Strategie: Both to Score x 1.5 strategie
Ik wil me hier in gaan verdiepen. Ik heb al een topic voorbij zien komen met een draw strategie met een zelfde vermenigvuldiging.
Het idee is dat BTS vaak voorkomt alleen dat de quotering daarvan bij veel wedstrijden niet zo hoog is. Nu wil ik de wedstrijden uitzoeken waarvan statistisch gezien de partijen meer dan 50 procent BTS halen, tegen een odd van minimaal 2. Mocht de bet mislukken zoek ik eenzelfde wedstrijd uit maar dan 1,5 keer de inzet.
Op lange termijn moet die BTS dan toch lukken. Goed, wie het wil volgen moet het zelf weten, ik zal ongetwijfeld ook opmerkingen krijgen dat dit soort strategieën gedoemd zijn te mislukken.
Ik wil toch het tegendeel bewijzen dat dit wel een kans van slagen heeft.
Ik ga heel rustig beginnen met Bets van 1 euro om te starten.
Als je uitgaat van een minimale odd van 2, en je vervoudigd je inzet met 1,5 elke keer, dan draai je na 2 foute weddenschappen al verlies.
Ik heb namelijk het schema van deze strategie even uitgewerkt.
Voor het gemak neem ik een minimale odd van @2,10:
Om hier minimale winst mee te behalen zou je de inzet elke keer minstens moeten verdubbelen:
Het schema zal er als volgt uit zien:
Het fijne aan deze strategie is dat BTS vaker voor komt dan een Draw.
Het nadeel is dat je met deze strategie je inzet elke keer moet verdubbelen terwijl bij een draw strategie je inzet x 1,5 genoeg is doordat de quoteringen die op gelijkspel staan doorgaans altijd 3+ zijn.
Leuke strategie. Ga je bij de 50% kans op BTS kijken wat de thuisspelende ploeg doet in hun thuiswedstrijden en de uitspelende ploeg in hun uitwedstrijden?
Of pak je 50% kans op BTS over zowel de thuis- als uitwedstrijden die ze beide spelen?
Ik vrees alleen dat je BTS niet vaak @2 gaat vinden als de kans zo groot is...
Vandaag zou je iig Lille - Strasbourg kunnen pakken qua stats
Leuke strategie. Ga je bij de 50% kans op BTS kijken wat de thuisspelende ploeg doet in hun thuiswedstrijden en de uitspelende ploeg in hun uitwedstrijden?
Of pak je 50% kans op BTS over zowel de thuis- als uitwedstrijden die ze beide spelen?
@ z3xtr4 bedankt voor je schema top!
Ik pak tel beiden bij elkaar op dus de BTS van zowel uit en thuis en de BTS of ze uit of thuis spelen. Daarbij kijk ik nog met een schuin oog naar onderling resultaat.
Vandaag zou je iig Lille - Strasbourg kunnen pakken qua stats
Goed gezien :grin:
Lillle vs Strasbourg: BTS @ 2,02 (Unibet)
Gulzig kwam met deze tip, en ben het met hem eens dat dit een goede kanshebber is. In ieder geval value! Een goede eerste bet waar ik 1 euro op zet.
Overall BTS:
Lille: 50%
Strassbourg: 75%
BTS Lille Thuis: 50%
BTS Strassbourg Uit: 66,66%
Zoals je kunt zien speelt Lille 50% van z'n gespeelde wedstrijden dit jaar BTS. Strassbourg doet het zelfs nog veel beter. Volledig op statistieken gebaseerd is dit dus een value bet.
@ z3xtr4 bedankt voor je schema top!
Ik pak tel beiden bij elkaar op dus de BTS van zowel uit en thuis en de BTS of ze uit of thuis spelen. Daarbij kijk ik nog met een schuin oog naar onderling resultaat.
Geen probleem. Ik wilde het even verduidelijken voor je, dat je je er niet op verkijkt :) Straks doe je elke keer 1,5x je inzet met de gedachte dat je aan het eind van de rit wel winst pakt. Dit voorkomt toch onwelkome verrassingen :) Succes met je strategie! Ben zelf benieuwd hoe het uitpakt en speel ze met je mee
Ik vrees alleen dat je BTS niet vaak @2 gaat vinden als de kans zo groot is...
Dit inderdaad. Check bv de Eredivisie komend weekend. Eentje van 1.73 en eentje met 2.0. En dat zijn die van PSV en Ajax. Bundesliga kom je niet eens hoger dan 1.76, Engeland heb je er een paar die nét onder de 2 liggen. Dus een minimale odd van @2,10 is niet realistisch.