Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaringen met bet90.com

Ik zag Bet90.com voorbij komen op de Vw bookmakers pagina. Iemand al ervaring hier? Site zelf ziet er goed uit dus ik ben benieuwd of jullie al gebruik van de welkomst bonus hebben gemaakt

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtotomaster in 12-09-2018 15:18 Hulp en advies
in 12-09-2018 15:18 Hulp en advies
66 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik zie hier voor nieuwe klanten de code VWCHRISTMAS voorbij komen, wat is precies die bonus? Want ik begrijp dat je als nieuwe klant €100,- bonus krijgt bij €100,- storting (na rondspelen eerste €100). Is de VWCHRISTMAS een aanvullende bonus?

0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Op zo. 9 dec. 2018, 15:38 schreef masterk:

Ik zie hier voor nieuwe klanten de code VWCHRISTMAS voorbij komen, wat is precies die bonus? Want ik begrijp dat je als nieuwe klant ?100,- bonus krijgt bij ?100,- storting (na rondspelen eerste ?100). Is de VWCHRISTMAS een aanvullende bonus?

We hebben twee bonussen kunnen regelen bij bet90, beiden geldig t/m 31 dec.

1: Voor nieuwe klanten: 200% tot ?100 bonus (8x rondspelen op 1.50, bonus+storting)

2: Voor bestaande klanten: 50% tot ?200 bonus (5x rondspelen op 1.50, bonus+storting)

Als nieuwe klant kun je beide bonussen claimen, echter moet dat wel in deze volgorde.

Alle voorwaarden staan verder ook op de actiepagina van bet90.

Bericht gewijzigd door wedden op do 15 apr. 2021, 08:57
0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op zo. 9 dec. 2018, 14:49 schreef Amsterdamunited:

Vw jullie moeten ff met bet90 communiceren want nu krijg ik t horen dat ik geen recht heb op die bonus want het is alleen voor nieuwe leden bla bla. Ik probeer ze uit te leggen dat het om een bonuscode gaat die we via voetbalwedden kunnen gebruiken maar hij praat er steeds omheen en zegt dat dat de regels zijn en het alleen voor nieuwe spelers is. Heel vaag allemaal

Zoals al eerder aangegeven: bet90 is ermee bezig.

Het heeft weinig zin om hen via allerlei kanalen te bestoken (dat werkt eerder averechts).

Uiteindelijk komt het - zoals altijd - helemaal goed. Je zult alleen eventjes geduld moeten hebben (en ja dat is vervelend).

Excuses voor het oponthoud.

0 Vind ik leuk's
Op zo. 9 dec. 2018, 15:57 schreef vw-support:
Op zo. 9 dec. 2018, 14:49 schreef Amsterdamunited:

Vw jullie moeten ff met bet90 communiceren want nu krijg ik t horen dat ik geen recht heb op die bonus want het is alleen voor nieuwe leden bla bla. Ik probeer ze uit te leggen dat het om een bonuscode gaat die we via voetbalwedden kunnen gebruiken maar hij praat er steeds omheen en zegt dat dat de regels zijn en het alleen voor nieuwe spelers is. Heel vaag allemaal

Zoals al eerder aangegeven: bet90 is ermee bezig.

Het heeft weinig zin om hen via allerlei kanalen te bestoken (dat werkt eerder averechts).

Uiteindelijk komt het - zoals altijd - helemaal goed. Je zult alleen eventjes geduld moeten hebben (en ja dat is vervelend).

Excuses voor het oponthoud.

Tot nu toe zijn de bonussen alleen bij betfirst meteen goed gegaan. Bij de rest is er elke keer wel wat. Niks persoonlijks naar jullie maar het valt gewoon op dat of die andere bookmakers er geen zin in hebben of niet goed communiceren met jullie. Als jullie zeggen het komt er automatisch op dan zou dat ook zo moeten zijn aangezien jullie dat besproken hebben met hun. Ik heb gewoon geduld maar het viel mij gewoon op dat er bij elke bonus wel wat gebeurd en we pas een week later de bonus ontvangen. Het zou voor alle partijen beter zijn als de bonussen gewoon meteen erop staan dan hoeven jullie ook niet elke keer alles uit te zoeken voor de leden!

1 Vind ik leuk's

Kleine update: een deel is ondertussen gefixt, een deel nog niet.

Morgenvroeg gaan ze er gelijk mee verder.

0 Vind ik leuk's

Goedemorgen,

Moet ik zelf nog actie ondernemen?

of gewoon opnieuw proberen.

Username was knijn1995

0 Vind ik leuk's
Op zo. 9 dec. 2018, 17:49 schreef vw-support:

Kleine update: een deel is ondertussen gefixt, een deel nog niet.

Morgenvroeg gaan ze er gelijk mee verder.

Ik kap hier bij deze bookmaker. Ik krijg gewoon te horen dat die bonus alleen voor de speler is die de eerste storting maakt met die christmas bonus daarna mag je vwnewyear bonus code gebruiken dus niet als je allang geregistreerd bent. Het word steeds gekker daar. Vw jullie zeggen deel is gefixed en deel nog niet maar moet ik nou storten en wachten of kan ik storten en word het automatisch toegevoegd? IK heb zo iets vaags nog nooit meegemaakt joh

1 Vind ik leuk's

Volgens mij is het uiteindelijk altijd goedgekomen met de bonussen. Gewoon even geduld man, VW lost het vast wel op.

2 Vind ik leuk's
Vijftien is acht, acht is vier, vier is altijd vier. Tweeëndertig is twaalf, twaalf is vijf, vijf is vier, vier is altijd vier.

Ja het is ongelofelijk hoe ondankbaar sommige mensen zijn, dan profiteer lekker niet van de kalender man.

3 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO
Op ma. 10 dec. 2018, 12:24 schreef sjorss94:

Ja het is ongelofelijk hoe ondankbaar sommige mensen zijn, dan profiteer lekker niet van de kalender man.

ondankbaar? Het gaat toch om de misverstanden die we met elkaar delen? Als Vw zegt dat wij er gebruik van kunnen maken en bet90 zegt dat het alleen voor nieuwe klanten is die de kerst bonus hebben gebruikt moeten we dat dan niet met elkaar delen? Jij bent zo een die alles negatief opvat terwijl we hier elkaar proberen te helpen!

2 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.