Gewonnen weddenschappen 2010-2011
Beste,
Misschien is het leuk als men hier de winstgevende combo's kan delen. Ik hoor wel eens mensen roepen dat ze een leuk bedrag hebben gewonnen, dan is dit een leuk forum om dit te posten. Ook natuurlijk voor de kleine bedragen. Alleen voor diegene die dit willen delen natuurlijk. Ik zal dit forum dan ook openen met de Champions league winsten van gisteren! Hopen dat dit topic enorm vol komt te staan. Je kunt heel eenvoudig via plaatjesupload.nl je winst posten d.m.v. een link. Ik gebruik meestal een printscreen die ik dan in paint plaatst, waarna ik dit opsla en upload.
Ik moet zeggen dat het de laatse weken goed gaat, ik zal het de komende tijd eens goed bij gaan houden. Het is héél moeilijk om winst uit wedden te halen, maar het is zeker wel mogelijk, alleen moet je dan heel voorzichtig wedden...
Had gelezen dat +-5% winst met wedden maakt dus het is zeker mogelijk alleen voor mensen winst maken verliezen ze eerst een hele hoop denk ik. Ik denk dat veel ervaring en lezen over wedden iemand steeds beter maakt in wedden.
Deze week heb ik vooral op teams gewed maar dat ging toch een stuk minder omdat bijvoorbeel AC Milan of Roma belabberd speelden... Dat was toch het verschil tussen -70 of +700 in mijn weddenschappen...
Vannacht eindelijk weer een lekkere.
Laatste tijd zat het wat tegen, maar begin nu weer vaker wat te winnen.
Veel pech gehad met combo's, dat er dan 1 gelijkspel tussen zat.
Dat is vrij hinderlijk, maar ja, gewoon door blijven gaan :)
Dus we komen langzaam aan weer in.
Ik had hier een dubbele combo geplaatst (2 keer 10 euro) omdat ik 1 wedstrijd voor 85% vertrouwde... Dus ik dacht misschien wordt dat gelijk, laat ik dat voorkomen. Dat was de wedstrijd van Santa Fe.
(ook namens de Belastingdienst uiteraard ;))