Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Favoriet gelijk bij rust > Wedden op goals

Je ziet het vaak gebeuren: de (grote) favoriet staat bij rust nog gelijk, terwijl het duidelijk veel beter is dan de tegenstander. Een ruststand van 0-0 of 1-1 komt dan toch redelijk vaak voor. De favoriet gaat in de tweede helft dan vaak nog wat extra gas geven en dan wordt het alsnog 2-0 of 3-1. En af en toe kwamen ze 0-1 achter om alsnog gelijk te maken.

Gisteren een paar weddenschappen gedaan:

Gent - Waasland Beveren. 1-1 bij rust. Over 3.5 @ 1.94 (eindstand 4-1)

Tottenham - Brighton. 0-0 bij rust. Over 1.5 @ 2.10 (eindstand 2-0)

Maagdenburg - Leverkusen. 1-1 bij rust. Over 3.5 @ 1.75 (eindstand 2-2)

Genoa - Juventus. 0-0 bij rust. Over 1.5 @ 2.34 (eindstand 1-0).

------

Alleen Juventus was dus fout, de 1-0 viel dan ook pas in de 94ste minuut. Maar Juventus had in totaal 16 doelpogingen en zodoende gezien de odds van @ 2.34 een gokje waard.

Ik begon het allemaal in de gaten te houden toen Ajax-Heracles bij rust 1-1 stond, terwijl Ajax wel gewoon veel beter was. Uiteindelijk werd het 3-1. Ik denk dat met name in de competities waar geregeld goals vallen dit best een leuke tactiek kan zijn.

Uiteraard wel even de statistieken van de wedstrijd in de rust bekijken, en het liefst een thuisfavoriet. Een prematch notering van @ 1.60 of lager is wat mij betreft een zeer grote favoriet.

Ik zal in dit topic de komende tijd wat weddenschappen plaatsen, die voldoen aan de eisen.

Samenvatting:
- Inzetten dat er nog minimaal twee goals vallen bij een gelijke ruststand van een grote favoriet.
- Voorbeeld: 1-1 bij rust > Over 3.5 spelen.
- De notering zal variëren tussen de @ 1.75 en @ 2.40, afhankelijk van de wedstrijd.
- Ik let goed op de statistieken van de eerste helft: is de favoriet veel gevaarlijk? Veel schoten, corners, etc?

Voorbereiding:
- Ik zal van te voren op een drukke wedstrijddag (zoals zaterdag) een aantal wedstrijden selecteren waarbij de (thuis)favoriet een lage notering heeft. Ik denk dat ik er zo 30 kan vinden. Dan is het simpelweg afwachten tot de rust en hopen dat de sterke favoriet nog gelijkstaat bij rust.

Let op: het is een testsysteem, wat ik met lage stakes ga proberen. Niet gelijk volgen. Het is een live-topic, dus ik zal mijn bets hier eerst plaatsen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagpico020 in 30-10-2014 10:56 Hulp en advies
in 30-10-2014 10:56 Hulp en advies
31 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.