Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Combi Systeem

Na een tijdje niet meer op sport te hebben gewed, ben ik anderhalve week geleden terug begonnen met sport betting.
Ik heb een tijdje aan het zoeken geweest naar hoe ik het best zou kunnen spelen om de grootste kans te hebben op winst.
Eerst ben ik begonnen met singels te spelen, zoals de meesten wel doen.
Hier heb ik wel wat winst kunnen uit halen, maar niet overdreven.
Nu heb ik gisteren uit nieuwsgierigheid geprobeerd om een combi in te vullen in systeem vorm.
Hierbij verspeel je niet heel je combi als je 1 of 2 wedstrijden fout hebt.
Ik heb gespeeld op 8 wedstrijden die vrij haalbaar leken met odds tussen 1.6 en 2.25.
Uiteindelijk had ik een mooie 6 op 8 en met een inzet van 140€ heb ik 326€ gewonnen.
Hierdoor ben ik in anderhalve week van 50€ naar 362€ geklommen.

Nu is mijn vraag, zijn er hier nog mensen die combi in systeem vorm spelen?
En hoeveel wedstrijden nemen jullie dan in zo een combi en welke odds of bettingvormen (1-x-2, HT/FT, juiste score...)?
Ik heb wel al gezien dat je, bij normale odds van rond de 1.5, bij 4 op 8 wedstrijden je inzet al terug hebt .
Laat jullie bevindingen maar weten, want ik ben wel benieuwd natuurlijk, na zo een mooie winst gisteren.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagdabbe in 15-01-2015 15:44 Hulp en advies
in 15-01-2015 15:44 Hulp en advies
22 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Post eens vantevoren de wedstrijden waarop je gaat spelen :)
0 Vind ik leuk's
Deze speel ik vandaag in systeem 2/8
Inzet 5€ per onderlinge combi, dus 140€ inzet in totaal.
Mogelijke maximum winst 413.18€

Getafe - Real Madrid
Hoeveel doelpunten worden gemaakt?
Tip: Meer dan 2,5 1.44

West Ham United - Hull City
1 X 2
Tip: West Ham United 1.75

Feyenoord - FC Twente
1 X 2
Tip: Feyenoord 1.72

Manchester City - Arsenal
1 X 2
Tip: Manchester City 1.80

Westerlo - Standard
1 X 2
Tip: Standard 1.80

Lazio Roma - SSC Napoli
Tip: Meer dan 2,5 1.91

Anderlecht - Lierse SK
Handicap 0:1
Tip: Anderlecht 1.55

Olympique Marseille - EA Guingamp
Tip: Meer dan 2,5 1.78

0 Vind ik leuk's
Systeemweddenschappen zijn absoluut leuk en interessant, maar ik moet wel zeggen dat als je 8 wedstrijden selecteert, ik niet zo goed snap waarom je systeem 2/8 speelt?! Ofwel je bent wat voorzichtig, ofwel je hebt niet al te veel vertrouwen in de wedstrijden..

Ik bedoel meer te zeggen.. als je dit als treble of fourfold zou spelen, heb je met dezelfde totale inzet, echt veel meer winst.. Alleen dan speel je bij treble bijvoorbeeld 2,50 per weddenschap.. 56 weddenschappen totaal, is ook 140 euri.. Maar verhoogt je winst wel enorm! En 3 van de 8 moet redelijk vaak lukken denk ik..

Ben benieuwd wat je gedachtengang achter 2/8 is?
0 Vind ik leuk's
Het is inderdaad vooral om voorzichtig te zijn en zo mijn saldo stilaan te verhogen.
Wat je zegt over die 3/8 of 4/8 is absoluut waar en ik ben ik de toekomst van plan om inderdaad over te schakelen naar 3/8 maar dan zal ik nog iets meer vooraf moeten kijken welke matchen er redelijk realistisch zijn.
Want als je veel wil winnen, moet je al redelijk hoge odds gaan nemen (rond de 2.0 ofzo) om je winst aanzienlijk te verhogen.
Deze odds hebben dan misschien wel sneller het risico van fout te lopen waarschijnlijk.
0 Vind ik leuk's
als de bets te weinig value hebben dan zal de "undervalue" van elke afzonderlijke bet in een combi worden ge-multiplied en in een systeembet kan dat heel hard gaan
0 Vind ik leuk's
Ik speel deze:

http://i59.tinypic.com/ulqmb.png">
0 Vind ik leuk's
50 cent op de six en op de 8 en de 1 beiden 1 euro
0 Vind ik leuk's
En ja hoor, zodra ik begin te posten...

Dramatische avond..
0 Vind ik leuk's
elloco:
En ja hoor, zodra ik begin te posten...

Dramatische avond..

Er zijn veel meer leden die dit ook hebben :(
0 Vind ik leuk's
Was dit toeval dat zoiets gebeurd? Dat een hoop tups van de leden niet kloppen of gebeurd dit geregeld?

Ik speel sinds kort (6 keer) taartsysteem en dit heeft mij tot nu toe 48 euro gekost! Terwijl ik met maximaal 2 euro inzet op 10/10. Kan ik hiermee concluderen dat het taartensysteen ook puur gokken is want eigenlijk moet er in dit systeem minimaal 6 van de 10 weddenschappen goed gaan wil je winst maken, volgens mij gebeurd dit vaker niet dan wel.

Heeft er iemand nog andere suggesties voor systemen die wat veiliger zijn?

Alvast bedankt.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.