Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Gekke tactieken, rare gedachtenkronkels

Af en toe loop ik wat te denken en nu dus ook weer :p daarom heb ik dit topic aangemaakt, voor iedereen die wel eens een gek idee heeft en dat wil delen.

Zo vroeg ik me dus af: je hebt 100 euro. wanneer je een competitie zou pakken, bv. de Serie A, en je zou elke speelronde bij elke wedstrijd consequent 1 euro op gelijkspel inzetten, zou je dan aan het eind van de rit winst gemaakt hebben? Want de noteringen voor een gelijkspel ligt vaak rond de 3 of hoger. Ben benieuwd naar jullie gedachtes hierover. En meer van dit soort ideetjes zijn ook leuk om te lezen natuurlijk :)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagbattes in 28-10-2010 23:20 Hulp en advies
in 28-10-2010 23:20 Hulp en advies
31 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Mwa slechts twee wedstrijden zijn in een gelijkspel geëindigd, te weten Juventus - AS Roma @ 3.25 en Sampdoria - Chievo @ 3.30. Dit betekent dat ik, samen met de € 2.57 winst die ik al had, ik op een totaal kom van € 9.12. Echter heb ik in totaal € 10 ingezet (€ 1 op elke wedstrijd), wat ervoor zorgt dat mijn saldo nu 9.12 - 10 = - € 0.88 is. Jammer!

Voor het komende weekend:

AS Roma - Udinese @ 3.40
AC Milan - Fiorentina @ 3.60
Genoa - Juventus @ 3.10
Cagliari - Brescia @ 3.05
Catania - AS Bari @ 3.55
Cesena - Palermo @ 3.20
Chievo - Inter @ 3.30
Parma - Lazio Roma @ 3.05
Lecce - Sampdoria @ 3.00
Napoli - Bologna @ 3.65
0 Vind ik leuk's
Nee dit is niet winstgevend. Bookmakers hebben genoeg statistici e.d. in dienst om dit te voorkomen. Als je dit wil testen moet je het over een paar jaar doen. Anders is het onbetrouwbaar. Bovendien zullen bookmakers ook hun odds aanpassen als er bijvoorbeeld meer gelijke spelen komen.
0 Vind ik leuk's
aduard, waarom is dit niet winstgevend? als het gewoon veel gelijkspel wordt heb je gewoon winst hooor... ze veranderer de X bijna nooit, die is altijd rondom de 2,8 a 3,5 of het moet ajax- thuisbedrijf a2 hoorn zijn dan is het hoger , de X.. anders niet, al wordt heel italie 2 weken achter elkaar x..
0 Vind ik leuk's
[quote]aduard, waarom is dit niet winstgevend? als het gewoon veel gelijkspel wordt heb je gewoon winst hooor... ze veranderer de X bijna nooit, die is altijd rondom de 2,8 a 3,5 of het moet ajax- thuisbedrijf a2 hoorn zijn dan is het hoger , de X.. anders niet, al wordt heel italie 2 weken achter elkaar x..

Ja maar dat geld alleen als je een paar wedstrijden gokt en puur geluk hebt. Op het langere termijn, statistisch gezegd, als n maar groot genoeg is het een negative sum game. Serie C1/A heeft bijvoorbeeld statisch gezien veel gelijke spelen. De quoteringen daar zijn daarom ook lager dan in de Serie A (vergelijk ze maar). Quoteringen worden aangepast op ploeg en competitie . Statistici, psychologen en sport-analisten bij bookmakers zijn geen stelletje randdebielen.

Ik ken wel iemand die een strike rate had van 60% die bij bepaalde competities gokte op 1-0, 0-1, 2-1 or 1-2 als hij dacht dat het een gelijkspel werd.
0 Vind ik leuk's
[quote]Misschien een interessant artikel:
- https://www.voetbalwedden.net/artikelen/meeste-gelijke-spelen-komen-dit-seizoen-in-frankrijk-voor/

Daar zou je profijt van kunnen hebben. Soms heb je wel een bepaalde tijd (een lag periode) voordat quoteringen worden aangepast. Ik weet niet hoe dat in dit geval gaat. Wel weet ik dat als Baracelona in een periode goed gaat spelen het altijd even duurt voor dat de Asian Handicaps geen value meer hebben.
0 Vind ik leuk's
Als je denkt dat het verschil tussen twee ploegen (veel) minder is dan dat 75% denkt dan hebben gelijke spelen wel goede value.
0 Vind ik leuk's
[quote]in italie serie b staan de X altijd wel verdacht laag hoor, moet je maar even tjekken

Bookmakers lopen met hun statistieken heel vaak achter de feiten aan. De geautomatiseerde systemen pikken bepaalde trends (statistieken) pas na een tijdje op. Het is ondoenlijk voor hun om alle gegenereerde weddenschappen handmatig te controleren.

Wat betreft de odds voor gelijke spelen in Italië, dit is inderdaad wel erg opvallend. Bij een kleine steekproef is het inderdaad zo dat er in de Italiaanse competitie heel weinig gelijke spelen voorkomen, kortom: doe er je voordeel mee :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
in italie serie b staan de X altijd wel verdacht laag hoor, moet je maar even tjekken
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
Bij serie B vandaag 5 van de 8 wedstrijden gelijk. Ga hier denk ik ook een keer op in zetten
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.