Bankroll opbouwen voor dummies
Hallo allen,
Via dit topic wil ik jullie een strategie uitleggen waarvoor je weinig voetbalkennis nodig hebt om toch winst te kunnen maken. Het is simpel je hebt een account nodig op Marathonbet, that´s it!
Marathonbet is een bookmaker dat net als Interwetten haar odds niet altijd even snel aanpast, hierdoor komt er veel value te zitten op sommige odds.
Het voordeel van deze tactiek is dat je totaal geen verstand hoef te hebben van de desbetreffende teams, je kijkt alleen waar er value op zit. Ik vergelijk altijd live odds van Bet365 en Marathonbet, zit er value op dan zet ik mijn bet. Om er even een voorbeeld bij te pakken:
Zoals je ziet zit de line bij Bet365 bij een line van +0.25 Mioveni op een odd van 1.45 terwijl Marathonbet deze nog aanbiedt voor een odd 1.81. Dit is natuurlijk wel een extreem voorbeeld met een value van (145/181) bijna 20%! Het valt me vooral op dat ik in de grotere competities nauwelijks bruikbare bets kan vinden maar in de onbekende competities des te meer.
Ik ben begonnen met picks te spelen voor maar een paar euro en het lukt me voor zover om bijna een ROI van 110% te behalen.
Op een gegeven moment zal je een limiet krijgen van Marathonbet omdat je te winstgevend wordt, echter lijkt mij dit voor beginnende wedders een goede manier op een bankroll op te bouwen. Wat na mijn mening via dit systeem gemakkelijker is dan via een bonusregeling.
Succes VW-ers !