Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Gewonnen weddenschappen 2010-2011

Beste,

Misschien is het leuk als men hier de winstgevende combo's kan delen. Ik hoor wel eens mensen roepen dat ze een leuk bedrag hebben gewonnen, dan is dit een leuk forum om dit te posten. Ook natuurlijk voor de kleine bedragen. Alleen voor diegene die dit willen delen natuurlijk. Ik zal dit forum dan ook openen met de Champions league winsten van gisteren! Hopen dat dit topic enorm vol komt te staan. Je kunt heel eenvoudig via plaatjesupload.nl je winst posten d.m.v. een link. Ik gebruik meestal een printscreen die ik dan in paint plaatst, waarna ik dit opsla en upload.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag mrunibet in 9-12-2010 08:35 Hulp en advies
in 9-12-2010 08:35 Hulp en advies
110 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Weddenschapvariant Enkelvoudige weddenschap
Weddenschap afsluiten via live
Nummer weddenschapsbewijs 1RPU7BNGG0
Datum 28-12-2010 17:43
Quotes 6.00
Inzet per weddenschap 50.00 EUR
Speelwinst 300.00 EUR
Datum Evenement Weddenschap Tip Resultaat quoteringen
28-12-2010 16:00 Sunderland - Blackpool Welk team maakt het 2de doelpunt? Blackpool Blackpool 6.00
0 Vind ik leuk's
Weddenschap afsluiten via wap.bwin.com - live
Nummer weddenschapsbewijs 1RXFAZL0BL
Datum 1-5-2011 19:39
Quotes 3.90
Inzet per weddenschap 10.00 EUR
Speelwinst 39.00 EUR
Villareal-Getafe.
Vond ik zelf wel lekker. Villareal stond in de 40e minuut 0-1 achter. Winnen met 2-1
0 Vind ik leuk's
http://twitpic.com/4v79sa
Met deze was ik érg blij!
0 Vind ik leuk's
'Een gokverslaafde die winst maakt'
marianne1960:
http://twitpic.com/4v79sa Met deze was ik érg blij!

Kan ik me voorstellen Marianne nice (y)
0 Vind ik leuk's
Unibet
Zijn er nog leden met leuke winsten over de afgelopen tijd? Voetbalwedden.net is erg benieuwd! Des te meer reden om iemand te volgen. Laat het weten in dit topic.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Hopelijk dat ik hier weer in kan posten na dit weekend. Wordt in ieder geval qua voetbal heel spannend.
0 Vind ik leuk's
arjen90:
Hopelijk dat ik hier weer in kan posten na dit weekend. Wordt in ieder geval qua voetbal heel spannend.

Klopt, des te knapper om in deze fase van de competities met juiste voorspellingen te komen. Ben ook erg benieuwd. Wat ga je spelen?
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Ajax - FC Twente Wie scoort eerst? Weddenschap ongeldig in geval van 0-0 1 (1,57)
West Bromwich - Everton Beide teams scoren (1=Ja, 2=Nee) 1 (1,65)
Sunderland - Wolverhampton Wanderers Beide teams scoren (1=Ja, 2=Nee) 1 (1,80)
Feyenoord - NEC Nijmegen Scoren Vleminckx, B (3,70)
Inzet:
0 Vind ik leuk's
Speel onder andere FC Twente en AZ uit de eredivisie en nog wat andere wedstrijden zoals Manchester, Liverpool, Borussia Mönchengladbach uit het buitenland.
0 Vind ik leuk's
kurtace:
Weddenschap afsluiten via Web
Nummer weddenschapsbewijs 1RR4MTUTMM
Datum 4-1-2011 11:02
Quotes 7.50
Inzet per weddenschap 100.00 EUR
Speelwinst 750.00 EUR
Datum Evenement Weddenschap Tip Resultaat Quoteringen
5-1-2011 20:45 Wolverhampton Wanderers - FC Chelsea 1 X 2 Wolverhampton Wanderers Wolves 7.50
kurtace:
Terug Afdrukken Gegevens wedstrookje
Weddenschap afsluiten via live
Nummer weddenschapsbewijs 1RR87G3P9Z
Datum 6-1-2011 23:40
Quotes 8.50
Inzet per weddenschap 50.00 EUR
Speelwinst 425.00 EUR
Datum Evenement Weddenschap Tip Resultaat Quoteringen
6-1-2011 22:00 Levante - Real Madrid Welk team maakt het 2de doelpunt? Levante Levante 8.5
Lekker hoor! Nog meer van dit soort uitschieters? groet
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.