Funbets: bijna niet te winnen weddenschappen
Ik zie regelmatig funbets langskomen. Sommige zijn echt fantasierijk, sommige zijn praktisch kansloos, en sommige vind ik gewoon goed gegokt. Ik doe bijna elke week voor 1euro 2 hoge correct scores in een combi.
Bijna kansloos, maar potentiele winstkansen zijn gigantisch. (duizenden euro's)
Nu is mijn vraag:
Wie heeft er wel eens een vette funbet gewonnen, en wat was de winst?
Zelf heb ik 1 keer 7 thuiswedstrijden goed gehad, leverde zo rond de 150 euro op, maar was m'n grootste goede funcombi ooit.
Bijna kansloos, maar potentiele winstkansen zijn gigantisch. (duizenden euro's)
Nu is mijn vraag:
Wie heeft er wel eens een vette funbet gewonnen, en wat was de winst?
Zelf heb ik 1 keer 7 thuiswedstrijden goed gehad, leverde zo rond de 150 euro op, maar was m'n grootste goede funcombi ooit.
in 3-03-2011 01:46 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Mooie tip, danku:)
Lay Ajax - Kampioen @14 10/10
Lay Ajax - Kampioen @14 10/10
PAS Giannina - Diagoras Rodou
Diagoras Rodou, odds 24 @ Betfair
Rodou is in tegenstelling tot veel andere Griekse ploegen wel een redelijk uitploeg. De laatste tijd zijn ze wel een beetje van slag. Vorig jaar werd het 0 - 0.
En, aangezien het Griekenland is: HT/FT 2/1, odds 31 @ Bwin
Rodou is in tegenstelling tot veel andere Griekse ploegen wel een redelijk uitploeg. De laatste tijd zijn ze wel een beetje van slag. Vorig jaar werd het 0 - 0.
@Aduard
Funbets zijn meer lijsten met hele hoge quoteringen en waarbij je dus ook veel geld kan winnen. Quoteringen van ong 25 is niet slecht maar reken ik niet tot de categorie Funbets....
Funbets zijn meer lijsten met hele hoge quoteringen en waarbij je dus ook veel geld kan winnen. Quoteringen van ong 25 is niet slecht maar reken ik niet tot de categorie Funbets....
Against modern Football
psvmike:
@Aduard
@Aduard
Ik zou niet zo snel uitgaan van een essentialistische definitie van een funbet.
aduard:
Als jullie het niet erg vinden plaats ik hier ook mijn niet serieuze tips.
aduard:
Als het een beetje de normale competities zijn vind ik het niet erg!
Anders vind ik het persoonlijk irritant als ik op dit forum kijk om te kijken wat iedereen speelt en dan zie ik al die maffe dingen :P
psvmike:
aduard:
Als het een beetje de normale competities zijn vind ik het niet erg!
Anders vind ik het persoonlijk irritant als ik op dit forum kijk om te kijken wat iedereen speelt en dan zie ik al die maffe dingen :P
Against modern Football
aduard:
PAS Giannina - Diagoras Rodou
3-0 in de 30ste minuut reeds, ik ben bang dat deze 'm niet meer gaat worden, Aduard :d PAS Giannina - Diagoras Rodou
@ PSVMike, dit vind ik nou juist wel precies funbets. Weddenschappen die je voor je lol speelt en waarbij je moet uitgaan van verlies, maar met een klein mazzeltje nog wel eens zou kunnen pakken. Weddenschappen met quotes van ver boven de 100 of zelfs 1000 zijn meer long shots, 't is zelfs een serieuze strategie om een keer goed geld mee te pakken. TOTO-MOTO speelt bijvoorbeeld op die manier. (en die is het trouwens ook niet eens met de term 'funbet')
Never bet the Devil your head ...
Jongens de beschrijving staat toch in de topictitel.
leuke bijna niet te winnen weddenschappen
maakt het verder toch niet uit welke competitie.
leuke bijna niet te winnen weddenschappen
maakt het verder toch niet uit welke competitie.
Czech Republic - Liechtenstein
X, 38 @ Betfair
Qatar - Russia
Correct Score:
0 - 2, odds 9.2 @ Betfair
0 - 3, odds 18.5 @ Betfair
Club N. - Sisley
HT/FT 2/1, odds 34 @ Stan James
X, 38 @ Betfair
Qatar - Russia
Correct Score:
0 - 2, odds 9.2 @ Betfair