Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Funbets: bijna niet te winnen weddenschappen

Ik zie regelmatig funbets langskomen. Sommige zijn echt fantasierijk, sommige zijn praktisch kansloos, en sommige vind ik gewoon goed gegokt. Ik doe bijna elke week voor 1euro 2 hoge correct scores in een combi.
Bijna kansloos, maar potentiele winstkansen zijn gigantisch. (duizenden euro's)
Nu is mijn vraag:
Wie heeft er wel eens een vette funbet gewonnen, en wat was de winst?
Zelf heb ik 1 keer 7 thuiswedstrijden goed gehad, leverde zo rond de 150 euro op, maar was m'n grootste goede funcombi ooit.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaggrappa in 3-03-2011 01:46 Hulp en advies
in 3-03-2011 01:46 Hulp en advies
1848 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Funcombo voor vandaag.

Opvallende pick zal voor de meeste Helmond DNB en Helmond winst zijn,
(toch een beetje met een rood/zwarte bril gekozen) vind ik dat Helmond zich prima heeft versterkt voor dit seizoen met spelers als Vicento, Kerk (huurling Utrecht), Bjelica (ex Zwolle). Ook hebben ze nog steeds Stanley Elbers en El Alouchi in de gelederen die toch wel de smaakmakers zijn in het elftal van Helmond. Met van der Steen een prima keeper op doel. het afgelopen seizoen was niet denderend tot zwaar teleurstellend te noemen maar na een goede voorbereiding en de eerste wedstrijd winnend te hebben afgesloten (MVV thuis 1-0 winst) heb ik toch wat extra vertrouwen voor de uitwedstrijd bij Jong Ajax. Vorig seizoen won Helmond namelijk hier ook zijn uitwedstrijd met 0-2 als een van de weinige uitoverwinningen behaald. Natuurlijk speelt Ajax wel met een aantal spelers uit de A selectie maar toch heb ik vertrouwen in een stuntje!

voor de mensen die het iets safer willen aanpakken: Helmond DC (X2) staat op 2,02

Voor degene die het aandurven, succes!

https://gyazo.com/44de7d148cf8555dc8abaa88509ea4e0 Combo 1

0 Vind ik leuk's
http://img11.hostingpics.net/pics/933334CombiSW.png">

Zweedse Beker voor morgen. Allemaal ploegen van eerste klasse tegen opponenten van lagere afdelingen (Husqvarna zwakke ploeg van 3de klasse, Tegs-Enskede-Norrtalje-Ekero ploegen van 4de klasse).

En Gedoz zal vanavond 100 % zeker niet scoren in Man Utd want hij zit niet eens in de selectie :p
0 Vind ik leuk's
Als een speler niet in de basis start dan telt die weddenschap niet mee toch?
0 Vind ik leuk's
rogvi:

Zweedse Beker voor morgen. Allemaal ploegen van eerste klasse tegen opponenten van lagere afdelingen (Husqvarna zwakke ploeg van 3de klasse, Tegs-Enskede-Norrtalje-Ekero ploegen van 4de klasse).

En Gedoz zal vanavond 100 % zeker niet scoren in Man Utd want hij zit niet eens in de selectie :p

Dan neem ik aan dat het toch altijd void wordt
0 Vind ik leuk's
Heb het even in de Terms&Conditions van Unibet gecheckt, zal inderdaad een void worden. Is ook logisch (y)
0 Vind ik leuk's

'Deprimerend regenachtig dinsdagavond betje' 66 tenfolds
0 Vind ik leuk's
ik knalde eens met een 9 klapper in het tennis. Sinds die dag ben ik begonnen met betten haha. Eigenlijk dus puur voor de lol begonnen.
0 Vind ik leuk's
Zweedse bekermatches speel ik mee, mooie combo.
0 Vind ik leuk's
Voor vannacht:

Washington nationals ML
Los Angeles Dodgers ML
Toronto blue jays ML
New York yankees

Voor een odd van 6.3 bij maratonbet.
0 Vind ik leuk's
rogvi:

Was een mooie combi. Alleen Hacken stond opeens 2-0 achter dus op 1 goal verloren. Maar speelde alles ook single dus thanks!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.