Experiment: Exact score
Vanaf vandaag begin ik met een soort ' experiment'. ( naast mijn gewone combi's) Ik heb dit ook al in m'n eigen topic geplaatst maar zie nu ook dat je hier een speciaal topic voor kan aanmaken.
Mijn experiment gaat als volgt : Elk weekend ga ik wat experimenter met gelijke spelen. Ik ga kijken of dit na enkele weken spelen winst zou opleveren.
Ik doe dit natuurlijk niet om echt 'rijk' van te worden, ik zie het eerder als een soort experiment zoals ik eerder zei. Ik speel natuurlijk met heeeel lage stakes Maar om het makkelijk te houden voor iedereen gaan we ervan uit dat ik telkens 10 euro inzet per match ( wat dus niet het geval is).
Wat ?
Ik speel elk weekend in een bepaalde competitie ( dit kan telkens dezelfde zijn maar ook steeds een andere ) op EXACT SCORE : 1-1. ( na verloop van tijd zou dit ook kunnen veranderen naar 0-0 of een ander resultaat, en dan geen gelijkspel maar een 1-2 of 2-1 ofzo ..)
Waarom ?
Ik zat zo te denken: elk weekend zijn er wel combi's die worden verpest door die verdomde gelijke spelen... En ook omdat een 1-1 gelijkspel regelmatig wel eens voor valt per weekend. Daarom dacht ik, waarom eens niet proberen ..
-----------------------------------------------------------------------------------
Vandaag om te starten neem ik de franse Ligue 1.
Zoals jullie zien 6 wedstrijden .. Om het voor iedereen makkelijk en overzichtelijk te houden zet ik dus zogezegd op elke wedstrijd 10 euro..
De hoogste odd is 7.50 , de laagste odd is jammergenoeg 6.00!
Dit wil zeggen dat als ik de laagste odd zou winnen nog maar enkel mijn inzet terug heb. ( dat ligt natuurlijk ook aan het feit dat dit de Ligue 1 is )
Win ik de hoogste odd dan heb ik 15 (fictieve) euro's winst.
Inzet = 60 euro
Maximale winst (elke wedstrijd juist, waar we natuurlijk niet van uit gaan ! :p ) = 410
Minimale winst bij 1 wedstrijd juist = 60 euro
Maximale winst bij 1 wedstrijd juist = 75 euro
Wat dus wil zeggen als er 2 van deze wedstrijden op een 1-1 gelijkspel eindigen dat ik een mooie winst heb! ;)
Oké ik hoop dat het een beetje duidelijk is wat mijn bedoeling is .. :d Als er nog vragen zijn, stel ze gerust !
Ik kan niets garanderen hoe dit uiteindelijk zal uitdraaien, ik ben even benieuwd naar dit experiment als jullie! ;)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Totale winst weekend 1 = 55euro
Mijn experiment gaat als volgt : Elk weekend ga ik wat experimenter met gelijke spelen. Ik ga kijken of dit na enkele weken spelen winst zou opleveren.
Ik doe dit natuurlijk niet om echt 'rijk' van te worden, ik zie het eerder als een soort experiment zoals ik eerder zei. Ik speel natuurlijk met heeeel lage stakes Maar om het makkelijk te houden voor iedereen gaan we ervan uit dat ik telkens 10 euro inzet per match ( wat dus niet het geval is).
Wat ?
Ik speel elk weekend in een bepaalde competitie ( dit kan telkens dezelfde zijn maar ook steeds een andere ) op EXACT SCORE : 1-1. ( na verloop van tijd zou dit ook kunnen veranderen naar 0-0 of een ander resultaat, en dan geen gelijkspel maar een 1-2 of 2-1 ofzo ..)
Waarom ?
Ik zat zo te denken: elk weekend zijn er wel combi's die worden verpest door die verdomde gelijke spelen... En ook omdat een 1-1 gelijkspel regelmatig wel eens voor valt per weekend. Daarom dacht ik, waarom eens niet proberen ..
-----------------------------------------------------------------------------------
Vandaag om te starten neem ik de franse Ligue 1.
Zoals jullie zien 6 wedstrijden .. Om het voor iedereen makkelijk en overzichtelijk te houden zet ik dus zogezegd op elke wedstrijd 10 euro..
De hoogste odd is 7.50 , de laagste odd is jammergenoeg 6.00!
Dit wil zeggen dat als ik de laagste odd zou winnen nog maar enkel mijn inzet terug heb. ( dat ligt natuurlijk ook aan het feit dat dit de Ligue 1 is )
Win ik de hoogste odd dan heb ik 15 (fictieve) euro's winst.
Inzet = 60 euro
Maximale winst (elke wedstrijd juist, waar we natuurlijk niet van uit gaan ! :p ) = 410
Minimale winst bij 1 wedstrijd juist = 60 euro
Maximale winst bij 1 wedstrijd juist = 75 euro
Wat dus wil zeggen als er 2 van deze wedstrijden op een 1-1 gelijkspel eindigen dat ik een mooie winst heb! ;)
Oké ik hoop dat het een beetje duidelijk is wat mijn bedoeling is .. :d Als er nog vragen zijn, stel ze gerust !
Ik kan niets garanderen hoe dit uiteindelijk zal uitdraaien, ik ben even benieuwd naar dit experiment als jullie! ;)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
in 6-10-2012 14:45 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ik denk dat het op een korte termijn zeker wel een kans van slagen heeft wanneer je 5 ronde"s achter elkaar er steeds 1 of 2 goed zou hebben en met die winst ook doorspeelt , het risicogehalte is moeilijk in te schalen. Beetje geluk moet je ermee hebben maar el leuk te volgen :p
Heb gisteren mooie winst gepakt met Beerschot - AA Gent Correcte Score 2-2 @ 15,00 :-) Had er 5euro op staan ;-)
Maar het was ook de eerste keer dat ik het speelde dus ik zal het volgen :-) Veel succes (y) !
Maar het was ook de eerste keer dat ik het speelde dus ik zal het volgen :-) Veel succes (y) !
Reims en Sochaux kunnen nog. Ik betwijfel of het op den duur winst oplevert. Toch succes!
Hier heb ik ook vaak over nagedacht. Ik ga dit volgen
all in
geen enkele is 1-1 geindigd terwijl de dag erna twee wedstrijden eindigen in 1-1
zoals ik al vaker heb gelezen hier, het blijft gokken
zoals ik al vaker heb gelezen hier, het blijft gokken
Winnen is voor Winnaars
Mijn excuses dat ik nu pas terug reageer maar had alweer een erg druk weekend.
Zaterdagavond eindigden inderdaad 0 wedstrijden op een 1-1 maar gisteren was het dan wel 2x prijs ..
De 2 quote"s waren 7.25 met telkens 10 euro inzet = 72.5 x 2 = 145 euro
Eindbalans weekend 1:
Totale aantal weddenschappen = 9 ( ben pas zaterdag op het idee gekomen dus heb ik de vrijdagmatch niet gespeeld)
Totaal aantal foute weddenschappen = 7
Totaal aantal juiste weddenschappen = 2
Totale inzet = 90 euro
Totaal gewonnen = 145 euro
------------------------------------------------------------------
Ik heb al zitten denken dat het misschien beter is om een kleinere competitie te bekijken om dit te doen of om enkel een zaterdag of een zondag dit te spelen, omdat als je telkens 100 euro inzet dan moet je al elke speeldag 2 wedstrijden juist hebben om winst te maken..
Suggesties voor een andere competitie of zaterdag of zondagmatchen , ... zijn altijd welkom ;)
Zaterdagavond eindigden inderdaad 0 wedstrijden op een 1-1 maar gisteren was het dan wel 2x prijs ..
De 2 quote"s waren 7.25 met telkens 10 euro inzet = 72.5 x 2 = 145 euro
Eindbalans weekend 1:
Totale aantal weddenschappen = 9 ( ben pas zaterdag op het idee gekomen dus heb ik de vrijdagmatch niet gespeeld)
Totaal aantal foute weddenschappen = 7
Totaal aantal juiste weddenschappen = 2
Totale inzet = 90 euro
Totaal gewonnen = 145 euro
------------------------------------------------------------------
Ik heb al zitten denken dat het misschien beter is om een kleinere competitie te bekijken om dit te doen of om enkel een zaterdag of een zondag dit te spelen, omdat als je telkens 100 euro inzet dan moet je al elke speeldag 2 wedstrijden juist hebben om winst te maken..
Suggesties voor een andere competitie of zaterdag of zondagmatchen , ... zijn altijd welkom ;)
grregho:
Nou, ik weet niet of je het al gezien hebt maar ik ben met een soortgelijk project bezig: https://www.voetbalwedden.net/topic/experiment-levert-wedden-op-gelijke-spelen-langetermijnwinst-op-1402/ .
Ik wed alleen puur op gelijke spelen, niet op exacte uitslagen zoals jij. Ik heb daarvoor 7 competities uitgezocht waarin naar verhouding veel gelijke spelen vallen. Ik kies dan de wedstrijden uit met clubs van ongeveer gelijke sterkte, en die ook een geschiedenis hebben van vaak gelijkspelen. Of dit ook nuttig is voor jou zul je zelf moeten bepalen, maar het lijkt mij dat hoe meer gelijke spelen er in een competitie vallen, hoe groter de kans op een 1-1! Ik ben op deze competities uitgekomen:
De Engelse League One en League Two, de Franse Ligue 2, de Oostenrijkse Bundesliga, de Duitse 3. Liga, de Schotse First Division, en de Portugese Segunda Liga.
Mijn project staat overigens ook nog maar in de startblokken hoor, dus of mijn keuzes succesvol zijn moet nog maar blijken. Succes!
@Bamihap
Bedankt voor de tips ;)
Ik zal je topic ook in de gaten houden!
Heb vorig jaar ook een soortgelijk experiment gedaan zoals jou ( wel niet op het forum geplaatst ) maar ben er eigenlijk snel mee opgehouden. Zonder een bepaalde reden hoor.
Succes met je project in ieder geval !
Bedankt voor de tips ;)
Ik zal je topic ook in de gaten houden!
Heb vorig jaar ook een soortgelijk experiment gedaan zoals jou ( wel niet op het forum geplaatst ) maar ben er eigenlijk snel mee opgehouden. Zonder een bepaalde reden hoor.
Succes met je project in ieder geval !