Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Funbets: bijna niet te winnen weddenschappen

Ik zie regelmatig funbets langskomen. Sommige zijn echt fantasierijk, sommige zijn praktisch kansloos, en sommige vind ik gewoon goed gegokt. Ik doe bijna elke week voor 1euro 2 hoge correct scores in een combi.
Bijna kansloos, maar potentiele winstkansen zijn gigantisch. (duizenden euro's)
Nu is mijn vraag:
Wie heeft er wel eens een vette funbet gewonnen, en wat was de winst?
Zelf heb ik 1 keer 7 thuiswedstrijden goed gehad, leverde zo rond de 150 euro op, maar was m'n grootste goede funcombi ooit.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaggrappa in 3-03-2011 01:46 Hulp en advies
in 3-03-2011 01:46 Hulp en advies
1848 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Dit gaat 'm worden, jongens. Dit bonnetje gaat de Toto blutspelen en de economie van Isla Mujeres verdubbelen. Pak mijn koffers maar vast.
Roda - NEC (h: 0-1); X @ 3.45
VVV- Grunn (h: 1-0); X @ 3.59
NAC - Ajax (h: 1-0); X @ 3.51
Utreg - ADO; 2 @ 3.90
Feynoord - Vitesse; X @ 3.77
ManU. - Pool (h:0-1); X @ 3.49
Spurs - Toon (h:0-1); X @ 3.47
Villa - City (h:1-0); X @ 3.46
Everton - Chelsea; X @ 3.14
Totaalquotering: 86.292,18
Inleg: € 2,-
Mogelijk winbedrag: € 150.000,-
-Edit-
chomponthis2005:
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
Gave film is dat.
"DRAINAGE ... !!!"
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
VfL Wolfsburg - SC Freiburg (Handicap 0:1) VfL Wolfsburg
New Jersey Nets at Detroit Pistons (Spread) Detroit Pistons -2
Indiana Pacers at Memphis Grizzlies (Money Line (US)) Memphis Grizzlies
Roda JC - NEC (1 X 2) Roda JC
VVV - Groningen (1 X 2) Groningen
RKC - SC Heerenveen (1 X 2) SC Heerenveen
Manchester United - Liverpool (1 X 2) Manchester United
Borussia Mönchengladbach - FC Schalke 04 (1 X 2) Borussia Mönchengladbach
Werder Bremen - 1899 Hoffenheim (1 X 2) Werder Bremen
Milwaukee Bucks at Cleveland Cavaliers (Money Line (US)) Cleveland Cavaliers
@1043.83
0 Vind ik leuk's
maar:
-Edit-
chomponthis2005:
Gave film is dat.
"DRAINAGE ... !!!"

Geniale slotscène inderdaad. Misschien één van de betere van vorig decennium.
* edit
Hèhèhè, leuk om weer 's te zien, leuke thema's ook in die film (nog altijd actueel). Nog één keer omdat hij zo cool is; -- op DoeTuup: http://www.youtube.com/watch?v=s_hFTR6qyEo
0 Vind ik leuk's
etienne29:

is al fout:P
0 Vind ik leuk's
Mijn specialiteit is de first to score bet!
hahahaha, heerlijk toch.
0 Vind ik leuk's
zeker niet onmogelijk, maar wel een leuke fun bet:
van persie to score
soldado to score
rooney to score
di natale to score
odd 12,74
0 Vind ik leuk's
Mijn specialiteit is de first to score bet!
[off-topic]
chomponthis2005:
Hèhèhè, leuk om weer 's te zien, leuke thema's ook in die film (nog altijd actueel).
Ja, idd. Een vriend van me redeneert dat omdat de film is gebaseerd op een roman van Upton Sinclair uit de jaren 20, hij dús niet kan slaan op de westerse midden-oosten-poltiek van nu. Terwijl die scène waarin Daniel Day-Lewis die vader van Eli en Paul duidelijk maakt dat hij zijn dochter niet mag slaan toch wel opzichtig bedoeld is om de kijker te informeren dat deze film (in althans één laag) een allegorie moet voorstellen van het westerse opdringen van normen (mensenrechten, vrouwenrechten, democratie et al.) aan de landen waaruit het olie importeert. Ik bedoel, waarom zit die scène er anders in? Het stuwt de plot geen centimeter voort en het is ook niet komisch, tragisch of anderszins van waarde.
Needless to say, die vriendschap is opgezegd. [quote]Nog één keer omdat hij zo cool is; -- op DoeTuup: http://www.youtube.com/watch?v=s_hFTR6qyEo Hilarisch! :d
[/off-topic]
0 Vind ik leuk's
That's one way to look at it.
Ik zie het niet zo vanuit die thema's, maar meer vanuit de mensverhouding en invulling goed/kwaad:
Beide personen zijn natuurlijk verderfelijk - ik begeef me hier voor het gemak - en met enige tegenzin, op het gebied van goed/kwaad-generalisatie en trek daaruit een moraal; -- enfin, de één is een zieltjeswinnende dogmaticus, waar jij en ik -gok ik- enige gezonde argwaan tegen koesteren, de ander is een hebzuchtige, agressieve moordenaar. Ze spelen tijdens hun leven allebei rollen, dragen beide maskers. Het masker van die priester is vrij duidelijk: je denkt continue: "Hij weet misschien wel dat hij onzin verkoopt, maar blijft toch religieuze praatjes uitkramen". De moordenaar speelt hetzelfde spelletje, maar buit dat financieel uit. In deze scène lijkt een winnaar te zijn (de moordenaar), maar dat is niet zo. Hoe kun je immers van een winnaar spreken als je een drinkende, eenzame, moordende, nihilistische cynicus bent geworden? De moordenaar fascineert mij in deze scène/film omdat hij zich van een gruwelijk lelijke, naakte eerlijkheid bediend. In de omgang met mensen heeft hij van ellende alle kleuren van de regenboog vertoont, groen en grijs van walging, verveling, versombering, vereenzaming en doorgeslagen hebzucht. De 'regel mens' heeft hij in zijn leven mooi doorzien - en daar heeft hij zonder remmen gebruik van gemaakt. Zeg liever dat vermogen uitgebuit. Hij heeft voorbij alle angst, ijdelheid, vleselijke begeerte en honger van mensen gezien en dat uitgebuit. De priester heeft dat misschien ook gezien maar allemaal bedekt en anderen leren afstompen: dat doen religieuzen. En dat noemen ze vaak waarheid. Waar religieuzen dikwijls een gebrek aan hebben is mijns inziens: zelfspot. Gebrek aan zelfspot leidt dikwijls tot een gebrek aan het vermogen je eigen waarheid onderuit te schoffelen; dat toont zich hier ook: Eli kan het niet geloven en probeert Daniël nog altijd zijn land te verkopen. Daniël speelt dat spelletje heerlijk mee (milkshake). Het einde van deze film krijgt op die manier voor mij een soort Griekse tragedie allure ipv een standaard Hollywood-einde.
Pfew, wat een lulverhaal. Nietzsche ademt enigszins door hier. Scuus me! Verder met voetbal :)
0 Vind ik leuk's
A little less sprak, a little less money
http://i39.tinypic.com/1zy9et3.jpg">\
0 Vind ik leuk's
Ik ga voor 100 euro, bescheiden als ik ben.
http://i41.tinypic.com/bvic2.jpg">
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.