Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Funbets: bijna niet te winnen weddenschappen

Ik zie regelmatig funbets langskomen. Sommige zijn echt fantasierijk, sommige zijn praktisch kansloos, en sommige vind ik gewoon goed gegokt. Ik doe bijna elke week voor 1euro 2 hoge correct scores in een combi.
Bijna kansloos, maar potentiele winstkansen zijn gigantisch. (duizenden euro's)
Nu is mijn vraag:
Wie heeft er wel eens een vette funbet gewonnen, en wat was de winst?
Zelf heb ik 1 keer 7 thuiswedstrijden goed gehad, leverde zo rond de 150 euro op, maar was m'n grootste goede funcombi ooit.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaggrappa in 3-03-2011 01:46 Hulp en advies
in 3-03-2011 01:46 Hulp en advies
1848 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
beetje dood hier :(
0 Vind ik leuk's
Ik zie net dat de odds voor gelijkspel wel erg hoog zijn voor de komende EK wedstrijden:
Rusland- Duitsland X (14.00)
Spanje - Nederland X (12.50)
Ik heb ze in combinatie gedaan:
2 euro inzet
Odd: 175
Pot. winnings: 350 euro.
Ik snap niet dat deze odds zo hoog zijn. Nederland hoeft niet voor de overwinning te gaan, aan een gelijkspel hebben ze genoeg om zich als eerste van de groep te plaatsen. Spanje moet daar en tegen wel voor de winst gaan. Rusland en Duitsland spelen allebei voor niks. Een gelijkspel kan zomaar.
Misschien is het een foutje van Unibet, op Bwin en 888sport staan ze allebei voor rond de 3,50.
0 Vind ik leuk's
Een dag niet gegokt is als een dag niks gewonnen.
Ik heb ff wat onderzoek gedaan,
Ik heb op Bwin, Unibet en 888sport naar de beste odds gekeken voor de wedstrijd rusland Duitsland;
Op Unibet:
Gelijkspel: @14.00
Op Bwin:
Winst Rusland @4,5
Op 888sport
Winst Duitsland @1,95
Als je inzet in een verhouding
Gelijk spel 1 keer
Winst rusland 3 keer
Winst Duitsland 7 keer
Dan pak je 125% tot 130% gegarandeerde winst.
0 Vind ik leuk's
Dit was een foutje van Unibet. De odds zijn al aangepast heb ik gezien. Ik hoop dat je nog niet teveel hebt ingezet op dat surebet systeem, want unibet zal de weddenschappen met die veel te hoge odds voor gelijkspel waarschijnlijk annuleren.
0 Vind ik leuk's
Ja inderdaad, de Odds zijn inmiddels aangepast. Ik heb gelukkig alleen deze ingezet:
combinatie:
Allebei gelijkspel @175, inzet 2 euro
en 2 keer enkele weddenschappen:
4 euro inzet @14.00 Rusland Duitsland
4 euro inzet @12.50 Spanje Nederland
Ik ben benieuwd of ze mijn weddenschappen ongedaan maken. Dat zou wel genaaid zijn. Het is in ieder geval een grote fout die ze hier maken.
0 Vind ik leuk's
arendjansma:
Ik ben benieuwd of ze mijn weddenschappen ongedaan maken. Dat zou wel genaaid zijn. Het is in ieder geval een grote fout die ze hier maken.

Ik vrees van wel. Ik heb jaren geleden op unibet eens ingezet op een vriendschappelijke match in de voorbereiding van Liverpool tegen een Aziatische club. Liverpool stond aan 14,00. Maar de weddenschap werd geannuleerd. Niet te veel hoop op vestigen dus...
0 Vind ik leuk's
och ja dan krijg ik in ieder geval mijn 10 euro terug :p
0 Vind ik leuk's
http://i39.tinypic.com/jjb9ee.jpg">
bad line van de bookmaker!!
0 Vind ik leuk's
Had nog 0,17 euro over op Partybets en had hiervan even een funbetje gemaakt niet verwacht dat die goed zou gaan maar toch wel :)
http://i39.tinypic.com/ds7qf.png">
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
Ik heb weer eens een funbetje gemaakt!
http://i44.tinypic.com/2hdr2w1.png">
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.