Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaringen met bet90.com

Ik zag Bet90.com voorbij komen op de Vw bookmakers pagina. Iemand al ervaring hier? Site zelf ziet er goed uit dus ik ben benieuwd of jullie al gebruik van de welkomst bonus hebben gemaakt

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtotomaster in 12-09-2018 15:18 Hulp en advies
in 12-09-2018 15:18 Hulp en advies
66 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Geen goede book dit nee. Je moet je afvragen of je dat risico wilt lopen voor een paar tientjes bonus.

2 Vind ik leuk's
Op za. 29 dec. 2018, 18:16 schreef Frank66:

Persoonlijjk heb ik een nare ervaring met bet90. Het geval is namelijk dat ik die 200% welkomstbonus heb rondgespeeld. Hiervoor heb ik met backen en layen dat

risicoloos gedaan. Nu heb ik alleen rond de 400-500 euro op bet90 staan die ze mij niet willen uitkeren. De reden die zij ervoor geven is dat ik geld heb gestort met een 'third party' account. Die "third party" is dus mijn vrouw. De creditcard, die ik en mij vrouw gebruiken, staat toevallig op haar naam. Echter is die creditcard gekoppeld aan mijn gezamenlijke rekening met mijn vrouw. De creditcard is zelfs aan mij en mijn vrouw verstrekt door de bank door mijn inkomen. Nadat bet90 mij weigerde om mij uit te betalen door die 'third party', heb ik dit tegen hen heel duidelijk uitgelegd en bewijsstukken opgestuurd dat de rekening van mij en mijn vrouw is en dat de creditcard aan die rekening gekoppeld is. Ik heb nu 12 documenten opgestuurd. Nu kreeg na dit alles een mail van hun waarin ze zeggen dat ze hebben besloten mijn geld niet te geven. Er staat zelfs bij dat ze de opgestuurde documenten niet eens ingezien hebben omdat ik toch fout zit met mn 'third party'. Bij de reviews van bet90 op deze site heb ik onder de account van mijn zoon Wouter1999, die hier al een tijdje lid is, een review gemaakt erover. Hopelijk kan ik jullie hiermee waarschuwen. Ook werd mij op de chat hier verteld dat ik met mijn verhaal hier heen moest komen en dat deze site mij kan helpen met dit conflict, en dat zij contact kunnen leggen met bet90. Hopelijk krijg ik alsnog mijn geld terug. Ik ben voor 100% opgelicht door bet90.

ps: bij support heb ik ook een bericht hierover gestuurd.

Zie de reactie via mail.

Bericht gewijzigd door Support op za 29 dec. 2018, 19:21
1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Ik heb een vrij grof bedrag gewonnen bij Bet90, hierdoor ben ik nu gelimiteerd tot enkele tientjes wat ik geen enkel probleem vind. Echter wordt nu (letterlijk) het hemd van mijn lijf gevraagd. Ik moet het volgende aanleveren:

- The front and back of your ID, passport or driving license;

- A picture of you holding your ID next to your face. The picture must be from the waist up so that your hands are visible on the picture too;

- A proof of address (recent bill sent to your address or a letter from your bank) from the last 3 months;

- A copy of your bank statement showing one of your deposits made to Bet90, your name, your IBAN and BIC.

Punt 2 vind ik erg extreem, mijn vraag is of zij dit mogen vragen? En is het verstandig om een watermerk aan te brengen?

2 Vind ik leuk's
Retarded gambler

Als iemand kwaadwillend is nemen ze de tijd wel om dat watermerkje weg te photoshoppen.

Ik heb deze vraag bij andere bookies ook gezien, laatst nog na een freebet bij intertops. Heb mijn balance toen “overgespeeld” naar unibet.

1 Vind ik leuk's

Ik heb de welkomstbonus rondgespeeld, sta nu op ongeveer 500 euro bankroll. Nu vragen ze mij hetzelfde als bij jou behalve de vraag van een afschrift van je rekening waarmee je gestort hebt.

Ik vind het ook allemaal redelijk veel gevraagd. Heb alles gedaan behalve het maken van een foto van mij met mijn id kaart in mijn hand. Afwachten hoe ze reageren..

0 Vind ik leuk's
Op ma. 31 dec. 2018, 18:54 schreef bakkerl006:

Ik heb de welkomstbonus rondgespeeld, sta nu op ongeveer 500 euro bankroll. Nu vragen ze mij hetzelfde als bij jou behalve de vraag van een afschrift van je rekening waarmee je gestort hebt.

Ik vind het ook allemaal redelijk veel gevraagd. Heb alles gedaan behalve het maken van een foto van mij met mijn id kaart in mijn hand. Afwachten hoe ze reageren..

Met de nieuwe wet privacy is dit gewoon normaal. Wat is er mis mee als je een foto maakt met je id in je hand? Voor de rest doen ze er niks mee. Bij mij is het prima verlopen dus maak gewoon een foto en stuur t op dan ben je er vanaf

3 Vind ik leuk's
Op ma. 31 dec. 2018, 18:16 schreef pjotros_m:

Als iemand kwaadwillend is nemen ze de tijd wel om dat watermerkje weg te photoshoppen.

Ik heb deze vraag bij andere bookies ook gezien, laatst nog na een freebet bij intertops. Heb mijn balance toen “overgespeeld” naar unibet.

Dat gaat bij mij helaas niet ;)

Ik vind dit juist niet passen bij de nieuwe privacy wet..

1 Vind ik leuk's
Retarded gambler

Ik ga denk ik even die bonus rondspelen bij bet90

0 Vind ik leuk's

Heb een uitbetaling gedaan op 06-07-2019 nu zijn we een week veder dus ik netjes op de chat geweest met kan je aub kijken waar me geld blijft want vind week best lang nadat tie al op 07-08-2019 van jullie bank is afgeschreven.de chatmedewerker zegt ja je moet geduldig wachten dit terwijl mij een chat ervoor was toegezegd dat het binnen 3 dagen op me rekening zou staan.dus ik heb netjes gevraagd kan je dan voor mij kijken waar het mis is gegaan of anders mij vertellen van welke land het geld komt dan kan ik na me bank vragen waarom de verwerking zo lang duurt.de medewerker zegt nee dat doen wij niet zeg maar gewoon van bet90 afkomstig.\vroeg daarna of ze anders zelf dan contact kunnen opnemen met me bank aangezien hun het geld storten waarbij de medewerker zegt ja gewoon geduldig wachten 3 x herhaald.en daarbij is de chat afgesloten zeer tot zeer slechte klantenservice en na week nog me geld niet ontvangen.

mij zijn ze in ieder geval kwijt als klant.

0 Vind ik leuk's

bet90 is doordat ze zo ontzettend moeilijk doen over het uitbetalen gewoon een waardeloze bookmaker. Dat is na mijn eigen ervaring en alles wat hierboven staat wel duidelijk.

Snap niet dat er zoveel reclame wordt gemaakt voor deze bookmaker hier

Bericht gewijzigd door fr18 op ma 12 aug. 2019, 09:40
2 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.