Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Enquete Legalisatie Online Gokken - Zaka1992 - Verloting Paysafecard

Hey Boys,

De meeste vaste leden onder jullie zullen mij wel kennen. Ben inmiddels al meer dan twee jaar actief op deze leuke website. In de loop der jaren is mijn interesse in sportsbetting gegroeid.

Toen ik een onderwerp moest verzinnen voor mijn afstuderen kwam ik al gauw op de legalisatie van online gokken. Tot mijn verbazing kreeg ik hier ook toestemming voor van mijn onderwijsinstelling.

Zoals sommigen van jullie weten is online gokken momenteel illegaal in Nederland. Men is hard bezig met de legalisatie van het online gokken. Hierbij wordt echter te weinig gepraat met de online betters. Het wetsvoorstel wordt immers voor ons ontwikkeld.

Ik doe onderzoek naar de gevolgen die de legalisatie van online gokken met zich meeneemt. Op dit moment is het namelijk zo dat het erg waarschijnlijk is dat de odds die worden aangeboden als online gokken in Nederland gelegaliseerd is erg veel zullen gaan lijken op de odds die toto.nl aanbiedt.

Mijn onderzoek richt zich op jullie mening over de legalisatie van online gokken in Nederland.

In het kader hiervan heb ik een vragenlijst opgesteld en ik hoop dan ook dat jullie die willen invullen. De uitkomst ervan kan ook in ons belang zijn. We willen immers de huidige odds behouden.

Onder de leden die de vragenlijst ingevuld hebben verloot ik een paysafecard van €10.

Help mij, jezelf en maak kans op de paysafecard.

Ik wil jullie vriendelijk vragen om de vragenlijst in te vullen. In ruil daarvoor zal ik natuurlijk nog mooie tips blijven delen in de livechat:P

Link vragenlijst: https://vuamsterdam.qualtrics.com/SE/?SID=SV_cJ6iwTwpY8HEzVH

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagzaka1992 in 17-04-2016 20:32 Hulp en advies
in 17-04-2016 20:32 Hulp en advies
3 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik heb hem voor je ingevuld.
Veel succes met het afstuderen (y)
0 Vind ik leuk's
Top man Svennie, heel erg bedankt!
0 Vind ik leuk's
Ik heb hem ook voor je ingevuld (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.