OnzeMichael challenge: van 100 naar 1000 euro
Goedenavond,
Aangezien dat ik vaak winst maak met voetbalwedden, maar vervolgens alles wegdonk bij poker/blackjack op bwin, wil ik mijzelf een uitdaging stellen:
Van 100 euro naar 1000 euro met voetbalwedden
Ik wil dit hier bij gaan houden zodat ik niet alles weer weg donk ;). Ik zal voornamelijk dubbele kansen spelen om eventuele verrassingen van clubs te voorkomen. Een bet zal bestaan uit onegveer 5 wedstrijden met een quote van rond de 2,00.
Ik mag max 20 % van de bankroll inzetten op een bet (met max 2 bets tegelijk).
Ik speel op UNIBET en speel aan de hand van statistieken, want gokken doen we op een gokkast :P Er zit geen deadline aan deze challenge.
Start bankroll: 100 euro.
Wil je meedoen (wel met echt geld en niet fictief om het topic overzichtelijk te houden) meld je dan aan!! :)
Aangezien dat ik vaak winst maak met voetbalwedden, maar vervolgens alles wegdonk bij poker/blackjack op bwin, wil ik mijzelf een uitdaging stellen:
Van 100 euro naar 1000 euro met voetbalwedden
Ik wil dit hier bij gaan houden zodat ik niet alles weer weg donk ;). Ik zal voornamelijk dubbele kansen spelen om eventuele verrassingen van clubs te voorkomen. Een bet zal bestaan uit onegveer 5 wedstrijden met een quote van rond de 2,00.
Ik mag max 20 % van de bankroll inzetten op een bet (met max 2 bets tegelijk).
Ik speel op UNIBET en speel aan de hand van statistieken, want gokken doen we op een gokkast :P Er zit geen deadline aan deze challenge.
Start bankroll: 100 euro.
Wil je meedoen (wel met echt geld en niet fictief om het topic overzichtelijk te houden) meld je dan aan!! :)
in 24-06-2011 17:01 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Alvast ingezet voor morgen:
Lillestrøm - Start 1X (1,20)
FC Inter Turku - KuPS 1X (1,12)
Tsonga, J-W - Federer, Roger 2 (1,18)
MyPa - HJK Totaal aantal gescoorde doelpunten 1.5 Over 1.5 (1,20)
Inzet: 17,00
Totale notering: 1,90
Potentiële uitbetaling: 32,35
Bankroll na deze bet: 66,36 euro
Lillestrom nr 10 speelt thuis tegen nummer 14 Start. Start heeft laatste 5 uitwedstrijden verloren.
Hjk heeft laatste 5 wedstrijden met meer dan 1,5 doelpunt gewonnen en vorige ontmoeting op 12 juni eindigde ook in een 0-2 overwinning.
Inter nummer 2 speelt thuis tegen nummer 7. Inter won laatste 4 van zijn laatste 5 duels. Kups haalde in zijn laatste 5 uitduels slechts 2 puntjes...
Lillestrøm - Start 1X (1,20)
FC Inter Turku - KuPS 1X (1,12)
Tsonga, J-W - Federer, Roger 2 (1,18)
MyPa - HJK Totaal aantal gescoorde doelpunten 1.5 Over 1.5 (1,20)
Inzet: 17,00
Totale notering: 1,90
Potentiële uitbetaling: 32,35
Bankroll na deze bet: 66,36 euro
Lillestrom nr 10 speelt thuis tegen nummer 14 Start. Start heeft laatste 5 uitwedstrijden verloren.
Hjk heeft laatste 5 wedstrijden met meer dan 1,5 doelpunt gewonnen en vorige ontmoeting op 12 juni eindigde ook in een 0-2 overwinning.
Inter nummer 2 speelt thuis tegen nummer 7. Inter won laatste 4 van zijn laatste 5 duels. Kups haalde in zijn laatste 5 uitduels slechts 2 puntjes...
maikspike:
of toch niet want federer is al bezig :P
Heb je geluk mee:p
Slechtste gokker van Nederland
mauro:
maikspike:
Heb je geluk mee:pof toch niet want federer is al bezig :P
ja was wel een verrassend verlies na een 2-0 voorsprong maar Tsuong had het verdiend om te winnen! Nu Inter verrasend met 0-2 achter :S
Moet niet gekker worden ;)
ps kan mijn naam worden veranderd in onzemichael MET AE :P
The New Saints - Cliftonville FC Totaal aantal gescoorde doelpunten 1.5 Over 1.5 (1,25)
IBV Vestmannaeyjar - St. Patrick's Totaal aantal gescoorde doelpunten 1.5 Over 1.5 (1,28)
Daugava Daugavpils - Tromsø Totaal aantal gescoorde doelpunten 1.5 Over 1.5 (1,25)
Inzet: 13,00
Totale notering: 2,00
Potentiële uitbetaling: 26,00
Nummers 2 van Wales (new saints) en nummer 3 van Ierland St-Patrick en KOPLOPER Tromso uit Noorwegen verwacht ik wel 2 of meer doelpunten bij :)
Bankroll na deze bet: 53,36
IBV Vestmannaeyjar - St. Patrick's Totaal aantal gescoorde doelpunten 1.5 Over 1.5 (1,28)
Daugava Daugavpils - Tromsø Totaal aantal gescoorde doelpunten 1.5 Over 1.5 (1,25)
Inzet: 13,00
Totale notering: 2,00
Potentiële uitbetaling: 26,00
Nummers 2 van Wales (new saints) en nummer 3 van Ierland St-Patrick en KOPLOPER Tromso uit Noorwegen verwacht ik wel 2 of meer doelpunten bij :)
Bankroll na deze bet: 53,36
Gisteren weer een doelpuntje tekort bij St Patricks.
Drogheda United - Derry City Totaal aantal gescoorde doelpunten 2.5 Over 2.5 (1,70)
Nieuw-Zeeland - Engeland (vrouwen) 2 (1,48)
Inzet: 10,00
Totale notering: 2,52
Potentiële uitbetaling: 25,16
Nieuwe bankroll: 43,36
Drogheda United - Derry City Totaal aantal gescoorde doelpunten 2.5 Over 2.5 (1,70)
Nieuw-Zeeland - Engeland (vrouwen) 2 (1,48)
Inzet: 10,00
Totale notering: 2,52
Potentiële uitbetaling: 25,16
Nieuwe bankroll: 43,36
Nou, this te hopen dat de Engelse dames het beter gaan doen, want nu staan ze met 1-0 achter. En spelen niet best
rolfinho:
Nou, this te hopen dat de Engelse dames het beter gaan doen, want nu staan ze met 1-0 achter. En spelen niet best
het was idd bagger, maar gelukkig met een goede afloop. Nu graag 3 doelpunten bij Drogheda :)
je had beter gisteren de franse dames kunnen pakken hehe :d
-