Enkelvoudige - op statistieken gebaseerde - weddenschappen
Sinds afgelopen vrijdag ben ik voor mezelf een nieuwe tactiek aan het uitproberen. Ik selecteer telkens 10 wedstrijden, het liefst uit het Verenigd Koninkrijk, vooral lagere divisies (Duitsland gaat me ook goed af tot nu toe). Dit heb ik nu 4x geprobeerd met als resultaat:
-7 v/d 10 goed (37,7% rendement)
-6 v/d 10 goed (17,6% rendement)
-7 v/d 12 goed (14,3% rendement)
-9 v/d 10 goed (72,4% rendement)
De eerste keer toen ik 10 verschillende wedstrijden ging voorspellen was het gewoon voor de ''grap''. Ik dacht als ik een paar euro winst pak is het mooi meegenomen. Dus ik zette op 10 wedstrijden in, €2 per wedstrijd. Uiteindelijk had ik er dus 7 goed, wat betekende dat ik €7,54 winst had gemaakt. De wedstrijden had ik op basis van statistieken gekozen. Zoals een thuisploeg die thuis veel punten behaalt, de laatste paar thuiswedstrijden goed heeft gepresteerd, tegenover een uitploeg die het matig doet in (de laatste reeks) uitwedstrijden. Het liefst quotes van rond de 2,00 Dus die €7,54 winst betekende een rendement van ruim 37%
Toen ging ik is nadenken en dacht ik wat nou als ik hier op de langere termijn een lekker extra zakcentje mee kan maken. Dus ging ik het nog een aantal keer proberen, met dit keer €0,50 per wedstrijd omdat ik er niet van overtuigd was of deze strategie wel zou werken.
Wat me opvalt is dat er in Engeland, vooral in de lagere divisies ongelofelijke hoge quotes worden gegeven voor vrij ''zekere'' wedstrijden. Zo is heel vaak het geval in Engeland dat de thuisploeg het uitstekend doet thuis en de uitploeg in uitwedstrijden matig presteert. Maar toch krijg je dan nog heel makkelijk een quote van x 2,00
In de Engelse competities heb ik tot nu toe 11 v/d 14 wedstrijden goed voorspelt, wel redelijk :)
Hieronder mijn mooiste resultaat:
Gateshead - Stevenage : 2 [0-1]
2.15
Notts County - Rochdale : 1 [1-0]
1.85
Salisbury - Altrincham : 1 [4-1]
2.20
Brentford - Tranmere : 1 [2-1]
2.15
Queen Of South - Ross County : 1 [1-0]
2.00
Gap Connah's Quay - Bangor City FC : 2 [0-1]
1.85
QPR - Watford : 1 [1-0]
1.95
Clyde - Stirling Albion : 2 [1-2]
1.55
Forfar - Stranrear : 1 [2-0]
1.50
Bayern München Am. - Carl Zeiss Jena : 1 [0-0]
2.30
Goed 9/10
€5 --> €8,61
Ik ga dit nog een weekje proberen. Als het dan nog zo uitstekend verloopt ga ik mijn inzetten per wedstrijd verhogen.
Iemand commentaar, of heb je zelfs al een keer zoiets geprobeerd?
-7 v/d 10 goed (37,7% rendement)
-6 v/d 10 goed (17,6% rendement)
-7 v/d 12 goed (14,3% rendement)
-9 v/d 10 goed (72,4% rendement)
De eerste keer toen ik 10 verschillende wedstrijden ging voorspellen was het gewoon voor de ''grap''. Ik dacht als ik een paar euro winst pak is het mooi meegenomen. Dus ik zette op 10 wedstrijden in, €2 per wedstrijd. Uiteindelijk had ik er dus 7 goed, wat betekende dat ik €7,54 winst had gemaakt. De wedstrijden had ik op basis van statistieken gekozen. Zoals een thuisploeg die thuis veel punten behaalt, de laatste paar thuiswedstrijden goed heeft gepresteerd, tegenover een uitploeg die het matig doet in (de laatste reeks) uitwedstrijden. Het liefst quotes van rond de 2,00 Dus die €7,54 winst betekende een rendement van ruim 37%
Toen ging ik is nadenken en dacht ik wat nou als ik hier op de langere termijn een lekker extra zakcentje mee kan maken. Dus ging ik het nog een aantal keer proberen, met dit keer €0,50 per wedstrijd omdat ik er niet van overtuigd was of deze strategie wel zou werken.
Wat me opvalt is dat er in Engeland, vooral in de lagere divisies ongelofelijke hoge quotes worden gegeven voor vrij ''zekere'' wedstrijden. Zo is heel vaak het geval in Engeland dat de thuisploeg het uitstekend doet thuis en de uitploeg in uitwedstrijden matig presteert. Maar toch krijg je dan nog heel makkelijk een quote van x 2,00
In de Engelse competities heb ik tot nu toe 11 v/d 14 wedstrijden goed voorspelt, wel redelijk :)
Hieronder mijn mooiste resultaat:
Gateshead - Stevenage : 2 [0-1]
2.15
Notts County - Rochdale : 1 [1-0]
1.85
Salisbury - Altrincham : 1 [4-1]
2.20
Brentford - Tranmere : 1 [2-1]
2.15
Queen Of South - Ross County : 1 [1-0]
2.00
Gap Connah's Quay - Bangor City FC : 2 [0-1]
1.85
QPR - Watford : 1 [1-0]
1.95
Clyde - Stirling Albion : 2 [1-2]
1.55
Forfar - Stranrear : 1 [2-0]
1.50
Bayern München Am. - Carl Zeiss Jena : 1 [0-0]
2.30
Goed 9/10
€5 --> €8,61
Ik ga dit nog een weekje proberen. Als het dan nog zo uitstekend verloopt ga ik mijn inzetten per wedstrijd verhogen.
Iemand commentaar, of heb je zelfs al een keer zoiets geprobeerd?
in 22-04-2010 18:22 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10