Ervaringen met bet90.com
Ik zag Bet90.com voorbij komen op de Vw bookmakers pagina. Iemand al ervaring hier? Site zelf ziet er goed uit dus ik ben benieuwd of jullie al gebruik van de welkomst bonus hebben gemaakt
Iemand de bonus al geclaimd?
lijkt bij mij niet gelukt te zijn.
Ben je een nieuwe of een bestaande bet90 klant?
Voor nieuwe klanten geldt: eerst de welkomstbonus dán de stortingsbonus
Voor bestaanden klanten geldt: direct de stortingsbonus.
Bestaande klant.
zou de bonus er meteen bij worden gevoegd of eerst keer rondspelen?
^ De bonus zou direct aan je account moeten worden toegevoegd. Daar is althans de stortingscode voor bedoeld :-)
Je hebt in het verleden al wel een keer gestort?
Stuur anders je bet90 username maar even door, vragen we het (morgen) ook direct aan de bookmaker.
Iemand de bonus al geclaimd?
lijkt bij mij niet gelukt te zijn.
Ben je een nieuwe of een bestaande bet90 klant?
Voor nieuwe klanten geldt: eerst de welkomstbonus dán de stortingsbonus
Voor bestaanden klanten geldt: direct de stortingsbonus.
Bestaande klant.
zou de bonus er meteen bij worden gevoegd of eerst keer rondspelen?
^ De bonus zou direct aan je account moeten worden toegevoegd. Daar is althans de stortingscode voor bedoeld :-)
Je hebt in het verleden al wel een keer gestort?
Stuur anders je bet90 username maar even door, vragen we het (morgen) ook direct aan de bookmaker.
Knijn1995
@vw-support, kan de bonus alleen vandaag geclaimd worden of gedurende de hele maand?
@vw-support, kan de bonus alleen vandaag geclaimd worden of gedurende de hele maand?
Actie is geldig t/m 31 dec 23.59.
Bij mij is het ook niet automatisch toegeschreven. Ik ben de chat in gegaan en ze gaan er naar kijken maar ik vind het jammer dat die communicatie niet goed is verlopen want zoals Vw zegt het zou automatisch erop moeten komen en nu moeten we weer uren wachten terwijl we misschien voor de matchen van vandaag lekker wilden spelen. Top actie van Vw maar ergens gaat er iets mis want ze weten er zelf ook op de chat weinig van en moeten dat door de afdeling laten uitzoeken. Misschien goed voor in de toekomst dat ze in ieder geval de chat er ook over inlichten en het daarmee sneller kan worden toegevoegd.
^ Bet90 is er as we speak mee bezig.
Waarom het bij de ene speler wel en bij de andere speler niet werkt, wordt nu onderzocht (en daarna gefixt).
Had nog geen account dus heb eerst de VWCHRISTMAS bet gedaan? Nu staat er dat ik nog steeds 1000 euro rond moet spelen maar ik heb gisteravond al wat rond zitten spelen.
Had nog geen account dus heb eerst de VWCHRISTMAS bet gedaan? Nu staat er dat ik nog steeds 1000 euro rond moet spelen maar ik heb gisteravond al wat rond zitten spelen.
Als nieuwe klant dien je inderdaad eerst VWCHRISTMAS te claimen (daarna kun je evt. aan de slag met de tweede stortingsbonus).
Wat betreft het rondspelen: gaan we voor je navragen.
Vw jullie moeten ff met bet90 communiceren want nu krijg ik t horen dat ik geen recht heb op die bonus want het is alleen voor nieuwe leden bla bla. Ik probeer ze uit te leggen dat het om een bonuscode gaat die we via voetbalwedden kunnen gebruiken maar hij praat er steeds omheen en zegt dat dat de regels zijn en het alleen voor nieuwe spelers is. Heel vaag allemaal
I am sorry, but we do not have a promotion only with the Code VWNEWYEAR. This promo is related with the Code VWCHRISTMAS and is available only for users, who have not deposited before.
DIt krijg ik te horen in de chat. Heel apart