Ervaringen met bet90.com
Ik zag Bet90.com voorbij komen op de Vw bookmakers pagina. Iemand al ervaring hier? Site zelf ziet er goed uit dus ik ben benieuwd of jullie al gebruik van de welkomst bonus hebben gemaakt
Geen ervaring mee, maar zal je euro's ook wel willen.
Geen ervaring mee, maar zal je euro's ook wel willen.
Ik snap je reactie niet
Deze bookie staat al een tijdje hier op de site maar niemand schijnt deze uitgeprobeerd te hebben?
Ik heb bij bet90.com gespeeld, prima ervaringen tot nu toe. Moet eerlijk zeggen dat het voornamelijk om de 100 euro bonus ging. Je moet allereerst 100 euro rondspelen voordat je de bonus kan aanvragen. Deze moet je vervolgens 5x D+B op min odds van 1.80 inzetten.
Wat mij betreft dus gewoon een aanrader als je voor de bonus gaat. odds zijn niet de hoogste
Ik heb de review geschreven en zoals je kan lezen voornamelijk positieve ervaringen ;) Zeker door de bonus is het de moeite waard!
Ik heb bij bet90.com gespeeld, prima ervaringen tot nu toe. Moet eerlijk zeggen dat het voornamelijk om de 100 euro bonus ging. Je moet allereerst 100 euro rondspelen voordat je de bonus kan aanvragen. Deze moet je vervolgens 5x D+B op min odds van 1.80 inzetten.
Wat mij betreft dus gewoon een aanrader als je voor de bonus gaat. Odds zijn niet de hoogste
Bedoel je met rondspelen, gewoon inzetten?
Wat mij betreft dus gewoon een aanrader als je voor de bonus gaat. Odds zijn niet de hoogste
Bedoel je met rondspelen, gewoon inzetten?
Zeker, zie ook de terms op de website
Iemand de bonus al geclaimd?
lijkt bij mij niet gelukt te zijn.
Ben je een nieuwe of een bestaande bet90 klant?
Voor nieuwe klanten geldt: eerst de welkomstbonus dán de stortingsbonus
Voor bestaanden klanten geldt: direct de stortingsbonus.
Ben je een nieuwe of een bestaande bet90 klant?
Voor nieuwe klanten geldt: eerst de welkomstbonus dán de stortingsbonus
Voor bestaanden klanten geldt: direct de stortingsbonus.
Bestaande klant.
zou de bonus er meteen bij worden gevoegd of eerst keer rondspelen?