Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: De draw handicap tactiek

Correct score hebben we gehad en dat werkt, toch vind ik het een sport om weer andere tactieken te bedenken die werken :d

Uitleg:

Pak 2 wedstrijden waarvan jij denkt de winnaar te weten, of pak gewoon het team met de laagste odd.
vervolgens geef je de tegenstander een voorsprong van 1 goal handicap en 2 goal handicap en gok je dat het gelijkspel wordt als de tegenstander zo'n voorsprong heeft.

Om de proef op de som te nemen ben ik vandaag begonnen met draw -1 en draw -2 combinaties te maken van 2 wedstrijden

Je wint als beide partijen eindigen in een winst met 1-0, 2-1, 3-2 of 2-0, 3-1, 4-2

Ik had voor vandaag 13x 2 wedstrijden gekozen. 50 cent x4 maakt 2 euro per bet

In totaal had ik dus 26 euro ingezet.

van deze 13 x2 wedstrijden had ik er vandaag 3 goed.



inzet: 13x2 =26 euro
winst: 16.24, 18.56 en 14.00 totaal 48.88 - 26 = 22.88 winst

Graag wil ik jullie mening horen en kunnen we deze tactiek nog beter finetunen
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar louweeh
Country flaglouweeh in 23-05-2014 20:55 Hulp en advies
in 23-05-2014 20:55 Hulp en advies
9 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Goedemorgen, ik speel deze dit weekend op wedstrijden in de serie B.
Volgens mij heb je weer een goede tactiek.
0 Vind ik leuk's
Heb een dubbele en triple .

0 Vind ik leuk's
ik speel ze met je mee Louweeh!
0 Vind ik leuk's
heb voor vandaag 24 nieuwe geplaatst! :), heb bij wedstrijden waar ik niet zeker weet of de betere ploeg wint ipv -2 draw gewoon draw gepakt. ben benieuwd! :) verder heb ik bij napoleon games nog 20 euro ingezet op handicap -1 en dan gewoon win voor de andere ploeg en dan in dubbels, 25x 80 cent ingezet daar dus ben benieuwd of dat ook werkt (y)
0 Vind ik leuk's
Zou je diegene waar je het zekerst van bent even kunnen uploaden? Dan speel ik die Soweiso mee!
0 Vind ik leuk's
Ik denk dat er meer uit te halen is met je andere draw handicap tactiek
0 Vind ik leuk's
Leuke, goede tactiek. Vooral de Scandinavische competities bieden op het moment mogelijkheden
0 Vind ik leuk's
marc_voetbal:
Zou je diegene waar je het zekerst van bent even kunnen uploaden? Dan speel ik die Soweiso mee!


ik heb ze gewoon op volgorde van de website gepakt, niet echt een die er bovenuitspringt
0 Vind ik leuk's
vandaag van de 24 maar 3 goed, al met al een slechte dag van 48 euro naar 25 euro
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.