Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Anytime goalscorer: veel value te behalen

Wedden op de anytime goalscorer markt. Zoals door velen al is aangegeven is de markt van Anytime goalscorers een markt met heel veel value. Vaak staan de quotes voor de wat minder bekende spelers toch al snel op 2-3. Ook in de eredivisie heb je vaak te maken met hoge quotes en dit terwijl er veel doelpunten zijn. In dit topic wil ik elke dag wat tips plaatsen over wedstrijden met deze markt.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjeroenfr010 in 18-12-2014 18:33 Hulp en advies
in 18-12-2014 18:33 Hulp en advies
355 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Mats Seuntjes zometeen @4,10 in de spittaa

2 Vind ik leuk's

Binnenhengelennn

3 Vind ik leuk's

Hammouti to score @6.75 bij Almere City. Vorige wedstrijd maakte hij er nog 2. Het is een flink risico maar een kleine stake is dit wel waard.

0 Vind ik leuk's

De vaste penalty nemer bij Sheffield wednesday is Bannan. Vandaag to score @10.50. Toch een gokje wagen.

0 Vind ik leuk's

Emre Can staat vandaag op 10 als ik de opstelling moet geloven. Tegen Paderborn komen er kansen. Een odd van 4.60 zit erg veel value op. Zeker als je voor Haland maar 1.29 krijgt bij een goal.

1 Vind ik leuk's

7e minuut Bingo!!!

2 Vind ik leuk's

Youri Tielemans to score @5.10

hij is de penalty nemer bij afwezigheid van Vardy en scoorde in 2 van de laatste 3 wedstrijden.

1 Vind ik leuk's

Zelfs 5.5 bij Betfair. Bedankt voor de tip! :)

0 Vind ik leuk's

We gaan het weer proberen: Bazoer to score @6.50 bij WH of een gemiddelde odd van 6.30 bij toto als je je stakes juist verdeeld op Bazoer scoort & wint, Bazoer scoort & draw en Bazoer scoort & verliest. Bij andere bookies een veel lagere reëlere odd als je het mij vraagt van bijvoorbeeld 3.65 op Unibet. Daarom zie ik value in zo een hoge odd.

Het zal niet de eerste keer zijn in de afgelopen weken dat hij de score moet openen met een weergaloze actie omdat zijn teamgenoten voorin dat niet voor elkaar krijgen. Bazoer speelt als een super aanvallende CV en is vaak in praktijk gewoon middenvelder, die ook nog wel eens een spelsituatie opeist. Daarnaast is Excelsior vergeleken met een (uit vorm) Vitesse nog altijd een paar klasses minder. Vitesse neemt de beker uiterst serieus omdat ze het als manier zien om in Europa te komen. Wel even de opstelling afwachten, toto refund je geld niet als Bazoer slechts als invaller binnen de lijnen komt!

1 Vind ik leuk's

Aankomende zondag Utrecht - VVV Giakoumakis scoort @3,5

Mooie odd, aangezien Giakoumakis scoorde in 12 van de 20 wedstrijden

3 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.