Funbets: bijna niet te winnen weddenschappen
Bijna kansloos, maar potentiele winstkansen zijn gigantisch. (duizenden euro's)
Nu is mijn vraag:
Wie heeft er wel eens een vette funbet gewonnen, en wat was de winst?
Zelf heb ik 1 keer 7 thuiswedstrijden goed gehad, leverde zo rond de 150 euro op, maar was m'n grootste goede funcombi ooit.
Atletico winst
Ado 1X
Lyon winst
Chelsea winst
Anderlecht DNB
Wolfsburg DNB
Luik winst
Spartak moskou winst (EL)
Sabalenka winst
Vekic winst
de Minaur winst
Goffin winst
Totale odd 156.4
Met enkele voetbal tippies van Oudebekende👍
Ben vooral van het live maar sinds dit seizoen zet ik ook met een vriend voor de Eredivisie en Europese speelrondes een aantal weddenschappen pre-match. 1 daarvan wordt een standaard 3 euro bet bestaande uit 3 correct scores. Voor komend weekend zijn dat weer 3 wedstrijden waarbij we toevallig beide dezelfde uitslag hebben voorspeld.
3.00 @ 712.50. Kans op 2.137,50
Vitesse - PEC 3-1
VVV - Ajax 0-4
Fortuna - Willem II 1-1
Dit zal eens in de 500 keer goed gaan, maar toch leuk om altijd te proberen :)
Ben vooral van het live maar sinds dit seizoen zet ik ook met een vriend voor de Eredivisie en Europese speelrondes een aantal weddenschappen pre-match. 1 daarvan wordt een standaard 3 euro bet bestaande uit 3 correct scores. Voor komend weekend zijn dat weer 3 wedstrijden waarbij we toevallig beide dezelfde uitslag hebben voorspeld.
Vitesse - PEC 3-1
VVV - Ajax 0-4
Fortuna - Willem II 1-1
Ga eens volgen.
Vitesse - PEC 3-1
VVV - Ajax 0-4
Fortuna - Willem II 1-1
Als het een op de 500 keer goed gaat, is de odd van 712.50 inderdaad te hoog. Good luck!
Ik heb ook een funbet voor het gehele weekend:
FC Den Bosch win @2,3
Barcelona win @1,7
Wolfsburg win @1,9
Werder Bremen win @1,76
Villareal win @1,61
Chelsea win @1,7
Heerenveen win @2,32
Everton win @1,7
Ik zie deze 8 ploegen van het weekend wel hun wedstrijden winnen! Totale odd @140
Goodluck aan de volgers.