Betalen voor tipgevers: welke precies?
Ik hoor mensen hier vaak over tipgevers etc. En dat sommige ervoor betalen. Nu wil ik daar ook een x gebruik van maken, maar heb geen idee wie of waar ik terecht kan (alleen blogabet).
Wie kan mij helpen ? Ik zou graag tips willen uit Duitsland, Engeland, Italie en Spanje. Maakt niet zoveel uit welke...
Bedankt alvast voor jullie hulp :d
Groetjes Medda
'Flauwekul' is inderdaad wat overdreven, maar ik begrijp wel wat VW-Crew bedoelt. Zelf zou ik ook nooit betalen voor tips, simpelweg omdat ik het leuk vind om alles zelf uit te pluizen. Met name in de competities die door de grote bookmakers wat minder nauwlettend worden gevolgd valt vaak prima value te halen. Daar gaat inderdaad veel tijd in zitten en ik kan me voorstellen dat niet iedereen die heeft. Ik blijf er echter bij dat je nog steeds niet per se hoeft te betalen om aan goede tips te komen - onder meer jouw tips zijn in mijn ogen van een hoog niveau. Het werkelijke probleem is in mijn ogen echter dat veel mensen 'action junkies' zijn en teveel weddenschappen spelen waar eigenlijk geen value op zit. Dat is natuurlijk funest voor je bankroll.
Dit geeft inderdaad precies aan waarom ik 'betalen' flauwekul' vind.
Ik ben het dan ook volledig met Mojos eens, dat als een punter al jaren profit haalt en dit bewijst dat het zinvol is om daar voor te betalen zeker als dit in een competitie is die je kan volgen qua odds. Want als ik eerlijk ben Mojos is een hartstikke goede tipper, maar zijn tips zijn amper volgbaar binnen een halfuur na zijn eigen stake + de snelle volgers is de odd al 0,1-0,2 gedropt en is de value al weg mede vergelijkend met zijn ROI is het niet winstgevend om zijn tips te spelen op dat niveau. Same for Jeroenunibet, hij heeft schitterende tips, maar zeg nou zelf Bettson, Mybet, Tipico + tips op early markets kan iedereen max 10-20 euro op. De gene die dat lange tijd volgen zullen hun accounts snel geblokt en gelimiteerd zien en dan weegt het zetten van die paar euro's niet meer op tegen de winsten die het oplevert dan kan je beter voor die paar uur extra een tweede baan zoeken. Begrijp ik dat het natuurlijk een hobby kan zijn om in de niche markten value te vinden op bookmakers en daar geld mee winnen is natuurlijk het leukste wat er is, maar staat natuurlijk echt totaal los van betalen voor tips.
Mario je geeft aan dat je het totaal flauwekul vindt om te betalen voor tips die vaak gebaseerd zijn op research en opinie. Ondertussen run je hier een website met dagelijke voorbeschouwing stukken waar je die mensen ook voor hun tijd compenseert. Als je hier 10 voorbeschouwing stukken per maand schrijft (waar je minder tijd mee kwijt bent dan de tippers die ik volg) verdien je meer dan dat je 1 subscriptie verkoopt. Daarnaast worden deze mensen totaal niet afgerekend op wat voor kwaliteit ze afleveren. Ik vind het dan ook bijzonder frappant dat je in een topic wat een meerwaarde kan zijn van de community hier het betalen voor tips wegzet als flauwekul, terwijl voetbalwedden eigenlijk niet anders doet. Natuurlijk loopt er 90% gajus tussen die rommel-tips verkopen, maar daarom een topic om de goeie aan te wijzen lijkt me juist een aanwinst voor de site.
Beide opmerkingen slaan de plank natuurlijk totaal mis. Om te beginnen niet iedereen heeft altijd maar de tijd om zo maar alles uit te zitten pluizen en er dan ook nog achter te komen dat er op 90% van de wedstrijden niet eens value te behalen valt. Daardoor kan het juist een uitkomst bieden om wel te betalen voor tips en een gedegen en uitgebalanceerd portfolio samen te stellen van tipgevers zodat je hier met een verlaagd risico kan investeren. Het grotendeel van de wedders verliest juist omdat ze van mening zijn een betere opinie te kunnen vormen dan bookmakers. Gaan ze daar overigens al voorbij aan het feit hoe een odd opgebouwd is en hoe deze tot stand komt.
Ik ben het dan ook volledig met Mojos eens, dat als een punter al jaren profit haalt en dit bewijst dat het zinvol is om daar voor te betalen zeker als dit in een competitie is die je kan volgen qua odds. Want als ik eerlijk ben Mojos is een hartstikke goede tipper, maar zijn tips zijn amper volgbaar binnen een halfuur na zijn eigen stake + de snelle volgers is de odd al 0,1-0,2 gedropt en is de value al weg mede vergelijkend met zijn ROI is het niet winstgevend om zijn tips te spelen op dat niveau. Same for Jeroenunibet, hij heeft schitterende tips, maar zeg nou zelf Bettson, Mybet, Tipico + tips op early markets kan iedereen max 10-20 euro op. De gene die dat lange tijd volgen zullen hun accounts snel geblokt en gelimiteerd zien en dan weegt het zetten van die paar euro's niet meer op tegen de winsten die het oplevert dan kan je beter voor die paar uur extra een tweede baan zoeken. Begrijp ik dat het natuurlijk een hobby kan zijn om in de niche markten value te vinden op bookmakers en daar geld mee winnen is natuurlijk het leukste wat er is, maar staat natuurlijk echt totaal los van betalen voor tips.
Mario je geeft aan dat je het totaal flauwekul vindt om te betalen voor tips die vaak gebaseerd zijn op research en opinie. Ondertussen run je hier een website met dagelijke voorbeschouwing stukken waar je die mensen ook voor hun tijd compenseert. Als je hier 10 voorbeschouwing stukken per maand schrijft (waar je minder tijd mee kwijt bent dan de tippers die ik volg) verdien je meer dan dat je 1 subscriptie verkoopt. Daarnaast worden deze mensen totaal niet afgerekend op wat voor kwaliteit ze afleveren. Ik vind het dan ook bijzonder frappant dat je in een topic wat een meerwaarde kan zijn van de community hier het betalen voor tips wegzet als flauwekul, terwijl voetbalwedden eigenlijk niet anders doet. Natuurlijk loopt er 90% gajus tussen die rommel-tips verkopen, maar daarom een topic om de goeie aan te wijzen lijkt me juist een aanwinst voor de site.
Ik weet niet waar jij in hemelsnaam de 20 euro limiet vandaan haalt? Want een Pinnacle bied namelijk voor Segunda B 1k als limiet. Wat nog best laag is natuurlijk, maar wel iets anders dan jij beweerd.
En account limieten? Bijna al mijn picks zijn aanwezig op de asian bookmakers + Pinnacle Sports. Ongeveer 140 picks geplaatst in mijn topic waar misschien max 5 picks alleen beschikbaar waren op euro bookie's.
Daarnaast generen mijn picks op VW geen oddrops, beter gezegd, voor de meeste picks heb je meer dan genoeg tijd gehad om te volgen, qua odd drops. Ook je bewering over de early market klopt niet, en ik weet niet waarom je dat ook beweerd zonder de moeite genomen te hebben om überhaupt in mijn topic te hebben gekeken.
Ken je Vivaspain? Zelfde soort picks, tijdje als Paid Punter gewerkt, paid Service volledig uitverkocht, (90% van de klanten vernieuwde elke maand en nagenoeg geen enkekle klacht mogen ontvangen. Dus het zal wel meevallen met het niet kunnen volgen van mijn picks. Immers niemand betaalt voor iets wat geen profit geeft en niet te volgen is.
Het is wel zo dat voetbalwedden.net eigenlijk al te verouderd is en het niet meer aansluit bij de wensen om een tipper correct te kunnen volgen. Dit heb ik ook al in mijn topic gezet, maar VW moet echt met een Notificatie systeem komen. Dat is gewoon nodig om een tipper normaal te kunnen volgen zonder dat VW steeds bezocht moet worden en de pagina steeds refreshen,
In het vervolg graag beter informeren voordat je dingen beweerd die niet kloppen. ;-)
Heb je topic voor ruim 3 maanden gevolgd en kon jouw odds vaak niet pakken ondanks dat ik Sbobet, Dafabet & Pinnacle heb, dus ik spreek wel degelijk uit ervaring. Ja jij was Vivaspain ik weet prima waar ik het over heb. Zijn genoeg tippers op blogabet die 'vol' zijn en vernieuwen terwijl ze amper speelbaar zijn, omdat sommige wel direct de odds kunnen zetten en gewoon 24/7 hun e-mail in de gaten houden. Maar je hoeft je niet zo aangevallen te voelen ik vind je een uitstekende tipper hoor en een fantastische aanvulling hier op VW, misschien was amper volgbaar niet de beste bewoording. Maar was niet altijd goed volgbaar beter. Markten van 1k zijn natuurlijk overigens peanuts zoals je zelf al zegt.
Interessante discussie gaande, ik volg hem graag. Maar het hele idee van voetbalwedden als community is juist dat het gratis is, en dat je hier je info op een overzichtelijke wijze vandaan kunt halen (bijvoorbeeld via de voorbeschouwingen) en met elkaar kunt discussiëren over de chats. Voetbalwedden is juist het platform waar je je bets vorm kunt geven en de kracht daarvan is dat het gratis is. Je kunt zelf filteren wat je meeneemt en wat niet. Ik ben het er daarom niet mee eens dat je stelt dat voetbalwedden hetzelfde doet, want niemand betaalt hier voor informatie of tips. Die vergelijking slaat de plank dus mis imo.
Het hele leuke aan wedden is wat mij betreft dat je research kunt doen en voor jezelf kunt aantonen dat je verstand van zaken hebt, maar goed, ik speel ook zozeer niet voor de winst en dat is aan ieder voor zichzelf natuurlijk.
Het argument over eurobookies + early market was volledig richting Jeroenunibet, beter lezen aub en je mag je post best editten.
Heb je topic voor ruim 3 maanden gevolgd en kon jouw odds vaak niet pakken ondanks dat ik Sbobet, Dafabet & Pinnacle heb, dus ik spreek wel degelijk uit ervaring. Ja jij was Vivaspain ik weet prima waar ik het over heb. Zijn genoeg tippers op blogabet die 'vol' zijn en vernieuwen terwijl ze amper speelbaar zijn, omdat sommige wel direct de odds kunnen zetten en gewoon 24/7 hun e-mail in de gaten houden. Maar je hoeft je niet zo aangevallen te voelen ik vind je een uitstekende tipper hoor en een fantastische aanvulling hier op VW, misschien was amper volgbaar niet de beste bewoording. Maar was niet altijd goed volgbaar beter. Markten van 1k zijn natuurlijk overigens peanuts zoals je zelf al zegt.
Ik kan het weten, ik weet hoe kritisch betalende klanten zijn, en hoe snel ze stoppen met betalen als ze iets niet aanstaat.
Maar goed, ik zal dit is in de gaten houden, of mijn VW picks echt odds drops generen, en vooral hoe snel en hoeveel. Heb het namelijk wel verschillende keren gecontroleerd en was toen geen spraken van.
Als ik van meer leden signalen krijg dat het niet te volgen is, dan zou ik uiteraard stoppen met de picks te publiceren. Dan heeft het namelijk geen zin en zonde van de tijd.
Ik zit er over te denken om een goede en betrouwbare betalende tipper te gaan volgen.
Iemand nog ervaringen en of tips waar ik dat het beste kan doen these days? Probeer een beetje op google rond te kijken en wat reviews te lezen.
Betting advisor schijnt inderdaad betrouwbaar en goed te zijn? En het nieuwe ''Chloe's Football Focus''? Lees daar goede dingen over.
Heb zelf gewoon te weinig tijd om alles uit te pluizen :(
Blogabet zeker. Veel faker dan die Chloe site komen ze imo niet. Ten eerste haalt hij een ROI van 35%, wat onmogelijk is op de markten die hij speelt en al zijn winst komt (zo op het eerste zicht) van 5 picks met grote odds en stake 10.
Je moet vooral voor jezelf uitvogelen wat je het fijnst vindt om te gaan volgen.
Hier enkele sites die betrouwbaar zijn :