Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Funbets: bijna niet te winnen weddenschappen

Ik zie regelmatig funbets langskomen. Sommige zijn echt fantasierijk, sommige zijn praktisch kansloos, en sommige vind ik gewoon goed gegokt. Ik doe bijna elke week voor 1euro 2 hoge correct scores in een combi.
Bijna kansloos, maar potentiele winstkansen zijn gigantisch. (duizenden euro's)
Nu is mijn vraag:
Wie heeft er wel eens een vette funbet gewonnen, en wat was de winst?
Zelf heb ik 1 keer 7 thuiswedstrijden goed gehad, leverde zo rond de 150 euro op, maar was m'n grootste goede funcombi ooit.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaggrappa in 3-03-2011 01:46 Hulp en advies
in 3-03-2011 01:46 Hulp en advies
1848 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Stake €1

Russian Premier League 2016/2017 Winner
FC Krasnodar, odds 61.00

England Premier League 2016/2017
Everton 1-4, odds 67.00

odds 4087

Proberen waard dacht ik (y)
0 Vind ik leuk's
http://i65.tinypic.com/rk6cf7.png">

Weer eens een funtbetje gespeeld voor vandaag!
0 Vind ik leuk's
Voor vandaag een funbetje geplaatst:

Amiens -1EC @ €2,60
Nimes -1EC @ €3,20
Liefering -1EC @ €5,00
Basel -1EC @ €3,70
Union Berlijn -1EC @ 2,30

Samen €354,- a 3 euries
0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper
Freek20:
Vanmiddag deze funbet gezet:

Top Goalscorer Winner Eredivisie 2016/2017 - Excluding play offs: Nicolai Jorgensen

Top Goalscorer Winner Jupiler League 2016/2017 - Excluding play offs: Tom Boere

Top Goalscorer Winner Jupiler Pro league 2016/2017 - Including play offs: Lukasz Teodorczyk

Top Goalscorer Winner Bundesliga 2016/2017 - Robert Lewandowski

@ 168.80

Einde van het seizoen nadert:

Jorgensen:
Met nog twee wedstrijden te gaan staat Nicolai Jorgensen 3 goals voor op zijn concurrenten Armenteros/Reza & van Wolfswinkel.

Tom Boere:
De hoogste odd (5.00) kan niet meer misgaan, er is nog één speelronde in de Jupiler League en dat is aanstaande vrijdags. Boere staat op 33 en de nummer twee Parzyszek staat op 25 goals.

Teodorczyk:
Staat met nog vier wedstrijden 3 goals voor op Onyekuru. Teodorczyk staat al een tijdje droog, hopen dat hij er toch nog wat kan maken in de laatste vier wedstrijden.

Lewandowski:
Na de 2 goals van afgelopen zaterdag staat Lewandowski op 28 treffers en Aubameyang op 27. Met nog drie wedstrijden te gaan wordt dit nog een spannende strijd, het kan in mijn ogen nog alle kanten op met deze twee spitsen. Hopen dat Lewandowski zijn goals blijft maken, hij lijkt in ieder geval in goede vorm.
0 Vind ik leuk's
Freek20:
Freek20:
Vanmiddag deze funbet gezet:

Top Goalscorer Winner Eredivisie 2016/2017 - Excluding play offs: Nicolai Jorgensen

Top Goalscorer Winner Jupiler League 2016/2017 - Excluding play offs: Tom Boere

Top Goalscorer Winner Jupiler Pro league 2016/2017 - Including play offs: Lukasz Teodorczyk

Top Goalscorer Winner Bundesliga 2016/2017 - Robert Lewandowski

@ 168.80

Einde van het seizoen nadert:

Jorgensen:
Met nog twee wedstrijden te gaan staat Nicolai Jorgensen 3 goals voor op zijn concurrenten Armenteros/Reza & van Wolfswinkel.

Tom Boere:
De hoogste odd (5.00) kan niet meer misgaan, er is nog één speelronde in de Jupiler League en dat is aanstaande vrijdags. Boere staat op 33 en de nummer twee Parzyszek staat op 25 goals.

Teodorczyk:
Staat met nog vier wedstrijden 3 goals voor op Onyekuru. Teodorczyk staat al een tijdje droog, hopen dat hij er toch nog wat kan maken in de laatste vier wedstrijden.

Lewandowski:
Na de 2 goals van afgelopen zaterdag staat Lewandowski op 28 treffers en Aubameyang op 27. Met nog drie wedstrijden te gaan wordt dit nog een spannende strijd, het kan in mijn ogen nog alle kanten op met deze twee spitsen. Hopen dat Lewandowski zijn goals blijft maken, hij lijkt in ieder geval in goede vorm.

Nicolai Jorgensen
Tom Boere
Teodorzcyk gister 2 goals gemaakt! +2 met nog 1 speelronde.
Lewandowski +1 voor op Aubameyang, zal nog een spannende ronde worden morgen.
0 Vind ik leuk's
Zuur. Laatste minuut quote 168.80 lost..
0 Vind ik leuk's
Was het eigenlijk goed gerekend als Aubameyang wen Lewandowski gelijk waren geëindigd?
0 Vind ik leuk's
bvanhinthum:
Was het eigenlijk goed gerekend als Aubameyang wen Lewandowski gelijk waren geëindigd?

hangt van bookmaker af.
Sommige keren de volledige winst uit, anderen delen ze door het aantal spelers met zelfde aantal doelpunten, zoals nu dus 2.
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
Aiiii lelijk zeg in dat geval
0 Vind ik leuk's
bvanhinthum:
Aiiii lelijk zeg in dat geval

en het is zeker een tegenvaller als je op de topscoorder van een EK of WK hebt gewed.
want daar zijn ze bijna zelden alleen topschutter ;-)
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.