Een voetbal uitslagen app voor corner-notificaties
Ik ben op zoek naar een uitslagen app voor op je telefoon die telkens een notificatie geeft bij een nieuwe corner in de wedstrijd zoals je ook hebt voor scoreverloop. Wel zo handig als ik lice op corners speel, hoef ik niet telkens de statistieken te openen.
Hee @memocan91 wat leuk dat je weer terug bent :)
Ik ben een app zoals je beschrijft nog niet tegen gekomen. Mogelijk kan @Support hier iets mee? Jullie hebben toch ook wedstrijd data van veel wedstrijden waar ook corners tussen staan (tenminste als ik https://www.voetbalwedden.net/wedstrijden/2020-03-07/sc-heerenveen-ajax/wedstrijdverslag bekijk)
De data hebben we zeker, alleen we hebben geen integratie dat men notificaties van corners krijgt. Wat niet is, kan nog komen, maar is in ieder geval niet een, twee, drie te bouwen.
Vroeger gebruikte ik hiervoor bet365, die is helaas niet meer beschikbaar in Nederland. Nu gebruik ik de app van 22bet, deze moet je wel even via een VPN downloaden, hierna kun je een account aanmaken (daar hoef je uiteraard niks mee te doen maar enkel om in te kunnen loggen in die app)
Je kunt in die app per match selecteren waar je notificaties van wilt, zo ook corners zie:
Ik hoop dat je hier verder mee kunt👌
Edit: Lijkt erop dat de afbeelding niet goed weergegeven wordt maar goed zal wel css fout zijn op voetbalwedden
Hey allemaal,
Leuk om te zien dat hier echt vraag naar is. Aangezien dit echt een frustratie was van mijzelf (en een mede-better) zijn we dit vanaf november gaan bouwen. Je kan dalijk dus je bet aangeven, en gepersonaliseerd notificaties krijgen voor je bet (corners, kaarten, goals, goalscorer, of wat dan ook).
Kan je dus wat relaxter naar je betvoortgang kijken, in plaats van refreshen op Unibet of wat dan ook.
Mocht support/VW het leuk vinden, zou ik wel een korte toelichting kunnen geven. We zoeken op dit moment nog wat testers - en gaan live zodra het seizoen begint :)
Hi Chaser010, allereerst welkom!
Gaaf initiatief! We nemen via PM contact met je op :-)