Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: Both to Score x 1.5 strategie

Ik wil me hier in gaan verdiepen. Ik heb al een topic voorbij zien komen met een draw strategie met een zelfde vermenigvuldiging.

Het idee is dat BTS vaak voorkomt alleen dat de quotering daarvan bij veel wedstrijden niet zo hoog is. Nu wil ik de wedstrijden uitzoeken waarvan statistisch gezien de partijen meer dan 50 procent BTS halen, tegen een odd van minimaal 2. Mocht de bet mislukken zoek ik eenzelfde wedstrijd uit maar dan 1,5 keer de inzet.

Op lange termijn moet die BTS dan toch lukken. Goed, wie het wil volgen moet het zelf weten, ik zal ongetwijfeld ook opmerkingen krijgen dat dit soort strategieën gedoemd zijn te mislukken.

Ik wil toch het tegendeel bewijzen dat dit wel een kans van slagen heeft.

Ik ga heel rustig beginnen met Bets van 1 euro om te starten.

3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag bearcon in 9-11-2018 07:16 Hulp en advies
in 9-11-2018 07:16 Hulp en advies
29 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
bearcon Topic starter Geplaatst 9 nov. 2018 om 16:28
Op vr. 9 nov. 2018, 17:12 schreef tino23:
Op vr. 9 nov. 2018, 13:35 schreef somersyannick:

Ik vrees alleen dat je BTS niet vaak @2 gaat vinden als de kans zo groot is...

Dit inderdaad. Check bv de Eredivisie komend weekend. Eentje van 1.73 en eentje met 2.0. En dat zijn die van PSV en Ajax. Bundesliga kom je niet eens hoger dan 1.76, Engeland heb je er een paar die nét onder de 2 liggen. Dus een minimale odd van @2,10 is niet realistisch.

Die 2,1 is ook een voorbeeld. In principe speel ik een odd van 2, ik speel ook wedstrijden waar de statistieken het omgekeerde aangeven. Dus BTS NO.

Je zult idd bij de Belgische en Nederlandse competitie weinig wedstrijden vinden. Het is ook niet de bedoeling hele waslijsten aan wedstrijden te spelen, maar juist die enkele wedstrijden die in mijn voordeel zijn.

Het is een uitzoek werkje om de juiste wedstrijden te vinden, maar ik vind het leuk om te doen en als het werkt levert het ook nog wat op ;)

0 Vind ik leuk's
bearcon Topic starter Geplaatst 10 nov. 2018 om 01:42
Op vr. 9 nov. 2018, 14:56 schreef bearcon:

Lillle vs Strasbourg: BTS @ 2,02 (Unibet)

Gulzig kwam met deze tip, en ben het met hem eens dat dit een goede kanshebber is. In ieder geval value! Een goede eerste bet waar ik 1 euro op zet.

Overall BTS:

Lille: 50%

Strassbourg: 75%

BTS Lille Thuis: 50%

BTS Strassbourg Uit: 66,66%

Zoals je kunt zien speelt Lille 50% van z'n gespeelde wedstrijden dit jaar BTS. Strassbourg doet het zelfs nog veel beter. Volledig op statistieken gebaseerd is dit dus een value bet.

Helaas 0-0 met een volledig overheersend Lille, Jammer. Op naar de volgende bet, 2 euro erop.

Zaterdagmiddag:

Newcastle vs Bournemouth: BTS NO @ 2 @ Unibet

Overall BTS NO:

Newcastle: 54,54%

Bournemouth: 54,54%

Newcastle Thuis: 50%

Bournemouth Uit: 80%

0 Vind ik leuk's

Het gaat niet werken man... Het is op zich geen slechte redenering hoor. Maar het heeft een reden dat een quotering hoog staat hé... Bookies beschikken ook over statistieken enz!

1 Vind ik leuk's
Work hard, play harder

De implementatie kan denk ik beter, maar in feite gaat het wel werken met een heel hoog budget en een shitload aan data (uitslagen). Wel is het aan te raden om de uitslagen van de door jou gekozen wedstrijd in een bestandje te zetten. Dan kun je ook langste reeksen zonder BTS bijhouden en heb je een soort van kapstok.

Ik snap alleen niet waarom jij en Tino zo geilen op een vast inzetpercentage. Als je net een reeks van 8 wedstrijden zonder BTS hebt gehad, dan kun je er vrijwel zeker van uitgaan dat de komende wedstrijden meer BTS games gaan opleveren, dat moet toch van invloed zijn op je inzet?

1 Vind ik leuk's
bearcon Topic starter Geplaatst 10 nov. 2018 om 10:24
Op za. 10 nov. 2018, 10:47 schreef griekhoofd:

De implementatie kan denk ik beter, maar in feite gaat het wel werken met een heel hoog budget en een shitload aan data (uitslagen). Wel is het aan te raden om de uitslagen van de door jou gekozen wedstrijd in een bestandje te zetten. Dan kun je ook langste reeksen zonder BTS bijhouden en heb je een soort van kapstok.

Ik snap alleen niet waarom jij en Tino zo geilen op een vast inzetpercentage. Als je net een reeks van 8 wedstrijden zonder BTS hebt gehad, dan kun je er vrijwel zeker van uitgaan dat de komende wedstrijden meer BTS games gaan opleveren, dat moet toch van invloed zijn op je inzet?

Goede tip Griekhoofd! Ik deed m'n uitkomsten al bijhouden maar ik zal ook even de teams en uitslag erbij vermelden.

0 Vind ik leuk's
bearcon Topic starter Geplaatst 10 nov. 2018 om 10:27
Op za. 10 nov. 2018, 10:04 schreef somersyannick:

Het gaat niet werken man... Het is op zich geen slechte redenering hoor. Maar het heeft een reden dat een quotering hoog staat hé... Bookies beschikken ook over statistieken enz!

Sorry Yannick maar als ik dit zo lees geef je dus eigenlijk aan dat er op wedden op sport geen winst valt te behalen. De bookies hebben namelijk de odds altijd gelijk toch?

Misschien is mijn benadering kort door de bocht en uiteraard kan je nog specifieker je Bets kiezen door ook naar blessures en schorsingen te kijken maar ik wil het eerst zo proberen.

1 Vind ik leuk's
bearcon Topic starter Geplaatst 10 nov. 2018 om 12:13

Ik kreeg een mail van bwin dat er een 5 euro freebet voor me klaar stond. Deze gaan we ook gebruiken als extra bonus bet.

Zaterdagavond:

Girona vs Leganes: BTS @ 2,05 @ Bwin

Overall BTS:

Girona: 54,54%

Leganes: 54,54%

Girona Thuis: 66,66%

Leganes Uit: 50%

0 Vind ik leuk's

Let wel op bij welke bookies je zo een strategie toepast.

Bij de meeste in de kleine lettertjes staat dat je geen strategie of systeem mag gebruiken :p

Als je strategie faalt, wat waarschijnlijk is aangezien het een vorm van martingale is, gaan die bookies blij zijn.

Als je strategie wel werkt, dan kunnen ze je geld afnemen omdat je hun reglement niet hebt gerespecteerd.

Bericht gewijzigd door thomas2x4u op za 10 nov. 2018, 18:31
0 Vind ik leuk's
Whenever the question is “why?” – the answer is “money.” Whenever the question is about football referees, the answer is “incompetence.”
bearcon Topic starter Geplaatst 11 nov. 2018 om 07:57
Op za. 10 nov. 2018, 02:42 schreef bearcon:
Op vr. 9 nov. 2018, 14:56 schreef bearcon:

Lillle vs Strasbourg: BTS @ 2,02 (Unibet)

Gulzig kwam met deze tip, en ben het met hem eens dat dit een goede kanshebber is. In ieder geval value! Een goede eerste bet waar ik 1 euro op zet.

Overall BTS:

Lille: 50%

Strassbourg: 75%

BTS Lille Thuis: 50%

BTS Strassbourg Uit: 66,66%

Zoals je kunt zien speelt Lille 50% van z'n gespeelde wedstrijden dit jaar BTS. Strassbourg doet het zelfs nog veel beter. Volledig op statistieken gebaseerd is dit dus een value bet.

Helaas 0-0 met een volledig overheersend Lille, Jammer. Op naar de volgende bet, 2 euro erop.

Zaterdagmiddag:

Newcastle vs Bournemouth: BTS NO @ 2 @ Unibet

Overall BTS NO:

Newcastle: 54,54%

Bournemouth: 54,54%

Newcastle Thuis: 50%

Bournemouth Uit: 80%

Op za. 10 nov. 2018, 13:13 schreef bearcon:

Ik kreeg een mail van bwin dat er een 5 euro freebet voor me klaar stond. Deze gaan we ook gebruiken als extra bonus bet.

Zaterdagavond:

Girona vs Leganes: BTS @ 2,05 @ Bwin

Overall BTS:

Girona: 54,54%

Leganes: 54,54%

Girona Thuis: 66,66%

Leganes Uit: 50%

Helaas,beide wedstrijden fout. Had toch een betere start gehoopt. Vandaag weer verder. 4 euro erop.

Zondagmiddag:

Atalanta vs Inter: BTS No @ 2,12 @ Unibet

Overall BTS NO:

Atalanta: 63,63%

Inter: 72,72%

Atalanta Thuis: 100%

Inter Uit: 80%

Bericht gewijzigd door bearcon op zo 11 nov. 2018, 08:14
0 Vind ik leuk's
Op za. 10 nov. 2018, 10:47 schreef griekhoofd:

Heeft niks te maken met een vast inzetpercentage hoe jij het omschrijft, maar met realiteit. Ik geef er notabene voorbeelden uit competities erbij. Bearcon geeft duidelijk in zijn topic aan dat ie MINIMAAL 2.0 odds wil gaan spelen.Anders kan ik net zo goed in mijn draw systeem ook odds van 8 geven ipv 3.75. Het is vrij logisch dat je dus onderzoek doet en naar aanleiding van die stats met een realistisch odds komt.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.