Gewonnen weddenschappen 2010-2011
Beste,
Misschien is het leuk als men hier de winstgevende combo's kan delen. Ik hoor wel eens mensen roepen dat ze een leuk bedrag hebben gewonnen, dan is dit een leuk forum om dit te posten. Ook natuurlijk voor de kleine bedragen. Alleen voor diegene die dit willen delen natuurlijk. Ik zal dit forum dan ook openen met de Champions league winsten van gisteren! Hopen dat dit topic enorm vol komt te staan. Je kunt heel eenvoudig via plaatjesupload.nl je winst posten d.m.v. een link. Ik gebruik meestal een printscreen die ik dan in paint plaatst, waarna ik dit opsla en upload.
Stand bij rust
Tip: Cruzeiro RS 2.50
Charleroi - Cercle Brugge
Ruststand of eindstand (weddenschap gewonnen indien resultaat overeenkomt met ruststand of eindstand)
Tip: Cercle Brugge 1.72
4.30 Totale quotes
10.00 EUR Totale inzet
43.00 EUR (y)
+ nog een livebetje.
Charleroi - Cercle Brugge Stand bij rust Cercle Brugge
Datum 23-3-2011 20:35
Quotes 2.70
Inzet per weddenschap 10.00 EUR
Punten 60
Speelwinst 27.00 EUR (y)
hoe hoog sprong jij in de lucht toen ze in de 86 minuut 2-3 hadden gescoord?
nee zonder grappen, ik win echt nooit wat, zit zo diep in de min:P
jasperav:
Ik probeer altijd ongeacht winst of verlies zo rustig mogelijk te blijven. Het was trouwens een in play bet in, als ik het mij goed herrinner, de 67e minuut toen Robben werd gewisseld voor een odd van 5. en nog wat. Daarvoor had ik in play Roda - Ajax X, odds 5+ ook goed.
Op zich vind ik live wedden wel een stuk lastiger. Dat is echt een kwestie van ´hold your fire.´Afgelopen zondag bijvoorbeeld heb ik vet veel voetbal gezien zonder een kans gezien voor een live bet.
Vanavond ging het goed met mijn funbet.
Ik had hem gelayed anders was het helemaal feest geweest. :)
Was een goede avond. Als Liverpool gelijk was gebleven had ik er 360+ gehad. (h)
[URL=https://www.voetbalwedden.net/ef7d29d2dba72a25d097a161e7d360c733f650e9?url=http://img713.imageshack.us/img713/1843/pr3it.jpg">[/URL]
Was een goede avond. Als Liverpool gelijk was gebleven had ik er 360+ gehad. (h)
aduard:
nice nice man (h) vooral die 500 op correct score!
Dit willen we zien mensen...screenshots geen lange teksten
Dit is 1 van mijn bizarste gewonnen bets
intertoto, altijd een fixfeest lol....
porto
racing genk
marseille
osasuna-atletico over 1,5
inzet 10 quote 12,29
122,90 euro
maak jij over het algemeen winst?
ben echt benieuwd of jou tactieken beetje geld opleveren?
23 euro op bochum, go ahead eagles, QPR maakt 105 euro