Betalen voor tipgevers: welke precies?
Ik hoor mensen hier vaak over tipgevers etc. En dat sommige ervoor betalen. Nu wil ik daar ook een x gebruik van maken, maar heb geen idee wie of waar ik terecht kan (alleen blogabet).
Wie kan mij helpen ? Ik zou graag tips willen uit Duitsland, Engeland, Italie en Spanje. Maakt niet zoveel uit welke...
Bedankt alvast voor jullie hulp :d
Groetjes Medda
Om 'blind' te vertrouwen op betaalde tipgevers is in ieder geval niet mijn ding.
Betalen voor tipgevers? Waarom zou je?
Om 'blind' te vertrouwen op betaalde tipgevers is in ieder geval niet mijn ding.
Hier zit wat in. Echterrr: in het topic verzamelen zich nu al referenties naar goede externe tippers (blogs o.a.), en dat lijkt me vruchtbaar. M.n. die link van Datel ziet er interessant uit. Het is niet noodzakelijk gezegd dat alles blind zal worden gevolgd :)
Betalen voor tipgevers? Waarom zou je?
Dat is dus juist niet het geval.
Een paid tipper laat gewoon zien wat zijn resultaten zijn over de afgelopen maanden/jaren. Dit middels de bekende blogs.
Is een ROI op lange termijn dus met een goede sample goed, dus laat zeggen zo rond de 110% dan wordt het een interressante tipper om te volgen. De meeste zullen dat middels een gratis periode bereiken, maar dan zul je zien dan gaan veel mensen deze tipper volgen, logisch want het levert geld op. Hierdoor zul je dus al heel gauw odd drops signaleren zodra hij/zij de tips bekend maakt. Om die reden gaan volgers vragen of deze tipper niet private kan gaan of dat zij de tips eerder mogen krijgen. Dit is vaak de reden dat een paid service ontstaat.
Is een tipper zo goed dat hij geld kan vragen voor zijn tips, want je weet je hebt een continue winststroom dan kan ik me best voorstellen dat je er wat geld voor over hebt. Uiteraard allemaal afhankelijk van je unitsize en je beschikbare bankroll en loont het dus op een bepaalt moment om voor tippers te betalen.
Uiteraard heb ik zelf ook liever gratis tips, maar helaas het is gewoon de marktwerking in deze. Het is uiteraard wel zaak om het kaf van het koren te scheiden.
Een mooi voorbeeld is deze tipper: kbarcellan.blogabet.com (betaalde Tipper is gestopt)
Deze tipper wordt gewoon betaald door een aantal financiers en heeft niet eens een blog a bet service niet onterecht, want als je zo'n rendement haalt dan heb je meer geld uit wedden dan geld wat je middels rente op de bank verdient.
Dit is ook zo'n voorbeeld: kneipe.blogabet.com
Deze gast verdient hier zelf zoveel geld mee dat hij gewoon gaat stoppen met het verkopen van tips, het kost hem gewoon te veel tijd om de service te onderhouden, hij heeft dit zelf aangeven middels een mail. Hij gooit zoveel geld op zijn picks dat het direct odd drops veroorzaakt wat hij uiteindelijk niet eerlijk vindt richting de buyers van zijn tips, want de getipte odds zijn niet eens haalbaar en daardoor komt het rendement in gevaar. Ook hij heeft een geweldige ROI, gelukkig lang op mee kunnen doen, 2014 stopt hij en zal hij af en toe wat tips doormailen of plaatsen.
Je ziet er zijn wel degelijk goede voorbeelden van betaalde tippers die er echt toe doen, weet echter wel waar je op moet letten en betaal idd niet zo maar voor tips. Betaalde tippers volgen levert meer op dan zo maar in de blind iemand in de chat volgen als je niet weet wat diegene presteert.
Uiteraard zijn er gelukkig ook nog steeds goede tippers die hun tips gratis leveren, dat heb ik uiteraard ook het lieftste ;-)
wat knight876 zegt klopt wel. En voor de tipper zelf is het in begin wel leuk maar op een gegeven moment gaat er zoveel tijd inzitten dat het "vervelend" word en eigenlijk meer kost dan opbrengt. Ik heb zelf ook tips verkocht gehad en nog steeds maar serieus minder al voorheen. Ik speel nu zelf niet voor het "super grote geld" zodat er echt odds van gaan veranderen. Maar toch genoeg om er van te kunnen leven. Hier op het forum geef ik wat gratis tips voor NBA en NHL die je in mijn topic gewoon kunt volgen. of het goeie tips zijn dat laat ik aan andere mensen over. Mijn andere tips doe ik via email.
Zelf volg ik geen andere tippers meer omdat ik denk het zelf te kunnen. Al dan niet beter, maar als het dan fout is is het men eigen schuld. Alleen met de paarden race heb ik jaarlijks een goed inkomen. En als je een tipper kunt volgen die winst maakt op jaar basis is het wel zeker de moeite om het te overwegen. het is meer een investering dan "gokken" want achter elke goede tipper zit er wel een vast systeem achter.
Feyenoord -2 HC met odds van 3.10
Ik post al 2 jaar mijn eredivisie tips op facebook,
super tips social bets en ik heb daar een grote groep volgers.
Het was mijn eerste post op eredivisietips.blogspot vandaar,eerste wedstrijd van de 3 was in iedergeval goed.
Ok geen probleem WTFR dan zal ik het linkje weer aanpassen.
75 euro voor een maand, wat ik toch een normale prijs vind.