Anytime goalscorer: veel value te behalen
Wedden op de anytime goalscorer markt. Zoals door velen al is aangegeven is de markt van Anytime goalscorers een markt met heel veel value. Vaak staan de quotes voor de wat minder bekende spelers toch al snel op 2-3. Ook in de eredivisie heb je vaak te maken met hoge quotes en dit terwijl er veel doelpunten zijn. In dit topic wil ik elke dag wat tips plaatsen over wedstrijden met deze markt.
in 18-12-2014 18:33 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
knight876:
En dit is nu value spotten, klasse gedaan, was een close call qua tijd om in te zetten. Maar ik zag dat er een hoop plezier aan hebben beleeft, tnx!
En dit is nu value spotten, klasse gedaan, was een close call qua tijd om in te zetten. Maar ik zag dat er een hoop plezier aan hebben beleeft, tnx!
De tijd was inderdaad krap ik zelf zag het pas om 5 minuten voor de wedstrijd. Ik probeer het uiteraard zo snel mogelijk te melden hier als ik iets vind.
Echter is dat wel het nadeel met To score spelers delen met andere mensen, je weet de definitieve opstelling pas altijd kort voordat de wedstrijd begint.
Toch goed om te lezen dat er nog meer mensen van geprofiteerd hebben (y)
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
Stephen Quinn to score for Hull City @14
Hull de underdog uiteraard tegen West Ham toch zie ik value in Quinn, normaal gesproken een linker/centrale middenvelder nu staat die volgens zowel Soccerway als Liveuitslagen op 10 net achter de spits. Ik vind een odd voor 14 dan toch iets te hoog bij Betvictor!
Hull de underdog uiteraard tegen West Ham toch zie ik value in Quinn, normaal gesproken een linker/centrale middenvelder nu staat die volgens zowel Soccerway als Liveuitslagen op 10 net achter de spits. Ik vind een odd voor 14 dan toch iets te hoog bij Betvictor!
Opnieuw geen gemakkelijke maar verdediger Zappacosta van Atlanta staat opgesteld als rechtermiddenvelder tegen AC Milan vanmiddag.
In de afgelopen twee wedstrijden tegen zowel Chievo als Genoa stond hij dit ook, en in beide wedstrijden scoorde die !
Zappacosta to score @ 21 Unibet
Andere bookmakers zitten veel lager Coral 7 en Betfred 9
In de afgelopen twee wedstrijden tegen zowel Chievo als Genoa stond hij dit ook, en in beide wedstrijden scoorde die !
Zappacosta to score @ 21 Unibet
Andere bookmakers zitten veel lager Coral 7 en Betfred 9
Feftafatzidis begint vandaag in de spits bij Genoa, hij is van oorsprong een middenvelder.
Toch start die volgens zowel liveutislagen als Soccerway in de spits, op WH staat die nog maar op 3 to score maar op Unibet nog gewoon op 7.50!
Toch start die volgens zowel liveutislagen als Soccerway in de spits, op WH staat die nog maar op 3 to score maar op Unibet nog gewoon op 7.50!
Middenvelder Bidahoui staat ook samen met Cassano in de spits bij Parma vanmdidag op Unibet heeft die nog een odd van 8 to score!
tinusz:
Feftafatzidis begint vandaag in de spits bij Genoa, hij is van oorsprong een middenvelder.
Netjes man 2x gescoord zelfs, had ik dit maar eerder gelezen :(
Quinn @ 14
Zappacosta 21
Feftafatzidis 7.50
Bidahoui 8
1 van de 4 goed is genoeg voor een kleine winst :)
Zappacosta 21
Feftafatzidis 7.50
Bidahoui 8
1 van de 4 goed is genoeg voor een kleine winst :)
Goede info, Tinusz. Ik heb ze dit keer niet kunnen meespelen, maar het zou wel fijn zijn moest je dit blijven posten (y)
Is een prima resultaat en dit is precies waar je de value moet zoeken, complimenten weer Tinusz. Dit zijn de snoepjes!
Bedankt voor het compliment Knight!
Zaka en Hypno zoals ik al eerder aangaf kan ik dit onmogelijk een dag van te voren plaatsen, ik probeer dit echt zo snel mogelijk te doen.
Ik zou jullie adviseren om een paar minuten voor het begin van een grote wedstrijd even het topic te bekijken ;-)
Zaka en Hypno zoals ik al eerder aangaf kan ik dit onmogelijk een dag van te voren plaatsen, ik probeer dit echt zo snel mogelijk te doen.
Ik zou jullie adviseren om een paar minuten voor het begin van een grote wedstrijd even het topic te bekijken ;-)