Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Gewonnen weddenschappen 2010-2011

Beste,

Misschien is het leuk als men hier de winstgevende combo's kan delen. Ik hoor wel eens mensen roepen dat ze een leuk bedrag hebben gewonnen, dan is dit een leuk forum om dit te posten. Ook natuurlijk voor de kleine bedragen. Alleen voor diegene die dit willen delen natuurlijk. Ik zal dit forum dan ook openen met de Champions league winsten van gisteren! Hopen dat dit topic enorm vol komt te staan. Je kunt heel eenvoudig via plaatjesupload.nl je winst posten d.m.v. een link. Ik gebruik meestal een printscreen die ik dan in paint plaatst, waarna ik dit opsla en upload.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag mrunibet in 9-12-2010 08:35 Hulp en advies
in 9-12-2010 08:35 Hulp en advies
110 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
haha mooie winst.
Zo hoog heb ik nog nooit ingezet :) Doe het wel pas half jaar.
Ben nog beetje aftasten.
0 Vind ik leuk's
Ziet er goed uit MrUnibet! Gefeliciteerd! Heb je vaker dit soort winsten, want dan kan het ook voor andere gebruikers interessant zijn om je tips op te volgen.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
mrunibet Topic starter Geplaatst 9 dec. 2010 om 09:27

vw-crew,

Ik kan er nog wel meer plaatsen, maar dan blijven we aan de gang. Hopelijk na aankomend weekend weer nieuwe! Ik heb wel vaker van dit soort winsten ja, zal proberen om wat meer tips te plaatsen op de site. Ik moet zeggen dat er ook een hoop geluk & pech bij het wedden komt kijken hoor. Maar dat zal iedereen ongetwijfeld zelf ook wel hebben ervaren. De laatste weken gaat het gelukkig weer winstgevend, hoop dat ik dat vol kan houden...

Het gaat trouwens niet om het gewonnen bedrag, maar om de gewonnen combo's. Of er nu €1,- wordt ingezet, of €10,- het gaat uiteindelijk om de winst. En dat is voor ieder weer anders. Ik wil nu ook niet promoten om veel in te zetten, want het kan natuurlijk ook fout gaan en dan ben je gelijk bijv. € 100 kwijt...

Bericht gewijzigd door wedden op vr 25 jun. 2021, 10:28
0 Vind ik leuk's
mrunibet Topic starter Geplaatst 9 dec. 2010 om 09:32
Veel mensen gaan trouwens ook alleen van statistieken uit. Statistieken zeggen wel veel ,maar lang niet alles. Nu ik op sport1 veel wedstrijden kan volgen, zie ik de clubs ook geregeld spelen, waardoor je een beter beeld van ze krijgt.
0 Vind ik leuk's
[quote]Het gaat trouwens niet om het gewonnen bedrag, maar om de gewonnen combo's. Of er nu €1,- wordt ingezet, of €10,- het gaat uiteindelijk om de winst. En dat is voor ieder weer anders. Ik wil nu ook niet promoten om veel in te zetten, want het kan natuurlijk ook fout gaan en dan ben je gelijk bijv. € 100 kwijt...

Dat is precies wat we andere gebruikers altijd aan het verstand willen brengen dat je niet moet kijken naar bedragen maar naar percentages. Die blijven namelijk bij iedere inzet (en dus ook winst/verlies) gelijk.

Keep up the profit (y)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Hier mijn bets van afgelopen week. Ik moet tevens zeggen dat ik sinds een aantal weken echt winst maak. Komt omdat ik lid ben geworden van deze site. :) Ook kijk ik regelmatig op https://www.olbg.com/betting-tips/Football/1

Alleen moet ik voor mezelf minder combi weddenschappen afsluiten. Hier verlies ik nog wel eens vaker op.

Bericht gewijzigd door wedden op vr 25 jun. 2021, 10:28
0 Vind ik leuk's
mrunibet Topic starter Geplaatst 9 dec. 2010 om 10:09
Kijk aan, ook goed bezig! Ook goede combo's ertussen zoals die laatste Champions League combo!
0 Vind ik leuk's
[quote]Kijk aan, ook goed bezig! Ook goede combo's ertussen zoals die laatste champions league combo!

thx. ja die waren nodig :) had namelijk ook 20 euro op milan. Stom eigenlijk. Maja, leerproces ;)
Vorige week ook veel goed met CL. Moet zeggen dat ik met voorspellen van CL erg goed altijd ben. Volg het ook heel erg. Vorige week CL ronde op 1 wedstrijd na alle winnaars goed. Alleen durf ik dan nooit zo in te zetten :p

Competitie in Engeland vind ik maar lastig voorspellen. Zal ik ook niet meer zoveel op wedden.
0 Vind ik leuk's
mrunibet Topic starter Geplaatst 9 dec. 2010 om 11:09
Zijn de laatste tijd sowieso aardig wat verassingen moet ik zeggen. Aankomend weekend zie ik zelf Everton wel winnen van Wigan. Draaien beide niet zo denderend, maar moeten toch wel de 3 punten kunnen pakken tegen Wigan lijkt me.
0 Vind ik leuk's
[quote]Veel mensen gaan trouwens ook alleen van statistieken uit. Statistieken zeggen wel veel ,maar lang niet alles. Nu ik op sport1 veel wedstrijden kan volgen, zie ik de clubs ook geregeld spelen, waardoor je een beter beeld van ze krijgt.

Mensen die alleen op statistiek afgaan beseffen niet dat oddmakers exact hetzelfde doen, en die kunnen dat een stuk nauwkeuriger. Die edge versla je nooit op lange termijn als je alleen uitgaat van statistiek.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.