Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden met een tientje: Tips & Tricks

Hallo, ik wed al een jaartje en nu heb ik de vraag wat is de beste strategie om te betten met 10 euro? ik heb al verschillende strategieën gebruikt maar de meeste haal ik geen blijfende winst op.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagboyds in 6-09-2015 12:40 Hulp en advies
in 6-09-2015 12:40 Hulp en advies
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
is 10 euro niet te weinig om het taart model te spelen?
0 Vind ik leuk's
Is wel het beste, daar leer je het meeste van. Je wint niet veel maar is wel leerzaam. Als je dan na een tijd veel vertrouwen erin hebt kan je met meer geld gaan spelen.
0 Vind ik leuk's
Dan werk je dus met units van 10 eurocent. Het kan natuurlijk wel, want de grootte van je bankroll doet er in feite niet toe. Met zo'n kleine units loop je echter wel het risico dat je er met de pet naar gaat gooien als het even tegenzit, simpelweg omdat het letterlijk centenwerk is.

Zelf ben ik ooit met 100 euro begonnen en heb die eerst gebruikt om hier en daar wat bonussen vrij te spelen. Als je echt serieus met wedden op sport aan de gang wilt is een dergelijk startkapitaal in mijn ogen toch wel het minimale.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Ga eerst sparen totdat je een leuk bedrag heb dat je kan missen. Ga dan naar een site met een leuke welkomstbonus van 100% en je heb een aardige bankroll..
0 Vind ik leuk's
boyds:
Hallo, ik wed al een jaartje en nu heb ik de vraag wat is de beste strategie om te betten met 10 euro? ik heb al verschillende strategieën gebruikt maar de meeste haal ik geen blijfende winst op.

Ik vind het knap dat je een jaar lang kan spelen met 10 euro. :)

Stel je zelf een doel voor. Doe ik het voor de fun en kan ik elke week 10 euro missen of ga ik serieus wedden en begin ik met 100 euro en pak een leuke bonus. Het is een marathon en geen eindsprint. Ups en downs horen erbij, de vraag is hoe je daar mee om kunt gaan (lees tilten ;-) )
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.