Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

OnzeMichael challenge: van 100 naar 1000 euro

Goedenavond,
Aangezien dat ik vaak winst maak met voetbalwedden, maar vervolgens alles wegdonk bij poker/blackjack op bwin, wil ik mijzelf een uitdaging stellen:
Van 100 euro naar 1000 euro met voetbalwedden
Ik wil dit hier bij gaan houden zodat ik niet alles weer weg donk ;). Ik zal voornamelijk dubbele kansen spelen om eventuele verrassingen van clubs te voorkomen. Een bet zal bestaan uit onegveer 5 wedstrijden met een quote van rond de 2,00.
Ik mag max 20 % van de bankroll inzetten op een bet (met max 2 bets tegelijk).
Ik speel op UNIBET en speel aan de hand van statistieken, want gokken doen we op een gokkast :P Er zit geen deadline aan deze challenge.
Start bankroll: 100 euro.
Wil je meedoen (wel met echt geld en niet fictief om het topic overzichtelijk te houden) meld je dan aan!! :)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagonzemichael in 24-06-2011 17:01 Hulp en advies
in 24-06-2011 17:01 Hulp en advies
72 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Vandaag toch nog 2 bets afgesloten:
Bet 1:
- Mexico Dubbele kansNormale speeltijdJe weddenschap: 1X ' 1,12 5-7-11 '
Fredrikstad - Tromsø Dubbele kansNormale speeltijdJe weddenschap: 1X ' 1,33 4-7-11 '
KuPS - HJK Dubbele kansNormale speeltijdJe weddenschap: X2 ' 1,12 4-7-11 '
Je weddenschap: drievoudig € 7,00 1,67 0 / 3
Bet 2:
Inzet noteringen Resultaat Uitbetaling
Fredrikstad - Tromsø
Doelpuntenmaker
Je weddenschap: Enkelvoudig, Elyounoussi, T € 5,00 @ 2,60
Maandag 19:00uur Frederikstad - Tromso
Elyounoussi, T to score @ 2,60
Elyounoussi kennen we nog van Heereveen. Hij is daar niet doorgebroken en daarom weer terug gegaan naar Frederikstad. Hij verkeert daar in goede vorm en heeft 7 doelpunten gemaakt in 7 duels. Vandaag speelt Frederikstad tegen Tromso dat traage verdedigers in de achterhoede heeft. Ik verwacht dat Elyounoussi hier gebruik van gaat maken met zn snelheid. .
0 Vind ik leuk's
Shakhtar Donetsk - Dynamo Kyiv : Enkelvoudig, 1 € 5,00 @ 1,95
BR: 29,84 euro
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Shakhtar Donetsk - Dynamo Kyiv : Enkelvoudig, 1 € 5,00 @ 1,95
BR: 29,84 euro

Shakhtar mist vanavond: Chygrynsky, Rat, Eduardo, Jadson, Moreno en Alan Patrick.
0 Vind ik leuk's
aduard:
onzemichael:
Shakhtar Donetsk - Dynamo Kyiv : Enkelvoudig, 1 € 5,00 @ 1,95 BR: 29,84 euro
Shakhtar mist vanavond: Chygrynsky, Rat, Eduardo, Jadson, Moreno en Alan Patrick.

Hoe kom je aan deze informatie Aduard?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
aduard:
onzemichael:
Shakhtar Donetsk - Dynamo Kyiv : Enkelvoudig, 1 € 5,00 @ 1,95 BR: 29,84 euro

Hoe kom je aan deze informatie Aduard?

Zie: http://forum.punterslounge.com/f57/ukraine-supercup-05-07-11-a-118727/#post1971766
Hij komt uit de Oekraïne. :)
0 Vind ik leuk's
Quote is nu al gedaald tot 1,70!
Ik heb er toch nog wel vertrouwen in, gezien de opstellingen:
Expected lines:
Shakhtar: Pyatov - Srna, Rakitsky, Kucher, Shevchuk - Hubschman, Fernandinho - Costa, Mkhitaryan, Dentinho - Luiz Adriano.
Dynamo: Shovkovsky - Silva, Diakhate, Yussuf, Popov - Vukojevi?, Eremenko, Gusev, Aliyev - Shevchenko, Milevsky.
0 Vind ik leuk's
Nog steeds een aardig sterke opstelling inderdaad. Ik heb nog geen weddenschappen vandaag afgesloten. Misschien vind ik nog wel wat als ik hem live ga kijken.
Over 2.25 doelpunten kan je trouwens voor 1.98 @ SBOBET krijgen. Op zich een leuke odds< als je in je achterhoofd de afwezige verdedigers neemt en de aanvallende potentie. Echter, zulke finales kunnen ook een close call zijn.
0 Vind ik leuk's
Aangezien dat het tot nu toe bagger gaat, heb ik besloten tot en met zaterdag niet te spelen.
Ik speel dit weekend 2 wedstrijden:
Vålerenga - Tromsø (0-1) 2 (2,00)
Rosenborg - Strømsgodset (0-1) 1 (2,00)
Beide wedstrijden single en ook in 1 combi en zet 5 euro per bet in. Inleg is dus 15 euro en te winnen bedrag: 40 euro. Hopen op het laatste iig :)
Bankroll nu: 14,85
0 Vind ik leuk's
Heb je besloten om helemaal niet meer te spelen of ga je het alsnog weer oppakken?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
Heb je besloten om helemaal niet meer te spelen of ga je het alsnog weer oppakken?

had idd een tijdje op bwin gespeeld (niet voor deze rol) met mn tipgever van de maand freebet.
Ik speel nu op betfair (enkele bets) en niet meer op Unibet. Had helaas alleen Rosenborg nog goed dus bankroll was 14,85 + 10 = 24,85.
Geld gisteren gestort op betfair en wel een aardig dagje gehad gisteren:
http://i53.tinypic.com/vxfc3s.jpg">
Bankroll nu 41,62 Euro.
Vandaag nog wat spelen op Denemarken en Noorwegen dus komt wel goed met dit topic (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.