Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betalen voor tipgevers: welke precies?

Hallo allemaal !
Ik hoor mensen hier vaak over tipgevers etc. En dat sommige ervoor betalen. Nu wil ik daar ook een x gebruik van maken, maar heb geen idee wie of waar ik terecht kan (alleen blogabet).
Wie kan mij helpen ? Ik zou graag tips willen uit Duitsland, Engeland, Italie en Spanje. Maakt niet zoveel uit welke...
Bedankt alvast voor jullie hulp :d
Groetjes Medda
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmeddavec in 8-10-2013 12:14 Hulp en advies
in 8-10-2013 12:14 Hulp en advies
93 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik ben zelf al een aantal jaar lid van The Tipping Times. Daar kun je zelf zogenaamde Filters creëren wat heel erg helpend is bij het uitfilteren van wedstrijden waar je uiteindelijk een weddenschap op wilt zetten. Daarbij zit er ook een hele fijne telegram groep met veel ervaren mensen waar ik veel van geleerd heb. Oa dat maakt dat ik nu de laatste 6 maanden eindelijk winstgevende maanden heb gehad, waarbij ik daarvoor heel vaak wisselend een maand winst en maand verlies. Wat vaker verlies dan winst nog in die tijd.

Daarbij gebruik ik ook de app Bet-Analytix om al mijn bets bij te houden.

0 Vind ik leuk's

Precies.

Beter een beetje dankbaar zijn voor al die tips die hier gedeeld worden. Donny keep up the good work.

Limits stink

2 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Ik denk dat het niet alleen het aspect van zelf al genoeg verdienen met de weddenschappen meespeelt voor betaalde tippers.

1. Het delen van de vreugde, zeker als je er bijna fulltime mee bezig bent. Het hebben van zon community is leuk. Dat geldt natuurlijk ook voor vw, maar via telegram bijvoorbeeld heb je veel meer interactie met je volgers
  2. Iets terugverdienen voor de tijd die je er in steekt, zoals Donny al aangeeft.

Ik zit toevallig in de groep van Don en de bets die hij uitzoekt en de tijd die hij erin steekt, heb ik gewoonweg niet. Dan is de rekensom voor een yield van 14% snel gemaakt.

Over betaalde groepen ben ik over het algemeen ook sceptisch. Daar zit veel list en bedrog. Printscreen die worden aangepast etc.

Een aantal goede tippers hebben ook gratis kanalen, waar minder aanbod is, maar nog steeds goed zijn op te volgen op telegram.

• Inplaymanfree
  • Wizard
  • The Statgod

3 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.