Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Funbets: bijna niet te winnen weddenschappen

Ik zie regelmatig funbets langskomen. Sommige zijn echt fantasierijk, sommige zijn praktisch kansloos, en sommige vind ik gewoon goed gegokt. Ik doe bijna elke week voor 1euro 2 hoge correct scores in een combi.
Bijna kansloos, maar potentiele winstkansen zijn gigantisch. (duizenden euro's)
Nu is mijn vraag:
Wie heeft er wel eens een vette funbet gewonnen, en wat was de winst?
Zelf heb ik 1 keer 7 thuiswedstrijden goed gehad, leverde zo rond de 150 euro op, maar was m'n grootste goede funcombi ooit.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaggrappa in 3-03-2011 01:46 Hulp en advies
in 3-03-2011 01:46 Hulp en advies
1848 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik heb wel één leuke anekdote over een oud collega van mij.
We speelde elke dag Toto, en we wonnen regelmatig kleine bedragen. Ook deed hij elke week één 'funbet', door een knaak in te zetten op 6 gelijke spelen.
Winnen deed hij nooit, en meestal leverde hij zijn Toto biljet niet eens in.
Totdat wij te laat waren voor de pauze, en we nog even langs de sigarenboer moesten om onze Toto formulieren in te leveren. Wij gingen naar binnen en hij wilde zijn gelijke spelen formulier niet controleren, want hij won toch nooit, zo zei hij.
Maar ik stond erop dat hij het wel deed, en zo geschiedde, die aardige mevrouw haalde hem door de machine, en daar was een positieve geluid te horen. Mijn collega had namelijk alle 6 de wedstrijden goed gegokt, en won daarmee 12000 gulden, door een paar belachelijk hoge quoteringen.
Hij ging de volgende dag gelijk een maand naar de Caribische Eilanden.
0 Vind ik leuk's
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee
Haha oke, mooi verhaal, maar waarom gokken en niet naar het resultaat kijken?
Doe het dan zonder geld toch.. :D
0 Vind ik leuk's
Slechtste gokker van Nederland
melvinkef:
We speelde elke dag Toto, en we wonnen regelmatig kleine bedragen. Ook deed hij elke week één 'funbet', door een knaak in te zetten op 6 gelijke spelen.

Klinkt heel erg leuk, vooral ook die maand naar de Canarische Eilanden... Daarna nooit meer toto gespeeld?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
melvinkef:

Klinkt heel erg leuk, vooral ook die maand naar de Canarische Eilanden... Daarna nooit meer toto gespeeld?

Niet lang daarna ben ik overgeplaatst naar een ander bedrijf, maar zoiets vergeet je nooit. Helemaal omdat hij mij ook niets gaf, maar goed dat verwachtte ik ook niet eigenlijk.
Maar ik ben ook gestopt met Toto, te lage quotes.
0 Vind ik leuk's
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee
geweldige eerste post van je:D
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
melvinkef:
Maar ik ben ook gestopt met Toto, te lage quotes.

Heel slim van je :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Kom net deze tegen op Unibet, valt ook wel in de categorie: Niet te winnen denk ik :)
Barcelona vs Manchester United - Van Der Sar to Drop the Champions League Trophy from the Team Bus
Will it happen?
Yes 100.0
0 Vind ik leuk's
Iemadn idee voor leuke funbet inzet ong. 3 euro ?
0 Vind ik leuk's
degemaskerde:
Kom net deze tegen op Unibet, valt ook wel in de categorie: Niet te winnen denk ik :)
Barcelona vs Manchester United - Van Der Sar to Drop the Champions League Trophy from the Team Bus
Will it happen?
Yes 100.0

Lol... nadat hij zijn laatste wedstrijd heeft gespeeld zal de kans nog wel weer een aantal keer kleiner worden. 1 op 10.000 ofzo?
rwba:
Iemadn idee voor leuke funbet inzet ong. 3 euro ?

Ik zou zeggen: kijk eens bij de EK kwalificatie wedstrijden.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Waarschijnlijk om te traden:
Guatemala - Grenada
Correct Score: 3-0, 9.6 @ Betfair
Grenade is het lelijke eendje maar de aanval van Guatemala is ook niet al te denderend.
Veel doelpunten? Koop dan wat in met een hogere score. :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.