Betalen voor tipgevers: welke precies?
Ik hoor mensen hier vaak over tipgevers etc. En dat sommige ervoor betalen. Nu wil ik daar ook een x gebruik van maken, maar heb geen idee wie of waar ik terecht kan (alleen blogabet).
Wie kan mij helpen ? Ik zou graag tips willen uit Duitsland, Engeland, Italie en Spanje. Maakt niet zoveel uit welke...
Bedankt alvast voor jullie hulp :d
Groetjes Medda
We hebben hier ook wel eens een keer in een groep gezeten die college basketball tipte...
Dat was wel een goede, maar hij kwam erachter dat we ze deelden geloof ik en was toen gekapt met het delen:)...
Paardenraces kunnen we toch zelf een telegramgroepje voor maken en de kosten delen?
Ik heb alleen geen ervaring met goede tippers...
Ik volg al een tijdje contestlist die gasten hebben mij aardig wat geld binnen laten harken https://www.instagram.com/contestlists/
Voornamelijk op basis van verhalen van anderen; ga niet in zee met BetStackerz, Betkoning, Liveplussers. Daarnaast nooit beginnen aan oplichter Betpro.
@BigTipsterr bewijst op Twitter denk ik wel zijn waarde, alhoewel ik met de betaalde variant geen ervaring heb. Achttien van de twintig 'bets of the day' waren raak bij hem.
Nee die zijn ook slecht. ik heb daar maanden lang ingezeten en die tippen wat wij ook kunnen raden, je moet als tipper wel iets extra kunnen vind ik alvorens je er geld voor vraagt
Helemaal mee eens! Betpro en die anderen die bewerken hun bets en acteren alsof ze duizenden euros inzetten maar het is allemaal nep!
Er zijn maar weinig betrouwbare stabiele betservices.......houd het gewoon bij blogabet , bettinggods of betadvisor.....dit zijn geverifieerde platforms....
Daarnaast is het heel persoonlijk wat bij je past. Hoeveel tijd kan je erin steken ( kan je live tippers volgen ) of ben je compleet afhankelijk van pre match tips. De beste pre match tippers zijn nog steeds de paardentippers. Voor de meeste andere sporten / tippers kom je al snel uit bij live tips. Wil je je abbo eruit halen en nog leuke winst pakken, dan moet je al vrij snel met minimaal 20-50 euro staken per bet. Met een aanbevolen bankroll van 100-150 points kom je dan al snel uit bij minimaal 2500-5000 euro....dit is overigens een investering.....Je kan het ook op de bank laten staan......
Ook tipgevers moet je op jaarbasis bekijken, net zoals je aandelen op jaarbasis bekijkt ( of misschien op een nog langer termijn ). Eigenlijk is het niet voor veel mensen weggelegd om paid tippers te volgen, terwijl bijna iedereen die gokt het juist zou moeten doen. Je moet in de meeste gevallen al met een minimale bankroll van 5k beginnen en het daarnaast als een investering zien van een paar jaar....
Dat iemand geregistreerd staat bij de KvK en dat zo nadrukkelijk moet vermelden in de vier regels die je maar in je insta bio hebt vind ik al shady. Iedereen kan een KvK nummer krijgen, daar is niks bijzonders voor nodig en kan je ook met nepgegevens doen, niemand die dat controleert.
Daarnaast laten ze nergens hun lange termijn stats zien en denk ik dat ze deze niet eens bijhouden of niet laten zien omdat ze gewoon niet goed zijn. Bedenk je: hoe kunnen er zoveel 'winstgevende' telegram tipgroepjes zijn als maar 1% van de betters winst maakt? Bovendien staat in hun voorwaarden dat je niet met andere leden mag praten over hun prestaties op straffe van 50 euro xD
Ik kan het dus niet 100% beoordelen, maar alles in mij zegt dat dit niets is. Als ik iets in mijn eigen tipgroep voorop heb staan is dat men altijd mijn lange termijn stats kan inzien en dat men altijd gratis in mijn betaalde groep mag kijken, dus ik zou gewoon contact met ze opnemen en vragen om deze twee dingen.
Edit: nog iets waar je op kan letten. Tippers die eenmalig geld vragen vertrouw ik ook niet. Die gaan er eigenlijk al van uit dat je niet zou verlengen als je eenmaal ziet dat ze niets bijzonders leveren. Liever iemand die maandelijks 20 euro vraagt dan iemand die een lifetime lidmaatschap voor 100 aanbiedt. Dat spreekt dan wel weer in het voordeel van deze groep.
Thanks voor je antwoord! Zo’n vermoeden had ik idd ook al.
Mijn volgende vraag is dan wel, waar kan ik jouw groep vinden? ;-)
Ik zeg niet dat er geen goede telegram groepen bestaan, maar je moet ze goed filteren en vooral eerst in hun betaalde groep kijken/hun stats inzien voor je met ze in zee gaat :)
Je kunt al een deel van mijn tips vinden in de darts en Serie A voorbeschouwingen hier (behalve afgelope speelronden, die nam een collega over). Verder kun je terecht in mijn gratis kanaal voor live tips af en toe of kun je mij een berichtje sturen om het betaalde kanaal en de stats in te zien.
Voetbalstacks zijn oplichters! Die verleiden je met winnende tips maar ze zijn superslecht en er waren zelfs leden die geld betaalden en ineens waren ze offline! Op fb lopen ze ook leden te ronselen! Pas ermee op want die groep is totaal niet betrouwbaar!