OnzeMichael challenge: van 100 naar 1000 euro
Goedenavond,
Aangezien dat ik vaak winst maak met voetbalwedden, maar vervolgens alles wegdonk bij poker/blackjack op bwin, wil ik mijzelf een uitdaging stellen:
Van 100 euro naar 1000 euro met voetbalwedden
Ik wil dit hier bij gaan houden zodat ik niet alles weer weg donk ;). Ik zal voornamelijk dubbele kansen spelen om eventuele verrassingen van clubs te voorkomen. Een bet zal bestaan uit onegveer 5 wedstrijden met een quote van rond de 2,00.
Ik mag max 20 % van de bankroll inzetten op een bet (met max 2 bets tegelijk).
Ik speel op UNIBET en speel aan de hand van statistieken, want gokken doen we op een gokkast :P Er zit geen deadline aan deze challenge.
Start bankroll: 100 euro.
Wil je meedoen (wel met echt geld en niet fictief om het topic overzichtelijk te houden) meld je dan aan!! :)
Aangezien dat ik vaak winst maak met voetbalwedden, maar vervolgens alles wegdonk bij poker/blackjack op bwin, wil ik mijzelf een uitdaging stellen:
Van 100 euro naar 1000 euro met voetbalwedden
Ik wil dit hier bij gaan houden zodat ik niet alles weer weg donk ;). Ik zal voornamelijk dubbele kansen spelen om eventuele verrassingen van clubs te voorkomen. Een bet zal bestaan uit onegveer 5 wedstrijden met een quote van rond de 2,00.
Ik mag max 20 % van de bankroll inzetten op een bet (met max 2 bets tegelijk).
Ik speel op UNIBET en speel aan de hand van statistieken, want gokken doen we op een gokkast :P Er zit geen deadline aan deze challenge.
Start bankroll: 100 euro.
Wil je meedoen (wel met echt geld en niet fictief om het topic overzichtelijk te houden) meld je dan aan!! :)
in 24-06-2011 17:01 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Alvast voor vanavond/morgenvroeg een bet geplaatst:
Spanje Onder 21 - Zwitserland Onder 21 Welke ploeg wint de Beker? 1 (1,28)
Montedio Yamagata - Yokohama F Marinos X2 (1,22)
Beijing Guoan - Tianjin Teda 1X (1,16)
Aalesund - Lillestrøm 1X (1,20)
Inzet: 20,00
Totale notering: 2,17
Bankroll nu: 40 euro
Degerfors 1X zorgt ervoor dat ik weer 44,80 euro erbij krijg. (kleine winst dan van 4,80). Wint Degerfors dan had ik 9 van de 10 goed.
@ Marianne; bedankt voor je tip, maar ik wil me een beetje aan bankrollmanagement houden. Je zegt zelf dat er ooit een verrassing tussen zit, dus daardoor ontstaat de kans dat ik alles in 1 keer kwijt kan raken. Nu loop ik max 20% van de bankroll mis bij een mislukte bet. Ik wil dit iig op lange termijn nakijken of dat er winst te behalen is en ik mijn doelstelling haal :)
Bankroll nu: 40 euro
Degerfors 1X zorgt ervoor dat ik weer 44,80 euro erbij krijg. (kleine winst dan van 4,80). Wint Degerfors dan had ik 9 van de 10 goed.
@ Marianne; bedankt voor je tip, maar ik wil me een beetje aan bankrollmanagement houden. Je zegt zelf dat er ooit een verrassing tussen zit, dus daardoor ontstaat de kans dat ik alles in 1 keer kwijt kan raken. Nu loop ik max 20% van de bankroll mis bij een mislukte bet. Ik wil dit iig op lange termijn nakijken of dat er winst te behalen is en ik mijn doelstelling haal :)
marianne1960:
Denk je dat dit gaat lukken?
Vijf wedstrijden met dubbele kansen?
Denk je dat dit gaat lukken?
Vijf wedstrijden met dubbele kansen?
Als dit lukt eet ik mijn schoen op. Metaforisch gesproken dan. :o
2 bets achter de rug en een kleine winst van 4,89 euro :P
Jammar dat Cork heeft verloren, anders was er nog meer winst behaald. 9 van de 10 bets waren goed.
Lopende bet:
Bankroll nu: 84,89 euro
Jammar dat Cork heeft verloren, anders was er nog meer winst behaald. 9 van de 10 bets waren goed.
Lopende bet:
Bankroll nu: 84,89 euro
http://i56.tinypic.com/2rhbtvn.jpg">
http://i54.tinypic.com/333h5pz.jpg">
http://i54.tinypic.com/333h5pz.jpg">
Never bet the Devil your head ...
wel leuk om dit te proberen in een tijd met de minst leuke wedstrijden:P maar succes.
Elke wedstrijd is een wed strijd.
Ik vind het heel knap als dit je lukt!
'Een gokverslaafde die winst maakt'
Deze nog goed hebben en dan komen die doekoes weer :p
Deze nog goed hebben en dan komen die doekoes weer :p
[quote]Lopende bet:
Spanje Onder 21 - Zwitserland Onder 21 Welke ploeg wint de Beker? 1 (1,28) GOED
Montedio Yamagata - Yokohama F Marinos X2 (1,22) GOED
Beijing Guoan - Tianjin Teda 1X (1,16) GOED
Aalesund - Lillestrøm 1X (1,20) GOED
Bankroll nu: 128,36 euro
Voor vanavond een kleine bet geplaatst:
1. Odd Grenland - Molde X2 (1,50)
2. Viking - Rosenborg X2 (1,33)
Inzet: 25,00
Totale notering: 2,00
Potentiële uitbetaling: 49,88
Molde is de trotse koploper in de Noorse competitie. Het won 4 van zijn laatste 5 duels. Daarvan won het er wel 3 thuis, maar er werd wel knap bij nummer 4 Strömsgodset gewonnen met 0-1. Odd won 2x van zijn laatste 4 duels en speelde 2 maal gelijk. Odd vinden we terug op een 13e plaats. Vorig jaar speelde de clubs 2 maal gelijk in de competitie.
Bij Viking vs Rosenberg komen we 2 teams tegen die in vorm zijn. Viking won 3 maal nadat de club 2x had verloren in de comeptitie. Rosenborg zit ook in een stijgende lijn. Zij zijn de laatste 4 wedstrijden ongeslagen. Rosenborg staat 10e en Viking staat 15e, maar er is slechts 3 punten verschil.
Bankroll na deze bet: 103,36
Spanje Onder 21 - Zwitserland Onder 21 Welke ploeg wint de Beker? 1 (1,28) GOED
Montedio Yamagata - Yokohama F Marinos X2 (1,22) GOED
Beijing Guoan - Tianjin Teda 1X (1,16) GOED
Aalesund - Lillestrøm 1X (1,20) GOED
Bankroll nu: 128,36 euro
Voor vanavond een kleine bet geplaatst:
1. Odd Grenland - Molde X2 (1,50)
2. Viking - Rosenborg X2 (1,33)
Inzet: 25,00
Totale notering: 2,00
Potentiële uitbetaling: 49,88
Molde is de trotse koploper in de Noorse competitie. Het won 4 van zijn laatste 5 duels. Daarvan won het er wel 3 thuis, maar er werd wel knap bij nummer 4 Strömsgodset gewonnen met 0-1. Odd won 2x van zijn laatste 4 duels en speelde 2 maal gelijk. Odd vinden we terug op een 13e plaats. Vorig jaar speelde de clubs 2 maal gelijk in de competitie.
Bij Viking vs Rosenberg komen we 2 teams tegen die in vorm zijn. Viking won 3 maal nadat de club 2x had verloren in de comeptitie. Rosenborg zit ook in een stijgende lijn. Zij zijn de laatste 4 wedstrijden ongeslagen. Rosenborg staat 10e en Viking staat 15e, maar er is slechts 3 punten verschil.
Bankroll na deze bet: 103,36
Leuk initiatief, ik hoop dat je het lukt.
Bij mij is het trouwens altijd omgekeerd; ik win met poker maar ga met m'n bek tegen de muur in het wedden. Haha!
Na mijn verlof hou ik dit hier wat meer in de gaten. Succes alvast!
Bij mij is het trouwens altijd omgekeerd; ik win met poker maar ga met m'n bek tegen de muur in het wedden. Haha!
Na mijn verlof hou ik dit hier wat meer in de gaten. Succes alvast!