Anytime goalscorer: veel value te behalen
Wedden op de anytime goalscorer markt. Zoals door velen al is aangegeven is de markt van Anytime goalscorers een markt met heel veel value. Vaak staan de quotes voor de wat minder bekende spelers toch al snel op 2-3. Ook in de eredivisie heb je vaak te maken met hoge quotes en dit terwijl er veel doelpunten zijn. In dit topic wil ik elke dag wat tips plaatsen over wedstrijden met deze markt.
in 18-12-2014 18:33 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Tip van Futre:
Equatorial Guinea v Burkina Faso
4/10 Bertrand Traore 7.5 @Come On
Gewoon value staat bij overige bookies op 3,3-4,5
Equatorial Guinea v Burkina Faso
4/10 Bertrand Traore 7.5 @Come On
Gewoon value staat bij overige bookies op 3,3-4,5
Bij Brighton staat verdediger Bruno op het middenveld volgen liveuitsalgen odd van 19 bij Unibet, Liveuitslagen is alleen de enigste die dit bevestigd.
Omdat ik het niet 100% zeker weet houd ik het low stake.
Omdat ik het niet 100% zeker weet houd ik het low stake.
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
Bij Bordeaux staat verdediger Contento op het middenveld bij Unibet een odd voor 30 als die scoort.
Speel beide wel low-stake aangezien alleen liveuitslagen me een opstelling aanbiedt. (y)
Speel beide wel low-stake aangezien alleen liveuitslagen me een opstelling aanbiedt. (y)
López Cabrera vanavond op 10 bij Bilbao @ 9 bij Unibet!
Gister helaas geen juiste goalscorer ertussen zitten gelukkig low stake gebleven, binnenkort nieuwe kansen ;-)
Yassine Chikhaoui to score @ 5 bij Comeon
Yassine is een tweebenige spits die onder contract staat bij het Zwitserse Zurich, afgelopen wedstrijd speelde die meer als linksbuiten.
Vandaag staat die samen met Ahmed Akaïchi in de spits. Ze spelen vandaag in een 4-4-2 formatie volgens Eurosport ipv een 4-3-3 formatie waarin ze afgelopen wedstrijd speelde.
http://www.eurosport.com/football/african-cup-of-nations/2015/zambia-tunisia_mtc753234/live.shtml
Av. odd is 3.67 !
Yassine is een tweebenige spits die onder contract staat bij het Zwitserse Zurich, afgelopen wedstrijd speelde die meer als linksbuiten.
Vandaag staat die samen met Ahmed Akaïchi in de spits. Ze spelen vandaag in een 4-4-2 formatie volgens Eurosport ipv een 4-3-3 formatie waarin ze afgelopen wedstrijd speelde.
http://www.eurosport.com/football/african-cup-of-nations/2015/zambia-tunisia_mtc753234/live.shtml
Av. odd is 3.67 !
Uiteindelijk startte Yassine Chikhaoui achter de spits maar in de 88e minuut scoorde hij het beslissende doelpunt (y)
Julio Tavares staat volgens Eurosport in de spits bij zowel Winner als Titanbet krijgt hij een odd van 10 to score!
Titanbet is geblokkeerd voor Nederlanders weet niet hoe dat voor Belgen zit? de bookmaker Winner ben ik niet bekend mee andere bookmakers zitten aanzienlijk lager Betvictor @ 4 Betfred @ 3. Ik weet niet of iemand een account heeft bij Winner maar anders dus dikke value!
Titanbet is geblokkeerd voor Nederlanders weet niet hoe dat voor Belgen zit? de bookmaker Winner ben ik niet bekend mee andere bookmakers zitten aanzienlijk lager Betvictor @ 4 Betfred @ 3. Ik weet niet of iemand een account heeft bij Winner maar anders dus dikke value!
Ik zat naar Mabidi te kijken @10.50 bij Come on
Geldt ook voor Nuno Rocha, heb ze beide gepakt 3/10