Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: Both to Score x 1.5 strategie

Ik wil me hier in gaan verdiepen. Ik heb al een topic voorbij zien komen met een draw strategie met een zelfde vermenigvuldiging.

Het idee is dat BTS vaak voorkomt alleen dat de quotering daarvan bij veel wedstrijden niet zo hoog is. Nu wil ik de wedstrijden uitzoeken waarvan statistisch gezien de partijen meer dan 50 procent BTS halen, tegen een odd van minimaal 2. Mocht de bet mislukken zoek ik eenzelfde wedstrijd uit maar dan 1,5 keer de inzet.

Op lange termijn moet die BTS dan toch lukken. Goed, wie het wil volgen moet het zelf weten, ik zal ongetwijfeld ook opmerkingen krijgen dat dit soort strategieën gedoemd zijn te mislukken.

Ik wil toch het tegendeel bewijzen dat dit wel een kans van slagen heeft.

Ik ga heel rustig beginnen met Bets van 1 euro om te starten.

3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag bearcon in 9-11-2018 07:16 Hulp en advies
in 9-11-2018 07:16 Hulp en advies
29 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik heb het niet over de odds Tino, maar over de percentage waarmee je de inzet verhoogt. Jij doet er volgens mij 50% bij per bet en Bearcon verdubbeld. Waarom moet dit een vast percentage zijn? lijkt mij niet praktisch

0 Vind ik leuk's

Snap eerlijk gezegd ook niet dat Bearcon nu opeens BTS NO speelt, dat is juist niet slim om te doen lijkt mij.

0 Vind ik leuk's

Dit topic wordt leuk

1 Vind ik leuk's
Ajax. Ajax. Ajax.

BTS NO lijkt mij ook zeker niet slim omdat er over het algemeen gevoetbald wordt om te scoren. In mijn ogen moet je ook bijna altijd op over's spelen i.p.v. unders, omdat dit de hele insteek is in de sport. Goals maken en winnen. In 72% van alle wedstrijden vallen er ook minimaal 2 goals.

Unders kan goed zijn om op te spelen als je de wedstrijd live kijkt en goed kan inschatten.

Zodra je 2 systemen door elkaar gaat halen ( BTS YES / NO ) ga je je kansen verkleinen op een positieve uitkomst. Je zou ze dan apart moeten spelen.

1 rijtje met een verdubbel strategie voor de BTS YES en ook een apart rijtje voor de BTS NO.

1 Vind ik leuk's
Op vr. 9 nov. 2018, 12:22 schreef z3xtr4:

Als je uitgaat van een minimale odd van 2, en je vervoudigd je inzet met 1,5 elke keer, dan draai je na 2 foute weddenschappen al verlies.

Ik heb namelijk het schema van deze strategie even uitgewerkt.

Voor het gemak neem ik een minimale odd van @2,10:

Om hier minimale winst mee te behalen zou je de inzet elke keer minstens moeten verdubbelen:

Het schema zal er als volgt uit zien:

Het fijne aan deze strategie is dat BTS vaker voor komt dan een Draw.

Het nadeel is dat je met deze strategie je inzet elke keer moet verdubbelen terwijl bij een draw strategie je inzet x 1,5 genoeg is doordat de quoteringen die op gelijkspel staan doorgaans altijd 3+ zijn.

Volgens mij zit er toch een fout in je berekening van de winst

Is de totale winst hierboven maar 60.1?

Ik denk dat de berekening deze is

je moet gewoon de totale inzet aftrekken van je totale uitbetaling

Bericht gewijzigd door oddhunter7 op wo 14 nov. 2018, 02:43
0 Vind ik leuk's

Ik heb het gevoel dat dit op een succes aan het uitdraaien is...

1 Vind ik leuk's
Work hard, play harder

Ik doe deze mee als dikke aanbeidingen op bonus komen met adventscalander.

Zoek jij ook de wedstrijden op met valeu??

0 Vind ik leuk's
Het antwerp publiek is gelijk een vulkaan: soms stilte, meestal wat gerommel, af en toe as spuwend en bij gelegenheid een verschroeiend klank- en lichtspel Jesus Freaks, out on the streets, handing tickets out for God
bearcon Topic starter Geplaatst 30 nov. 2018 om 18:09
Op do. 29 nov. 2018, 23:08 schreef looza:

Ik doe deze mee als dikke aanbeidingen op bonus komen met adventscalander.

Zoek jij ook de wedstrijden op met valeu??

Ik heb besloten om hier niet verder mee te gaan omdat deze manier mij gewoon niet goed ligt. Ik heb het geprobeerd en het bevalt me niet.

1 Vind ik leuk's
Op wo. 14 nov. 2018, 03:42 schreef oddhunter7:
Op vr. 9 nov. 2018, 12:22 schreef z3xtr4:

Als je uitgaat van een minimale odd van 2, en je vervoudigd je inzet met 1,5 elke keer, dan draai je na 2 foute weddenschappen al verlies.

Ik heb namelijk het schema van deze strategie even uitgewerkt.

Voor het gemak neem ik een minimale odd van @2,10:

Om hier minimale winst mee te behalen zou je de inzet elke keer minstens moeten verdubbelen:

Het schema zal er als volgt uit zien:

Het fijne aan deze strategie is dat BTS vaker voor komt dan een Draw.

Het nadeel is dat je met deze strategie je inzet elke keer moet verdubbelen terwijl bij een draw strategie je inzet x 1,5 genoeg is doordat de quoteringen die op gelijkspel staan doorgaans altijd 3+ zijn.

Volgens mij zit er toch een fout in je berekening van de winst

Is de totale winst hierboven maar 60.1?

Ik denk dat de berekening deze is

je moet gewoon de totale inzet aftrekken van je totale uitbetaling

Je hebt geen 1073,1 winst he... maar 537,6, al die eerdere betjes zijn fout. Maar van die foute betjes heb je dus wel geld ingezet. De juiste berekening die ik je liet zien is dus de winst van je laatste bet min je inzet van alle betjes ervoor.

0 Vind ik leuk's
It is useless to meet revenge with revenge: it will heal nothing.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.