Ervaringen met bet90.com
Ik zag Bet90.com voorbij komen op de Vw bookmakers pagina. Iemand al ervaring hier? Site zelf ziet er goed uit dus ik ben benieuwd of jullie al gebruik van de welkomst bonus hebben gemaakt
kan je ook met skrill in aanmerking komen voor de bonus? Er staat niets over vermeld bij hun voorwaardenpagina van de actie, vandaar dat ik het ff check.
Edit:
Yes, skrill is niet meer toegestaan - niet voor de welkomstbonus (200% tot €100) en niet voor de stortingsbonus (50% tot €200).
Let op je moet via de link hier op de website jezelf registreren.
Anders kun je geen gebruik maken van de bonus, ondanks dat je wel de bonuscode gebruikt.
Wat een onzin..
Anders kun je geen gebruik maken van de bonus, ondanks dat je wel de bonuscode gebruikt.
Wat een onzin..
Dat lijkt me stug.
Als je je bet90 username even wilt sturen, vragen we bet90 je bonus handmatig toe te voegen.
Wat een onzin..
Dat lijkt me stug.
Als je je bet90 username even wilt sturen, vragen we bet90 je bonus handmatig toe te voegen.
Je hebt de code ingevuld, tijdens het registreren - niet tijdens het storten. Dan werkt het logischerwijs niet.
Kan ik die code dan gewoon alsnog gebruiken?
We hebben bet90 gevraagd om je bonus alsnog handmatig toe te kennen - ondanks dat je onze link niet hebt gebruikt en de code op de verkeerde plek hebt ingevuld.
We hebben bet90 gevraagd om je bonus alsnog handmatig toe te kennen - ondanks dat je onze link niet hebt gebruikt en de code op de verkeerde plek hebt ingevuld.
Inderdaad gezien, goede service. Thanks!
Ik heb een fout ontdekt bij de bet90 promo van 9 december. Als je bij die dag bij de rondspeelvoorwaarden kijkt dan staat daar 5x, dit is blijkbaar 8x. Best wel een domper.
Op de bookmakers pagina op VW staan de voorwaarden wel goed.
Ik heb een fout ontdekt bij de bet90 promo van 9 december. Als je bij die dag bij de rondspeelvoorwaarden kijkt dan staat daar 5x, dit is blijkbaar 8x. Best wel een domper.
Op de bookmakers pagina op VW staan de voorwaarden wel goed.
Ook na vernieuwen? De voorwaarde is inderdaad acht keer rondspelen en staat verder in ons systeem goed ingesteld (zoals je al zei, op de bookmakerpagina staat het wel goed vermeld).
Persoonlijjk heb ik een nare ervaring met bet90. Het geval is namelijk dat ik die 200% welkomstbonus heb rondgespeeld. Hiervoor heb ik met backen en layen dat
risicoloos gedaan. Nu heb ik alleen rond de 400-500 euro op bet90 staan die ze mij niet willen uitkeren. De reden die zij ervoor geven is dat ik geld heb gestort met een 'third party' account. Die "third party" is dus mijn vrouw. De creditcard, die ik en mij vrouw gebruiken, staat toevallig op haar naam. Echter is die creditcard gekoppeld aan mijn gezamenlijke rekening met mijn vrouw. De creditcard is zelfs aan mij en mijn vrouw verstrekt door de bank door mijn inkomen. Nadat bet90 mij weigerde om mij uit te betalen door die 'third party', heb ik dit tegen hen heel duidelijk uitgelegd en bewijsstukken opgestuurd dat de rekening van mij en mijn vrouw is en dat de creditcard aan die rekening gekoppeld is. Ik heb nu 12 documenten opgestuurd. Nu kreeg na dit alles een mail van hun waarin ze zeggen dat ze hebben besloten mijn geld niet te geven. Er staat zelfs bij dat ze de opgestuurde documenten niet eens ingezien hebben omdat ik toch fout zit met mn 'third party'. Bij de reviews van bet90 op deze site heb ik onder de account van mijn zoon Wouter1999, die hier al een tijdje lid is, een review gemaakt erover. Hopelijk kan ik jullie hiermee waarschuwen. Ook werd mij op de chat hier verteld dat ik met mijn verhaal hier heen moest komen en dat deze site mij kan helpen met dit conflict, en dat zij contact kunnen leggen met bet90. Hopelijk krijg ik alsnog mijn geld terug. Ik ben voor 100% opgelicht door bet90.
ps: bij support heb ik ook een bericht hierover gestuurd.