Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Duidelijke simpele beginners strategie gezocht! Beginkapitaal: €20

Hey voetbal wedders!
Ik zoek een simpele maar effectieve strategie!
Ik wil graag beginnen met €20, ik hoef niet gelijk grote bedragen te winnen, maar gewoon handig als zakcentje. Heb je er gelijk een bookmaker bij die er handig bij is, noem die dan ook even.
(y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaggepel in 28-04-2016 18:39 Hulp en advies
in 28-04-2016 18:39 Hulp en advies
35 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
griekhoofd:
Nee, dan sta je nog één inzet verlies, maar het geeft je de tijd om aan diverse zaken te wennen en money management kun je maar beter gelijk onder de knie krijgen. Als je meer dan 50% van je bets @2 goed hebt, maak je winst. Is echt niet onmogelijk.

dus poging 1 4€ weg
poging 2 4€ weg
poging 3 4€ erbij
poging 4 4€ weg
poging 5 4€ weg

ondanks dat je 1 keer gewonnen hebt sta je nu op 8€ besef je dat?
Er moet nu 3 achter elkaar gewonnen worden om uberhaupt ooit nog kiet te kunnen staan!

Maar laten we stellen dat dat wel gelukt is je had achter elkaar 3 goed en daarna verlies je er weer 2.
begin je weer opnieuw. kom op man stop met die onzin

Dit systeem is gedoemd om te falen! vooral voor beginners!

0 Vind ik leuk's
Er staat duidelijk dat je meer dan 50% moet hitten, vervolgens kom je met een voorbeeld van 20% aanzetten en vraag je of ik dit besef? wat denk je zelf...

Grote consultancy bedrijven in de sport betting industrie zijn gebaseerd op dergelijke money management systemen. Uiteindelijk gaat het er natuurlijk om welke bets je pickt en hoe je dat doet, maar discipline is het belangrijkste dat er is. Die bedrijven verdienen zo ontiegelijk veel geld omdat ze hun stakes en odds hetzelfde houden. Dan mag jij je gaan afvragen of ik daar meer op let, of op doedann van het VW forum.

Raad je aan om eens dit seizoen te gaan kijken : https://www.youtube.com/watch?v=0xiiv-s-DRs

0 Vind ik leuk's
jij verwacht dus dat die 50% altijd met een win begint?
en dat je de helft van wat je voorspelt goed moet hebben.
conclusie met 20€ kan je alleen maar 4€ winst boeken?

Je hoeft niet op mij te letten. Mag je zelf weten.

maar iemand die pas begint en maar 20€ wilt proberen moet je niet verkeerd informeren.

Er zijn 2 manieren om succesvol te zijn.

Lage inzet * Hoge Risico

Hoge inzet * Lage Risico

1000*1 is het zelfde als 1*1000.

Dus als jij duizendkeer die 1 wil pakken ga je gang, ik pak wel in 1 keer de duizend.

0 Vind ik leuk's
Je kijkt teveel naar het bedrag zelf denk ik. Als je bijvoorbeeld 2x vaker wint dan verliest (8 winnende bets en 6 verliezende) dan heb je 40% winst gemaakt. Dat zijn prima resultaten, uiteraard ben ik voorstander van een hogere bankroll, maar dat is de situatie nu niet. Verder informeer ik helemaal niemand verkeerd. Ik geef gewoon een optie, waar jij vervolgens op reageert met een soort semi - worst case scenario. Het is gewoon mogelijk dat je 5x verliest en je 20 euro kwijt bent, heb volgens mij nergens ontkent dat dit kan gebeuren. Maargoed ik ben nu wel benieuwd naar jouw aanpak met die 20 inzet.
0 Vind ik leuk's
doedannn:
dat schiet toch niet op griekhoofd?

1e keer inzet 4€ verlies na 2e inzet van 4€ verlies stel dat hij de 3e keer pakt sta je kiet?

Ik denk dat jouw eerste regel duidelijk uitlegt waarom er zoveel mensen verliezen. Het gaat helemaal niet om 'opschieten'. Het gaat om vaker winnen dan verliezen.

Get the job done.
0 Vind ik leuk's
griekhoofd:
Je kijkt teveel naar het bedrag zelf denk ik. Als je bijvoorbeeld 2x vaker wint dan verliest (kan ook over een hele lange periode zijn) dan heb je 40% winst gemaakt. Dat zijn prima resultaten, uiteraard ben ik voorstander van een hogere bankroll, maar dat is de situatie nu niet. Verder informeer ik helemaal niemand verkeerd. Ik geef gewoon een optie, waar jij vervolgens op reageert met een soort semi - worst case scenario. Het is gewoon mogelijk dat je 5x verliest en je 20 euro kwijt bent, heb volgens mij nergens ontkent dat dit kan gebeuren. Maargoed ik ben nu wel benieuwd naar jouw aanpak met die 20 inzet.

probeer maar fictief uit. dan zie je dat je hier hogere winsten mee boekt.

Of wil je me vertellen dat je uit 20 wedstrijden niet 4 goed kan hebben?
belangrijkste is die 4 wedstrijden op 1 coupon te krijgen.

Dit is leuk voor beginners omdat je op deze manier op veel wedstrijden tegelijkertijd kan spelen. Je ziet meteen wat je goed selecteert.

Om te kunnen winnen heb je geen voetbalkennis nodig!

Statistieken zijn net als minirokken, je ziet net tipje van de sluier @ José Mourinho

0 Vind ik leuk's
@Griekhoofd, beter geen tijd meer stoppen in dit soort onnodige discussies. Iedereen denkt dat zijn manier het beste werkt. Grote combinaties zijn op lange termijn altijd verliesgevend, men komt daar vanzelf wel achter.
0 Vind ik leuk's
tino23:
@Griekhoofd, beter geen tijd meer stoppen in dit soort onnodige discussies. Iedereen denkt dat zijn manier het beste werkt. Grote combinaties zijn op lange termijn altijd verliesgevend, men komt daar vanzelf wel achter.

als je 4 al groot vind pff hahaha
0 Vind ik leuk's
lol, combinatie van 4 is idd groot. Bijna niemand speelt dat op VW, alleen een klein groepje naar aanleiding van YoungTurk.
0 Vind ik leuk's
Was even vergeten dat jouw manier al gedeeld was, als ik het goed begrijp maak je dus rijtjes van 1 euro met een minimale odd van 20. Je zult zelf ook wel begrijpen dat je comment hierboven nergens op slaat. Je hebt helemaal niet 4 op 20 wedstrijden nodig om te winnen, aangezien je groepjes maakt van die wedstrijden. Je moet dus een groepje goed hebben, wat een totaal andere wereld is. Je vraagt aan een beginneling om rijtjes te hitten met odds hoger dan 20, wens hem succes ermee. Ik ben het verder ook wel met Tino eens, dit leidt toch nergens naar. We hebben beide onze punt wel gemaakt, laat hem zelf maar beslissen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.