Funbets: bijna niet te winnen weddenschappen
Ik zie regelmatig funbets langskomen. Sommige zijn echt fantasierijk, sommige zijn praktisch kansloos, en sommige vind ik gewoon goed gegokt. Ik doe bijna elke week voor 1euro 2 hoge correct scores in een combi.
Bijna kansloos, maar potentiele winstkansen zijn gigantisch. (duizenden euro's)
Nu is mijn vraag:
Wie heeft er wel eens een vette funbet gewonnen, en wat was de winst?
Zelf heb ik 1 keer 7 thuiswedstrijden goed gehad, leverde zo rond de 150 euro op, maar was m'n grootste goede funcombi ooit.
Bijna kansloos, maar potentiele winstkansen zijn gigantisch. (duizenden euro's)
Nu is mijn vraag:
Wie heeft er wel eens een vette funbet gewonnen, en wat was de winst?
Zelf heb ik 1 keer 7 thuiswedstrijden goed gehad, leverde zo rond de 150 euro op, maar was m'n grootste goede funcombi ooit.
in 3-03-2011 01:46 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
jordi85:
http://i60.tinypic.com/2je7it.jpg">
http://i60.tinypic.com/2je7it.jpg">
Zover komen en er dan genaaid worden door liverpool die de match heeft gefixxxxxxxxxxxxxt
Ja newcastle ook voor zie ik nu, dus kon ook niet meer vezekeren voor een gedeelte door op stoke te zetten :-(
Stoke was uigespeeld en Liverpool speelde voor Europees voetbal :-@
Stoke was uigespeeld en Liverpool speelde voor Europees voetbal :-@
Blabla
nottripping:
Newcastle HT/FT X/1 + Feyenoord -1 X (1 goal verschil winnen)
Deze meegespeeld, thanks man! (y)
nottripping:
Newcastle United - West Ham HT/FT
Half Time/Full Time
X/1
Feyenoord - SC Heerenveen 3-Way Handicap
3-Way Handicap
X (0-1)
Total Stake: 20,00 EUR
Total Payout: 380,00 EUR (y)
Mooi Erikk-J (y)
-
Roda & NAC beide helften scoren + Graafschap beide helften winnen
-
Poging wagen, is een combi van meerdere dagen. Succes als je meespeelt (h)
http://i60.tinypic.com/23ljc08.jpg">
Stukje onderbouwing.
Napoli - Lazio
Ik lees in meerdere voorbeschouwingen dat als Napoli wint 3e eindigt? Dat zou dan op doelsaldo moeten zijn, en in dat geval staat Lazio er alsnog beter voor. Vandaar de X (home no bet).
Vitesse - Heerenveen
Heerenveen zal zich niet zomaar gewonnen geven en liet zien tegen Feyenoord dat het wel degelijk stressbestendig is. Nu is Vitesse uiteraard in zeer goede vorm, maar vindt ik persoonlijk de quotering te laag voor alleen winst.
Atalanta - Ac Milan
De thuisploeg staat bekend als een stugge ploeg en vooral in eigen huis zal het mooi willen afsluiten. Omdat Atalanta vaak gelijk speelt en Milan ook vaak wisselvallig presteert denk ik dat een X home no bet prima te spelen is.
Barca - Juventus
Ik denk dat iedereen op barca zit, wat natuurlijk logisch is maar toch verwacht ik niet dat barca de klus kan klaren in 90minuten. Juve zet alles op alles om de CL finale te winnen want die weten ook dat een finale plaats niet snel weer zal gebeuren. Als juve net zo speelt als tegen Real + met de vorm van Morata momenteel, denk ik dat ze het barca nog aardig lastig kunnen maken. 60 - 40 balans hier.
http://i60.tinypic.com/23ljc08.jpg">
Stukje onderbouwing.
Napoli - Lazio
Ik lees in meerdere voorbeschouwingen dat als Napoli wint 3e eindigt? Dat zou dan op doelsaldo moeten zijn, en in dat geval staat Lazio er alsnog beter voor. Vandaar de X (home no bet).
Vitesse - Heerenveen
Heerenveen zal zich niet zomaar gewonnen geven en liet zien tegen Feyenoord dat het wel degelijk stressbestendig is. Nu is Vitesse uiteraard in zeer goede vorm, maar vindt ik persoonlijk de quotering te laag voor alleen winst.
Atalanta - Ac Milan
De thuisploeg staat bekend als een stugge ploeg en vooral in eigen huis zal het mooi willen afsluiten. Omdat Atalanta vaak gelijk speelt en Milan ook vaak wisselvallig presteert denk ik dat een X home no bet prima te spelen is.
Barca - Juventus
Ik denk dat iedereen op barca zit, wat natuurlijk logisch is maar toch verwacht ik niet dat barca de klus kan klaren in 90minuten. Juve zet alles op alles om de CL finale te winnen want die weten ook dat een finale plaats niet snel weer zal gebeuren. Als juve net zo speelt als tegen Real + met de vorm van Morata momenteel, denk ik dat ze het barca nog aardig lastig kunnen maken. 60 - 40 balans hier.
If you must play,decide upon three things at the start.
#1 the rules of the game
#2 the stakes
#3 the quitting time
patrick-jd:
Stukje onderbouwing.
Napoli - Lazio
Stukje onderbouwing.
Napoli - Lazio
In Italië is het onderling resultaat doorslaggevend. Aangezien Napoli uit gewonnen heeft van Lazio is winst voldoende voor de derde plek.
Sanchez scoren met het hoofd met Aubameyang met het hoofd
-