Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Een 100% werkend manier om geld te verdienen ??

Hallo Allemaal, Ik ga hier een beetje ingewikkeld matrix systeem uitleggen hoe je duizenden kan verdienen gegarandeerd!
Justbeenpaid werkt met:
- "Tripler positions" Een Tripler position kost 10$. (= €7.28)
- "Matrix positions" (Kost 20$ maar die krijg je gratis als je 4 tripler positions koopt en 75 dagen om zijn)
Van JBP krijg je vanaf de eerste dag 2% van 10 dollar, dat is 0,20 dollar cent (= €0,15) per dag. Oké dat is niet veel maar dat is maar 1 positie!
Ik heb 2 weken geleden, 100 posities gekocht van 10 dollar per stuk, koste me totaal 1.000$ (730 euro). Daar krijg ik 2% van per dag, wat neer komt op 20$ per dag voor 75 dagen.
Als die 75 dagen om zijn, heb ik totaal 1500$ in mijn account terug. En zoals ik hier boven heb verteld voor elke 4de tripler positie die je koopt, krijg je een Matrix positie en als die vult, krijg je 60$ op je account. Duurt ongeveer een week.
In mijn geval krijg ik 25 matrix posities x 60$ = 1500$ winst Dat betekent dus dat mijn 1.000$ 3.000 wordt na 75 dagen en let op er zijn nog andere manieren om dat bedrag te verdubbelen!
Justbeenpaid bestaat nu ongeveer 14 maanden en heeft meer dan 30.000 leden groeiend met 300 per dag!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwolffs16 in 10-11-2011 00:50 Hulp en advies
in 10-11-2011 00:50 Hulp en advies
22 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Volgens mij heeft het niks met tips te maken, het heeft überhaupt niks met wedden te maken. Het heeft idd meer iets weg zoals Maar zegt van een piramidespel. Ik vertrouw het iig voor geen meter, want sinds wanneer werkt iets 100% zeker, helemaal als het over geld verdienen op internet gaat, ik vertrouw dat voor geen meter. Ik heb het net beetje door zitten lezen en de bedoeling is dat je constant je verdiende geld blijft investeren oftewel na verloop van tijd stopt het wss en dan ben je al je geld kwijt, zoiets zal het wel zijn.
0 Vind ik leuk's
draco:
Dit is nu reeds de 2é die op korte tijd ons probeeert wijs te maken dat we allemaal miljonair gaan worden door tips TE KOPEN
Denk niet dat hier veel liefhebbers zijn onder ons die bereid zullen zijn om 30 en meer euro's te betalen voor zogenaamde tips aan te kopen en dan nog eens niet weten of ze werkelijk ook juist zijn
Mijn tips die ik geef zijn gratis en daar kunnen alle leden van genieten ( en soms zijn die juist , en soms ook niet , maar ze blijven wel GRATIS )
En ja, laat de negatieve commentaars maar weer komen , ik ben er tegen bestand
Maar wil dit als laatste meegeven , op de ( korte ) tijd dat ik hier lid ben van de site , en al heel wat heb opgestoken van iedereen , vind ik toch dat het de laatste tijd met de topic iets te "gevaarlijk" begint te worden door zulke topics toe te taten
Denk dat het merendeel van de leden hier "bets" plaatst om wat extra's te verdienen , maar niet op zo'n "commercieele" manier zoals deze topic
Dus van mij , mogen deze topics gewoon verdwijnen of gesloten worden , vind niet dat ze een meerwaarde betekenen voor de site
Integendeel , er komt enkel maar gescheld van ( zie andere topic over tippers )
En als ik de reacties van andere lees ; heb ik de indruk dat ze er net zo over denken

HELEMAAL MEE EENS DRACO:)
0 Vind ik leuk's
Reclame makers (gaap)
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
'Dinero facil no existe...' (n)
Elke dag als ik hier in Bogota naar mijn werk ga kom ik langs een overheidsgebouw waar dag in, dag uit rijen mensen voor de deur staan. Die mensen staan daar allemaal in de hoop een paar centen terug te zien van de 'investering' die zij een aantal jaar geleden maakten.
Zij geloofden namelijk in de mooie verhalen van David Murcia Guzmán en zijn bedrijf DMG. Als je zijn geld aan hem zou uitlenen, zou hij het binnen de kortste keren verdubbelen. Bij een aantal maakte hij die belofte ook waar, waarna de rest van het land in rep en roer was. Boeren verkochten hun boerderijen, anderen plunderden hun spaarrekeningen. Prachtig toch, zo'n moderne sinterklaas?
Er bleek echter meer aan de hand: in plaats van een eerlijke zakenman te zijn, gebruikte Murcia Guzmán dit geld om zwart geld van de 'narcotraficantes' 's wit te wassen. Zelf hield hij er ook een leuk zakcentje aan over: een paar leuke sportautos, een penthouse in Panama, etc. Niet slecht voor een arme jongen van het platteland.
Uiteindelijk stak de Colombiaanse overheid hier een stokje voor en werd hij opgepakt en veroordeeld tot 9 jaar cel. Het kwaad was echter al geschied: het grootste gedeelte van het geld van eerlijke (naïeve?) mensen bleek op mysterieuze wijze te zijn verdwenen. Murcia Guzmán gaf hier de overheid de schuld van; zij gaf hem immers niet de kans om 'eerlijk' zaken te doen. De uiteindelijke verliezer is natuurlijk Jan met de pet (of in dit geval Juan met de pet) die zijn bezittingen kwijt is.
Lang verhaal en wellicht een beetje off-topic, maar dit is waar ik aan moest denken toen ik de openingspost las! (h)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
draco:

Denk dat het merendeel van de leden hier "bets" plaatst om wat extra's te verdienen , maar niet op zo'n "commercieele" manier zoals deze topic
Dus van mij , mogen deze topics gewoon verdwijnen of gesloten worden , vind niet dat ze een meerwaarde betekenen voor de site
Integendeel , er komt enkel maar gescheld van ( zie andere topic over tippers )
En als ik de reacties van andere lees ; heb ik de indruk dat ze er net zo over denken

|Hier dacht ik de laatste dagen ook zo over en er komen nu meer van dit soort post. Ik zal alles vanaf nu verwijderen. Wel moet ik zeggen dat dit nog volledig nieuw is hier en er dus ruimte moet zijn over wat anderen hierover te zeggen hebben. Dus alle promoties en dergelijke zal ik vanaf nu met harde hand gaan verwijderen :)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
wedden:

|Hier dacht ik de laatste dagen ook zo over en er komen nu meer van dit soort post. Ik zal alles vanaf nu verwijderen. Wel moet ik zeggen dat dit nog volledig nieuw is hier en er dus ruimte moet zijn over wat anderen hierover te zeggen hebben. Dus alle promoties en dergelijke zal ik vanaf nu met harde hand gaan verwijderen :)

Echter als mensen op de hoogte zijn van leuke acties of promoties bij bookmakers hoor ik het graag! :)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
klinkt te mooi om waar te zijn, maar wie niet waagt blijft altijd maagd, dus ga het wel eens uittesten. Wat is nu 1000 dollar in een mensenleven?!
Keep y'all posted
0 Vind ik leuk's
Ik heb de post ge update met links erin.
larsss:
Als het 100% zou werken, zou iedereen dat doen... en het allang verboden zijn!

Nee want niet iedereen kent dit programma!
partizanbeograd:
wat is dit weer voor een lulkoek, van WOLFFS, dus we hoeven nooit meer te werken? je zegt 100% gegarandeert! AUB hou op met deze gezwam!

Ik heb niet gezegd dat je nooit meer hoeft te werken. je verdient wel lekker. Ik ken mensen bij justbeenpaid die 8000$ per maand verdienen hier mee, geloof het of niet!
draco:
Dit is nu reeds de 2é die op korte tijd ons probeeert wijs te maken dat we allemaal miljonair gaan worden door tips TE KOPEN

Je hoeft niet meetedoen als je niet wilt hou je afstand, maar binnenkort ga je er wel spijt van krijgen. Ik weet niet hoelang justbeenpaid blijft bestaan, maar 1 ding is zeker en dat is langer dan een jaar, en in die jaar ga ik al meer dan 20.000 verdienen en ga ook bewijs posten hier
maar:
Piramidespel?
(20 tekens)

Nee niks te maken met Piramidespel
draco:
koenkie:
Volgens mij gaat dit niet over tips kopen maar over iets heel anders, maar veel begrijp ik er ook niet van.

het gaat hem hier wel degelijk om reclame te maken voor het kopen van tips , zou eens willen weten welke "commissie" hij daarop verdient bij elk één die zich laat verleiden om tips aan te kopen
Het 'systeem' werkt met:
- 'Tripler positions' Een Tripler position kost 10$. (= €7.28)
- 'Matrix positions' (Kost 20$ maar die krijg je gratis als je 4 tripler positions koopt en 75 dagen om zijn)

Voor dit systeem hoef je geen reclame te maken om geld te verdienen, maar als je dat doet verdien je wel 10x meer dus daarom doe ik dit.
0 Vind ik leuk's
hahaha als dit echt is wil je het geheim gehouden zodat het niet herkend wordt en jij maakt hier reclame ?
0 Vind ik leuk's
CHRISIEL4 hoe bekender, hoe langer justbeenpaid blijft bestaan!
Over een uurtje, zal ik hier een stappenplan plaatsen, hoe je je registreert en hoe je anderen dingen kunt doen om nog meer te verdienen.
Je hoeft niet te starten met 1000$ dat heb ik alleen gedaan om sneller te verdienen, je kan ook met 100$ beginnen en over 75 dagen zit je op 300$. Als je 100% compound en andere mensen overhaalt om mee tedoen zit je al gauw op 800-900$ na 75 dagen
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.