Betalen voor tipgevers: welke precies?
Ik hoor mensen hier vaak over tipgevers etc. En dat sommige ervoor betalen. Nu wil ik daar ook een x gebruik van maken, maar heb geen idee wie of waar ik terecht kan (alleen blogabet).
Wie kan mij helpen ? Ik zou graag tips willen uit Duitsland, Engeland, Italie en Spanje. Maakt niet zoveel uit welke...
Bedankt alvast voor jullie hulp :d
Groetjes Medda
Het is wel triest dat je hier even reclame voor je telegram groep maakt die ook nog betalend is! Heb je geld nodig? Je hebt toch gelezen dat Vw onder een andere bericht schreef het niet fijn te vinden dat mensen reclame maken voor hun eigen groep? Je werkt notabene met Vw samen en toch maak je reclame! Dat vind ik ook heel verdacht!!!
@benjohnson Dit is een topic waarin expliciet om betaalde tipgevers wordt gevraagd. Er zijn er al honderden voorbijgekomen waarvan niemand weet wie er achter zit en wat hun lange termijn stats zijn en daar klaagt niemand over. Ik ben full time wedder en tipgever en men weet hier wat ze aan me hebben, al mijn stats van de afgelopen vier jaar zijn hier in te zien. Ik heb mijn betaalde kanaal nooit genoemd in mijn eigen topic maar als iemand het aan mij vraagt in het topic dat daarvoor bestemd is snap ik niet wat je daar triest aan moet vinden. Als iemand in een topic expliciet vraagt om iemand die een website kan maken, dan is het toch ook niet triest dat een developer meldt dat hij dat kan doen?
Dus jij start vandaag de discussie over betaalde tippers zelf en je hebt het over je eigen groep en dan ben je verbaasd dat een lid dan vraagt welke groep is van jou dan? Dat vind jij geen reclame maken? Modernetipper is er op aangesproken en nu doe jij het zelfde het is hier toch geen vriendjespolitiek? Laten we iedereen gelijk behandelen!
Ik heb geen idee of Modernewedder in dit topic er op is aangesproken of in andere topics, ik ben niet van support. Zoals ik zeg maak ik geen reclame in mijn eigen topic oid en benoem ik mijn kanaal alleen in dit topic, waarin expliciet gevraagd wordt naar betaalde tippers die stats kunnen overleggen. Er zijn hiervoor al honderden links gedeeld naar betaalde tippers in dit topic en zelf prijs je ook een tipper aan. Goed dat je in ieder geval je eigen posts kracht bijzet door jezelf te liken :) Verder laat ik dit voor wat het is want ik val in herhaling.
Ja doet maar man ik vind het ongepast dat je zogenaamd niet hebt meegekregen dat modernewedder er op is aangesproken terwijl dat gewoon hier gebeurde! Je volgt alles hier op de forum maar toevallig dat niet ;). Ik vind het raar dat Vw niks hierover zegt terwijl andere leden geen reclame voor groepen mogen maken maar jij die voor hun of met hun werkt mag dat wel dat vind ik heel krom! Succes verder ;)
Lees dit maar eens door: https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/strategie/tipsters-betalen-oplichterij-of-niet
Ik ben ook tegen reclame maken voor betaalde groepen. Waarom zou je geld vragen voor je (goede tips) als je zelf zo veel winst denkt te maken?
@Bertus1980 zijn al wat posts in dit topic over geweest denk ik. Als je winst maakt loop je bij meeste bookmakers vanzelf tegen limieten aan. Hierdoor kan ik zelf inmiddels niet meer spelen bij Betfair, William Hill, Bwin, Betway en Neo.Bet waarvan de eerste vier voor mij naast Unibet de belangrijkste waren qua darts betting. Markten als 180ers of een bepaalde darter die een tour card wint zijn namelijk niet te spelen bij Asian/brokers etc. Voor mij was het dus de keuze tussen of voor een groot deel stoppen met wedden, of op deze manier alsnog betaald worden voor de uren die ik er insteek. Ik neem aan dat iedereen betaald wordt voor iets waar hij minimaal twintig uur in de week insteekt, of dat nou wedadvies geven is of vakkenvullen.
Met alle respect maar hier zitten goede tippers die gratis tips posten en volgens mij is deze forum gemaakt om elkaar gratis te helpen. Dus het is wel vreemd als jij dan ineens mensen naar je betaalde groep wilt brengen. Dan vind ik dat je misbruik maakt van dit platform
@Bertus1980 Ik geef hier al elf jaar tips via topics/voorbeschouwingen/tipcompetities die iedereen gratis mee kan spelen waarvan de laatste 4 jaar in de Serie A en dartsvoorbeschouwingen met een yield van 14.6%. Ondertussen is hier een topic waar men al jarenlang betaalde tippers aandraagt waarvan je niet weet welke scammers zijn en wie zichzelf of vriendjes promoten, en dan ben ik degene die misbruikt maakt van een platform?