Betalen voor tipgevers: welke precies?
Hallo allemaal !
Ik hoor mensen hier vaak over tipgevers etc. En dat sommige ervoor betalen. Nu wil ik daar ook een x gebruik van maken, maar heb geen idee wie of waar ik terecht kan (alleen blogabet).
Wie kan mij helpen ? Ik zou graag tips willen uit Duitsland, Engeland, Italie en Spanje. Maakt niet zoveel uit welke...
Bedankt alvast voor jullie hulp :d
Groetjes Medda
Ik hoor mensen hier vaak over tipgevers etc. En dat sommige ervoor betalen. Nu wil ik daar ook een x gebruik van maken, maar heb geen idee wie of waar ik terecht kan (alleen blogabet).
Wie kan mij helpen ? Ik zou graag tips willen uit Duitsland, Engeland, Italie en Spanje. Maakt niet zoveel uit welke...
Bedankt alvast voor jullie hulp :d
Groetjes Medda
in 8-10-2013 12:14 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
hier kan je een gratis trial van 7 dagen volgen op een proffesionele'' tipper. en daarna kun je evt stoppen of betalen.
ik heb hier veel winst mee gepakt een tijd terug. wel een aanrader
Bericht gewijzigd door wedden op ma 22 mrt. 2021, 12:09
sport is iets heel moois
thierryz1.blogabet.com
Op blogabet heb je trouwens gewoon een zoek functie, waar je per competitie/sport/land kan zoeken.
Bericht gewijzigd door wedden op ma 22 mrt. 2021, 12:09
Betadvisor is 100 euro in de maand dat is best pittig, moet je een aardige unit size hebben wil je dat eruit halen.
En volgens mij zijn er al meer topics met tippers erin, ff zoeken op het fourm (y)
En volgens mij zijn er al meer topics met tippers erin, ff zoeken op het fourm (y)
Bekijk deze site is: sports-tipsters.co.uk/leaguem.php
Alle info over alle 'veilige' tipservice online, met ROI/aantal tips en kosten, nog los staand van het hele blogabet verhaal.
Bericht gewijzigd door wedden op ma 22 mrt. 2021, 12:10
It's not gambling if you always win
Bedankt ! Ik ga er even mee aan de slag :)
thierryz1:
http://www.betadvisor.com/
hier kan je een gratis trial van 7 dagen volgen op een proffesionele'' tipper. en daarna kun je evt stoppen of betalen.
http://www.betadvisor.com/
waarom ben je er dan mee gestopt?
De opperheerser is een mentaal zwakke, rare, zeikende, nare vent. Zou 'm niet volgen.
snku:
De opperheerser is een mentaal zwakke, rare, zeikende, nare vent. Zou 'm niet volgen.
Waarom zeg je dat ?Hij is Zulte Waregem fan en hij volgt de belg comp op de voet.
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Na een mindere dag ging die op de voorpagina QQ'en dat hij ging stoppen met wedden. 101 veren in z'n reet later bedacht hij zich toch maar en ging die weer verder. Net zoals het hele gezeik dat hij had met Editor, het eindigde dat hij 'tenminste een leven had en niet 24/7 op blogabet zat' en 'hij tenminste een vriendin en een hond had'. Dat is ook de reden dat hij nu een unverified tipster is, mentaal instabiel en anderen persoonlijk aanvallen ipv op de inhoud die ze posten.
@SNKU eerst wou ik je tegenspreken omdat ik hem al een tijdje small volg, maar wat blijkt: Opperheerser €790,74 €(26,72) -3,4%
Tijd om afscheid te nemen, bedankt het houd je scherp.
Tijd om afscheid te nemen, bedankt het houd je scherp.