Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Gewonnen weddenschappen 2010-2011

Beste,

Misschien is het leuk als men hier de winstgevende combo's kan delen. Ik hoor wel eens mensen roepen dat ze een leuk bedrag hebben gewonnen, dan is dit een leuk forum om dit te posten. Ook natuurlijk voor de kleine bedragen. Alleen voor diegene die dit willen delen natuurlijk. Ik zal dit forum dan ook openen met de Champions league winsten van gisteren! Hopen dat dit topic enorm vol komt te staan. Je kunt heel eenvoudig via plaatjesupload.nl je winst posten d.m.v. een link. Ik gebruik meestal een printscreen die ik dan in paint plaatst, waarna ik dit opsla en upload.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag mrunibet in 9-12-2010 08:35 Hulp en advies
in 9-12-2010 08:35 Hulp en advies
110 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
lekker hoor (y)

goed bezig en respect voor het posten van je uitslagen :)
0 Vind ik leuk's
Nice (y)
0 Vind ik leuk's
Money management!
mrunibet Topic starter Geplaatst 15 dec. 2010 om 22:21
Zal voor as. vrijdag ook even doorgeven wat ik ga inzetten..
0 Vind ik leuk's
Mooie winsten al behaald zeg, denk dat ik binnenkort ook even me resultaten ga plaatsen lijkt me ook wel geinig: of een heel nieuw topic waar iedereen zijn resultaten plaatst is ook wel iets leuk lijkt me toch
0 Vind ik leuk's
=
mrunibet Topic starter Geplaatst 16 dec. 2010 om 17:30
[quote]Mooie winsten al behaald zeg, denk dat ik binnenkort ook even me resultaten ga plaatsen lijkt me ook wel geinig: of een heel nieuw topic waar iedereen zijn resultaten plaatst is ook wel iets leuk lijkt me toch

Ja, zou leuk zijn als meerdere mensen de behaalde winsten plaatst. In dit topic kan iedereen al zijn winsten plaatsen tóch, dus nieuw topic lijkt me niet nodig.
0 Vind ik leuk's
ow ja dat kan ook natuurlijk haha, Maar ik bedoelde eigenlijk een topic waar je enkelt resultaten kan laten zien maar dat is weer zo saai zonder reacties dus is dit eigenlijk wel goed genoeg idd :P
0 Vind ik leuk's
=
mrunibet Topic starter Geplaatst 17 dec. 2010 om 21:30
Wat een avond weer zeg! M'n combo 2 keer in de blessure tijd gered!!

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/12/17/1292607740-860.jpg">
0 Vind ik leuk's
het is een lekker avondje geweest hoor, heb veel singles gespeeld, jammer had in combi moeten doen wan had alle singles goed
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
mrunibet Topic starter Geplaatst 19 dec. 2010 om 18:55
Gelukkig weer wat leuke weddenschappen gewonnen dit weekend. Vanavond Real nog zou helemaal mooi zijn!

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/12/19/1292770973-080.jpg">
0 Vind ik leuk's
lekker bezig (y)

Onderste een combo of singles??
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.