Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Gebruik van segmentatie bij betten

Degenen die mij wel eens hebben gesproken over bepaalde strategieën, weten dat ik fan ben van groepen maken als het aankomt op betten. Op deze manier worden jouw bets volledig gebaseerd op cijfers uit de praktijk.

Afgelopen dagen ben ik bezig geweest met het maken van een nieuwe doelgroep, namelijk de titelkandidaten uit de Europese hoogste afdelingen die in augustus/september zijn begonnen aan het seizoen. Hieruit heb ik de volgende teams geselecteerd:

Teams in doelgroep (30) :
- Anderlecht
- Club Brugge
- Gent
- Bayern Munchen
- Dortmund
- Manchester City
- Tottenham
- Arsenal
- Manchester United
- Liverpool
- Chelsea
- PSG
- Monaco
- Lyon
- Juventus
- Napoli
- Roma
- PSV
- Ajax
- Feyenoord
- Benfica
- Porto
- Sporting
- Zenit
- Barca
- Real Madrid
- Plzen
- Sparta Praag
- Basel
- Young Boys

Resultaten tot nu toe :

Speelronde 1 (28 wedstrijden) :
Goals in match : 91
Goals voor topclub : 71
Winst titelkandidaten : 23

Speelronde 2 (30 wedstrijden) :
Goals in match : 67
Goals voor topclub : 48
Winst titelkandidaten : 19

Speelronde 3 (24 wedstrijden)
Goals in match : 85
Goals voor topclub : 62

Speelronde 4 (26 wedstrijden)
Goals in match : 89
Goals voor topclubs : 63
Winst titelkandidaten : 16

Speelronde 5 (26 wedstrijden)
Goals in match : 84
Goals voor topclubs : 66
Winst titelkandidaten : 18

Speelronde 6 (26 wedstrijden)
Goals in match : 93
Goals voor topclubs : 65

Speelronde 7 (26 wedstrijden)

Goals in match : 83
Goals voor topclub : 59
Winst titelkandidaten : 17

Speelronde 8 (14 wedstrijden)
Goals in match : 39
Goals voor topclub : 28
Winst titelkandidaten : 9

Speelronde 9 (8 wedstrijden)
Goals in match : 28
Goals voor topclub : 18
Winst titelkandidaten : 4

Hieruit ontstaan bepaalde gemiddeldes en op deze manier kun je wekelijks de wedstrijden bijhouden van deze teams. Het meest geschikte moment om een bet te plaatsen is het moment dat deze percentages onder het gemiddelde zitten. Hierdoor heb je als het ware 'bewijs' dat er de komende periode een herstelpunt gaat plaatsvinden, dit is immers al onderzocht.

Op dit moment speel ik zelf al wedstrijden in andere doelgroepen, bovenstaande is compleet nieuw. Ik ben benieuwd naar de mening van de leden van dit forum. Als er een geschikt moment is gevonden om te spelen, hoe kunnen we dan het beste inzetten? single of combi? total goals? team goals? winst titelkandidaten?

De odds van deze wedstrijden zullen waarschijnlijk vaak niet heel hoog staan, dus ik twijfel een beetje over de manier van inzetten. Meningen zijn van harte welkom!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag griekhoofd in 11-10-2016 14:17 Hulp en advies
in 11-10-2016 14:17 Hulp en advies
31 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Interessant topic. Ik denk dat er zeker mogelijkheden liggen zowel single als combi (max 2 a 3 wedstrijden?). Er zal regelmatig een redelijke quotering zijn qua aantal goals. Wanneer dit in een combi zit met een win draw lose zal het zeker wel winst kunnen brengen.
0 Vind ik leuk's
Hi Griekhoofd, is dit een vervolg op een van je vorige topics of een compleet nieuw verhaal?

https://www.voetbalwedden.net/topic/money-management-flat-stakes-vaste-odds-3893/2/

https://www.voetbalwedden.net/topic/weden-op-favorieten-3821/

Voor de leesbaarheid en het overzicht probeer ik het aantal topics namelijk enigszins te beperken :-)

0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
griekhoofd Topic starter Geplaatst 11 okt. 2016 om 15:09
De eerste link is een andere manier van spelen, die tweede link is een soort voorloper van dit. Wat mij betreft mag die wel dicht, deze is denk ik wat duidelijker.
0 Vind ik leuk's
Griekhoofd ik ben heel benieuwd hoe je dit verder uitwerkt. Wanneer weet je dat het moment er is want na iedere ronde komt er een nieuwe gemiddelde uit. Kun je een voorbeeld geven?

Thanks!
0 Vind ik leuk's
griekhoofd Topic starter Geplaatst 12 okt. 2016 om 15:35
Ik kan nog niet echt spreken voor deze groep, aangezien ik nog niet heb gespeeld. Zoals ik in de openingspost al zei, weet ik nog niet helemaal zeker hoe ik wil gaan inzetten als het moment daarvoor is gekomen. Bij mijn andere groepen is dit wat makkelijker aangezien je daar over het algemeen hogere odds hebt en hiermee vrij simpel winst/handicap kunt voorspellen, tegen een mooie beloning.

Over het algemeen zoek ik een periode op waar er duidelijk minder wordt gepresteerd dan normaal (qua goals of winstpercentage in dit geval). Mijn ervaring met andere groepen is dat na 100 wedstrijden alles altijd in de buurt van het gemiddelde zit. Een korte berekening voor bovenstaande resultaten :

Speelronde 1 t/m 4 (108 wedstrijden)

- 3,07 goals per wedstrijd
- 2,26 goals voor topclub per wedstrijd
- 71,2% winst topploegen.

Speelronde 5 t/m 9 (100 wedstrijden)

- 3,27 goals per wedstrijd
- 2,36 goals voor topclub per wedstrijd
- 67% winst topploegen

Deze gegevens zitten redelijk dicht bij elkaar, normaal gesproken zullen de volgende 100 wedstrijden ook rond deze gemiddeldes liggen, daar kun je op inspelen.
0 Vind ik leuk's
gebruik van segmentatie?? gebruik je verstand, die dingen wat jullie doen is nonsens. je kan geen 350 bets per dag op spelen en winstgevend zijn, een voorbeeldje laats kwam die bolle een tipgeven van "Primera El Salvador" ik bedoel die tip kwam wel goed maar als je geen kaas hebt gegeten van dat soort competities ga je 8x uit de 10 keer proberen je geld verliezen. Jullie moeten zorgen dat je niet zoveel bet, pak tenminste 1 of 2 competities die je interesseren en ga je daarop focussen, weet welke tactiek door welke coach word gehanteerd, weet wat voor aanpak elk team heeft uit en thuis, probeeer links te leggen tussen spitsen en vleugelspelers ( klein voorbeeldje Chapecoense 2/3 maanden geleden draaide zeer goed totdat Hyoran geblesseerd raakte nu krijgt Kempes geen enkele bal meer en raakt hij geen knikker, of de link tussen Kieza en Marinho bij Vitoria). Het is niet om stoer te doen tegen jullie dat jullie perse mijn manier moeten volgen, maar het is niet voor niks dat die bookies je 24uur per dag games aanbieden die weten ook dat hun al 55/45 in het voordeel staat als jij geen besef hebt waar je jouw geld insteekt. maarja anyways good luck guys
0 Vind ik leuk's
bandits:
gebruik van segmentatie?? gebruik je verstand, die dingen wat jullie doen is nonsens. je kan geen 350 bets per dag op spelen en winstgevend zijn, een voorbeeldje laats kwam die bolle een tipgeven van "Primera El Salvador" ik bedoel die tip kwam wel goed maar als je geen kaas hebt gegeten van dat soort competities ga je 8x uit de 10 keer proberen je geld verliezen. Jullie moeten zorgen dat je niet zoveel bet, pak tenminste 1 of 2 competities die je interesseren en ga je daarop focussen, weet welke tactiek door welke coach word gehanteerd, weet wat voor aanpak elk team heeft uit en thuis, probeeer links te leggen tussen spitsen en vleugelspelers ( klein voorbeeldje Chapecoense 2/3 maanden geleden draaide zeer goed totdat Hyoran geblesseerd raakte nu krijgt Kempes geen enkele bal meer en raakt hij geen knikker, of de link tussen Kieza en Marinho bij Vitoria). Het is niet om stoer te doen tegen jullie dat jullie perse mijn manier moeten volgen, maar het is niet voor niks dat die bookies je 24uur per dag games aanbieden die weten ook dat hun al 55/45 in het voordeel staat als jij geen besef hebt waar je jouw geld insteekt. maarja anyways good luck guys

Volgens mij is analyseren op eventuele tactieken en geblesseerde spelers ook niet zo winstgevend. Kijk maar naar de simpelere voorbeschouwingen op dit forum en sommige uitgebreidere analyses op blogabet prematch, waarbij ook tactieken en afwezigen er bij worden gehaald. Deze gaan ook erg vaak mis hoor. Je moet toch dat beetje geluk hebben.
0 Vind ik leuk's
griekhoofd Topic starter Geplaatst 13 okt. 2016 om 08:33
@Bandits

Volgens mij snap je mijn principe niet helemaal, ik speel soms maar één/twee bets in een paar weken, wachtend op een goed moment. 350 bets per dag spelen? waar komt dat in godsnaam vandaan.
0 Vind ik leuk's
matchlezer:
bandits:

Volgens mij is analyseren op eventuele tactieken en geblesseerde spelers ook niet zo winstgevend. Kijk maar naar de simpelere voorbeschouwingen op dit forum en sommige uitgebreidere analyses op blogabet prematch, waarbij ook tactieken en afwezigen er bij worden gehaald. Deze gaan ook erg vaak mis hoor. Je moet toch dat beetje geluk hebben.

Je moet niet naar andere mensen kijken om winst te maken, als je iets doet moet je zelf verantwoordelijk zijn voor je daden. Okay een paar goede tips tussendoor met low stakes volgen kan geen kwaad. Maar als het echt op betten aan komt met serieuse bedragen kies ik toch liever zelf mijn bet dan ik iemand anders volg. Dus dat was het voor je argument 'Volgens mij is analyseren op eventuele tactieken en geblesseerde spelers ook niet zo winstgevend. Kijk maar naar de simpelere voorbeschouwingen op dit forum en sommige uitgebreidere analyses op blogabet prematch'.
Als je de tactieken van elke team tegenover elkaar legt en je ziet dat het bij een bepaalde wedstrijd een zekerheid geeft op een Over of 1x2 bet dan doe je goede zaken, maar het is maar net wat je zelf wilt wil je miljonair worden binnen een maand is dit vak niet voor jou weggelegd zie het maar meer als een schaakspel wacht op je kansen en zet je tegenstander klem. Doe je dom en ga je veel bets spelen op statistieken en tips van andere volgen maak je domme stappen en sta je binnen de kortste keren zelf schaakmat en mag je weer bij storten of free bonus money zoeken.
0 Vind ik leuk's
griekhoofd Topic starter Geplaatst 13 okt. 2016 om 21:19
Gemiddelde VW lid hierboven. Veel tekst, weinig concrete dingen waar je wat mee kunt.

'Als je de tactieken van elke team tegenover elkaar legt en je ziet dat het bij een bepaalde wedstrijd een zekerheid geeft op een Over of 1x2 bet dan doe je goede zaken'

Hoe doe je dit precies? Er bestaat helemaal geen zekerheid in dit wereldje, verder heb je het ook niet over money management, discipline etc...
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.