Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Beginners advies gevraagd

Hallo allemaal,

Ik ben sinds een aantal maanden actief in het wedden op voetbal & darts.

Voor mij is het eigenlijk een extraatje om de wedstrijd dat tikkeltje spannender te maken.

Ik ben mezelf de laatste maand ook meer aan het verdiepen in BR management, maar ik merk met momenten dat het toch wel eens uit de hand durft te lopen.

Wat bedoel ik daar nu mee?...wanneer ik enkele wedstrijden na elkaar verlies, durft het wel eens in mij op te komen om plots mijn stake iets te gaan verhogen, zodoende in de hoop de voorbije verliezen te kunnen recupereren. In sommige gevallen draait dat goed uit, maar in 85% van de gevallen is dat uiteraard nog meer verlies.

Hoe gaan jullie om met enkele verliezen achter elkaar?

Wat is eigenlijk in jullie ogen een goed BR management?

Hoeveel bets achter elkaar spelen jullie maximaal?

Houden jullie alles bij qua winst/verliezen? bijvoorbeeld in een excel bestand ofzo?

En als laatste vraag, hoe zijn jullie in dit wereldje terecht gekomen en wat was jullie ervaring als beginner en hoe zijn jullie verder ontwikkeld hierin.

Dat waren momenteel de vragen, hoop dat jullie wat advies kunnen geven.

Alvast bedankt!

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagPindakaasbaas in 8-06-2020 11:44 Hulp en advies
in 8-06-2020 11:44 Hulp en advies
4 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Allereerst welkom Pindakaasbaas!

Logische vragen en tevens logische valkuilen. Een hoop leden kunnen hier ongetwijfeld over mee praten. Discipline in je stakes blijven opbrengen is het lastigste van allemaal.

We hebben ruim honderd artikelen geschreven die je wellicht een handje op weg kunnen helpen. Zo past dit artikel goed bij je eerste vraag en vind je hier allerlei artikelen over bankroll management.

Je zult ongetwijfeld bruikbare adviezen krijgen, maar de belangrijkste is waarschijnlijk dat je nooit met geld moet spelen wat je eigenlijk niet kan missen. Plezier is het allerbelangrijkste, want echt rijk worden met wedden is voor weinigen weggelegd.

3 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op ma. jun.. 2020, 13:49 schreef Support:

Allereerst welkom Pindakaasbaas!

Logische vragen en tevens logische valkuilen. Een hoop leden kunnen hier ongetwijfeld over mee praten. Discipline in je stakes blijven opbrengen is het lastigste van allemaal.

We hebben ruim honderd artikelen geschreven die je wellicht een handje op weg kunnen helpen. Zo past dit artikel goed bij je eerste vraag en vind je hier allerlei artikelen over bankroll management.

Je zult ongetwijfeld bruikbare adviezen krijgen, maar de belangrijkste is waarschijnlijk dat je nooit met geld moet spelen wat je eigenlijk niet kan missen. Plezier is het allerbelangrijkste, want echt rijk worden met wedden is voor weinigen weggelegd.

Bedankt Support. Ik ga de artikels zeker bekijken.

Met geld spelen dat ik niet kan missen, dat gaat zeker het probleem niet zijn, noch worden.

Er rijk van worden, daar maak ik mij ook geen illusies over, dat is weggelegd voor enkelingen en die zullen vast niet spelen op bookmakers als Unibet en Napoleon en dergelijke...

Het zou natuurlijk leuk zijn, om er op langere termijn een mooi zakcentje aan over te houden. Maar voor mij is het belangrijkste, het plezier dat je er aan beleefd.

Alvast bedankt voor de feedback!

0 Vind ik leuk's

Ik gebruik meestal een versimpelde versie van het taartmodel. Dit houdt in dat ik drie stakes heb. 5%, 10% en 15% (low, medium en high). Dit zijn de percentages van de bankroll die ik inzet. Mocht ik vrij zeker van mijn zaak zijn, pak ik 15% en mocht het een gokje worden, ga ik voor 5%. Dit kun je zelf zo uitgebreid mogelijk maken.

1 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
Op ma. jun.. 2020, 16:27 schreef richard123:

Ik gebruik meestal een versimpelde versie van het taartmodel. Dit houdt in dat ik drie stakes heb. 5%, 10% en 15% (low, medium en high). Dit zijn de percentages van de bankroll die ik inzet. Mocht ik vrij zeker van mijn zaak zijn, pak ik 15% en mocht het een gokje worden, ga ik voor 5%. Dit kun je zelf zo uitgebreid mogelijk maken.

Dat is inderdaad ook wel een goede tip die ik eventueel kan gebruiken.

Voorlopig hou ik als max stake 2% van mijn BR aan.

Het andere punt waar ik nog wat fine tuning aan moet doen, is het feit dat ik vaak ''teveel'' bets op 1 dag durf te zetten. Waardoor natuurlijk het % BR dat je inzet, aannemelijk stijgt.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.