Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bijgeloof tijdens het afsluiten van weddenschappen

Hebben jullie ook bijgeloof met het wedden?

Ik kies nooit 2 wedstrijden uit dezelfde competitie die op dezelfde tijdstip beginnen :d

Vaak zie je dat je er 1 goed hebt en dat de andere fout is :p

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagonzemichael in 31-07-2010 12:21 Hulp en advies
in 31-07-2010 12:21 Hulp en advies
21 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik wed nooit op mijn favoriete club, ik heb ooit een gok gedaan op Ajax die verloren ze toen. Sindsdien nooit meer op ze gegokt.
0 Vind ik leuk's
vonloite:
Doe je dat nog steeds naakt bij de plaatselijke sigarenboer?
Nope. Straatverbodje.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
Ik wed nooit op wedstrijden die spelen tijdens werk, meer verloren dan gewonnen op die tijden.
0 Vind ik leuk's
Pluk het moment, want een hele dag lukt je toch niet!
Tuurlijk, als een club verliest verwachten dat ze de volgende wedstrijd gaan knallen en alsnog verliezen... daarna doe je het weer, verliezen ze weer... zet je op de tegenpartij wint de andere ploeg weer :D
0 Vind ik leuk's
Mijn bijgeloof is dat je na een goede reeks tips hier op het forum je bijna altijd bets gaat verliezen. Het fenomeen 'Public bet' heeft alleen Nick niet te pakken gekregen, verder gaat bijna iedereen eraf wanneer VW oppakt dat je goed bezig bent en iedereen meedoet.
Verder vind ik ook dat er hier een ongeluksvogel is op VW, als hij je bet ook speelt sta je met 1-0 achter. De naam noem ik maar niet want het is duidelijk genoeg..
0 Vind ik leuk's
X X X
john-heitinga:
Mijn bijgeloof is dat je na een goede reeks tips hier op het forum je bijna altijd bets gaat verliezen. Het fenomeen 'Public bet' heeft alleen Nick niet te pakken gekregen, verder gaat bijna iedereen eraf wanneer VW oppakt dat je goed bezig bent en iedereen meedoet.
Verder vind ik ook dat er hier een ongeluksvogel is op VW, als hij je bet ook speelt sta je met 1-0 achter. De naam noem ik maar niet want het is duidelijk genoeg..

Je wint wel eens wat en verliest wel eens wat bedoel je.....ok! Goed verhaal! Maar we hadden het over bijgeloof.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
vonloite:
john-heitinga:

Je wint wel eens wat en verliest wel eens wat bedoel je.....ok! Goed verhaal! Maar we hadden het over bijgeloof.

Sorry dat mijn bijgeloof niet aansluit bij jouw beeld over bijgeloof meneer. Zal de volgende keer toestemming vragen om te posten.
0 Vind ik leuk's
X X X
john-heitinga:
vonloite:
john-heitinga:

Sorry dat mijn bijgeloof niet aansluit bij jouw beeld over bijgeloof meneer. Zal de volgende keer toestemming vragen om te posten.

Ah joh hou eens op :)! Maak je niet druk...
Be nice..
That's all....
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Ja ik ook wel, ik speel nooit alle topclubs op winst in 1 combo dezelfde dag. Als ik dan uit bijvoorbeeld onderstaande topclubs een combo maak om boven de odd 2 te komen (2 / 3 / 4 wedstrijden) dan durf ik het niet te spelen omdat ik erin geloof dat er 1 fout gaat want ik verwacht altijd een verassing.
- Dortmund
- Bayern Munchen
- Real Madrid
- Barcelona
- Manch. United
- Chelsea
- Manch. City
- Porto (Zie ik in de portugeese competitie als een topclub)
- Benfica (Zie ik in de portugeese competitie als een topclub)
- Juventus
0 Vind ik leuk's
Een favoriet @1.9 pak ik nooit.8/10 komt die bet niet uit.
Bij de sigarenboer pak ik nooit 3favorieten die net onder mekaar staan met kleine odd .keer op keer mis :p
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.