Ervaringen met bet90.com
Ik zag Bet90.com voorbij komen op de Vw bookmakers pagina. Iemand al ervaring hier? Site zelf ziet er goed uit dus ik ben benieuwd of jullie al gebruik van de welkomst bonus hebben gemaakt
^
bet90 heeft alle bonus-aanvragers die er tot nu toe waren, gecheckt. Bij het gros ging het gelukkig direct goed. De anderen zijn alsnog handmatig verwerkt. Het kan wel zijn dat je even opnieuw moet inloggen.
Het zou vanaf nu bij iedereen goed moeten gaan (m.a.w. als je de code invoert bij het storten, wordt je bedrag automatisch toegevoegd).
Als de chat wederom aangeeft dat de 50% stortingsbonus louter voor nieuwe klanten beschikbaar is, maak dan even een screenshot - zodat we die direct door kunnen sturen.
^
bet90 heeft alle bonus-aanvragers die er tot nu toe waren, gecheckt. Bij het gros ging het gelukkig direct goed. De anderen zijn alsnog handmatig verwerkt. Het kan wel zijn dat je even opnieuw moet inloggen.
Het zou vanaf nu bij iedereen goed moeten gaan.
Als de chat wederom aangeeft dat de 50% stortingsbonus louter voor nieuwe klanten beschikbaar is, maak dan even een screenshot - zodat we die direct door kunnen sturen.
Dus als we nu storten met die bonuscode krijgen we die bonus automatisch of moeten we de chag in zodat ze het handmatig toevoegen?
Is bet90 ook voor belgen?
^
Dus als we nu storten met die bonuscode krijgen we die bonus automatisch of moeten we de chag in zodat ze het handmatig toevoegen?
'Het zou vanaf nu bij iedereen goed moeten gaan (m.a.w. als je de code invoert bij het storten, wordt je bedrag automatisch toegevoegd).'
Is bet90 ook voor belgen?
Neen, helaas hebben ze geen licentie voor de Belgische markt.
^
Klopt, als het goed is gaat het nu automatisch.
Kleine update: een deel is ondertussen gefixt, een deel nog niet.
Morgenvroeg gaan ze er gelijk mee verder.
Ik kap hier bij deze bookmaker. Ik krijg gewoon te horen dat die bonus alleen voor de speler is die de eerste storting maakt met die christmas bonus daarna mag je vwnewyear bonus code gebruiken dus niet als je allang geregistreerd bent. Het word steeds gekker daar. Vw jullie zeggen deel is gefixed en deel nog niet maar moet ik nou storten en wachten of kan ik storten en word het automatisch toegevoegd? IK heb zo iets vaags nog nooit meegemaakt joh
Je kan gewoon storten, als je de juiste code invoert gaat het vanzelf goed! Ik vind het ongekend dat je zo ondankbaar reageert, net of VW hier zoveel te verwijten valt. Bij mij ging het gewoon durect goed trouwens..
Kleine update: een deel is ondertussen gefixt, een deel nog niet.
Morgenvroeg gaan ze er gelijk mee verder.
Ik kap hier bij deze bookmaker. Ik krijg gewoon te horen dat die bonus alleen voor de speler is die de eerste storting maakt met die christmas bonus daarna mag je vwnewyear bonus code gebruiken dus niet als je allang geregistreerd bent. Het word steeds gekker daar. Vw jullie zeggen deel is gefixed en deel nog niet maar moet ik nou storten en wachten of kan ik storten en word het automatisch toegevoegd? IK heb zo iets vaags nog nooit meegemaakt joh
Je kan gewoon storten, als je de juiste code invoert gaat het vanzelf goed! Ik vind het ongekend dat je zo ondankbaar reageert, net of VW hier zoveel te verwijten valt. Bij mij ging het gewoon durect goed trouwens..
Ondankbaar? Kan je dat onderbouwen? Ik leg netjes de situatie uit wat ik mee kreeg op de chat van bet90. Als je goed leest zeg ik nog dat ik het een top actie van Vw vind maar volgens mij heb je niet goed gelezen ;)
Klantenservice medewerkers hebben vaak maar weinig kennis van de gang van zaken. Zeker specifieke acties weten zij vaak niks van. Echter staat het Alles staat het e.e.a. uitgelegd op de actiepagina van Bet90, dus zoveel onduidelijkheden kunnen er m.i. niet zijn. Ondankbaarheid blijkt naar mijn mening uit je taalgebruik. Mocht dat niet zo zijn, dan bij deze mijn excuses.
kan je ook met skrill in aanmerking komen voor de bonus? Er staat niets over vermeld bij hun voorwaardenpagina van de actie, vandaar dat ik het ff check.