Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Beginnen met wedden: doe ik het goed?

Hai luitjes,

Ik ben net begonnen mij te verdiepen in het gokken op voetbalwedstrijden en wil er serieus mee aan de slag.
Ik heb twee zaken die ik graag zou willen voorleggen. Ik hoor graag de visie van mensen die er een beetje op kijk hebben. Van daaruit hoop ik wat te leren, zodat ik mij op dit gebied kan bekwamen in strategieen e.d.

1. Ik heb de wedstrijd Mexico - Ecuador gespeeld.

Na wat te hebben opgezocht en gelezen is de algemene tendens naar mijn idee toch wel dat Mexico waarschijnlijk zal winnen ( ondanks b-elftal e.d. ). Ik heb onderstaande gespeeld waarbij ik denk een "veiligheid" ( blijft gokken natuurlijk ) met een gelijkspel te hebben ingebouwd.

Mexico wint 6 euro 2.40 14,40 euro
Gelijkspel 3 euro 3.00 10,20 euro
Mexico 2- 0 0,50 euro 13.00 6,50 euro
Mexico 2- 1 0,50 euro 10.00 5,00 euro

Mexico wint 4,40 euro winst ( wellicht meer met goede uitslag )
Gelijkspel eigen geld terug ( lees: 0,20 euro winst )

Snijdt bovenstaande hout ?

2. Verder ben ik bezig met een sessie om wedstrijden te spelen met een odd van 2.00 zonder daarbij ook maar naar enige informatie te grijpen. Vervolgens zal ik na een tijdje een balans hiervan opmaken om te kijken of dit rendabel kan zijn ( nu 1,50 euro winst ).Volgens mij een om en de nabij 50% kans verhaal.

Is dit een acceptabele redenering ?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagedchim in 19-06-2015 07:54 Hulp en advies
in 19-06-2015 07:54 Hulp en advies
9 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.